Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Pfffff, de smid smeedt het ijzer als het heet is.... kweenie, maar dat gezegde kwam net bovendrijven zomaar. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ain't we all just normal people? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelIk weet dat ik me er niet populair mee maak. Kan me dat wat schelen< Dach ik nie Wat nou als iemand met een serieuze vraag of probleem zit? Kan er dan ruimte vrijgemaakt worden in plaats van meligheid? Ik ben brutaal genoeg om in te breken, maar anderen ook? Ik wil even op je bericht reageren PP. Jij stelde me eerder nog een vraag en ik merk dat ik daarop geen antwoord heb gegeven omdat ik dat niet meer vind "passen" in het geheel.Dat is mijn probleem, dat weet ik.Ik weet dat ik gewoon kan reageren tussen alle patatten etc. door, maar voel me toch geremd.Nogmaals, dat is mijn probleem, dat moet ik leren.......Maar ik vind het wel fijn dat je er aandacht aan schenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou smid..een friet is lang en recht net als een piemel, het houdt van poezen en achterkanten, bestaat uit spieren..en ga maar door.Blijkbaar is er een schroefje los langs deze kant maar als je het hebt over jouw massa spieren die gebundeld zijn tot één area..vraag ik me af over wat je het juist hebt.toch niet over frieten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 We zijn normaal aan het worden bekkie, ben pas 4-weken zonder. Geduld, alles komt goed...Hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Misschien heeft hij wel een hele grote neus fleurtje wilde net vragen of je de weg teruggevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Morgen weer werken, dus vanavond op tijd naar bed.Goede nacht voor jullie allen later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Marika en PP: Als hier mensen een oproep doen omdat ze het heel moeilijk hebben dan stoppen we gewoon met gek doen, dan wordt er heel duidelijk gereageerd op de hulpvraag. En inderdaad, we zijn niet professioneel...we zijn er hier gewoon voor elkaar. En dan kan het gewoon gebeuren dat er niemand met een prangend drinkprobleem zit en dan kan het gebeuren dat er gewoon melig wordt gedaan. Maar voorop blijft staan dat iedereen die behoefte heeft aan hulp of steun hier terecht kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik heb mezelf nooit abnormaal gevonden eigenlijk jij wel smid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Sweet dreams jannigje tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 fleurtje, moet eens naar mijn buik komen zien, dan weet je direkt waar al die spieren samen zitten.Ze zijn allemaal naar daar afgezakt met de jaren. Nee er zijn nog geen foto's van op het net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Als hij zo een grote neus heeft misschien wel bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 first see then believe smid! Show me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Voor mezelf nog niet bekkie, maar ze begrijpen me niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 haha wat ben je ook een mutsefluts he fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Marika, kop op,meid, je bent nee kanjer, echt waar; laat je niet doen eej mannen en vrouwen, komaan éé seg, k weet nie waar kruipen. Die foto was ik wel echt maarre, ahum, ik heb wel een buikje hé. Whatever, ik heb een drankprobleem en jullie helpen me. That's all what mattrs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 een "mutsefluts" dat is even Googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nee smid, maar dat doen we niemand ik begrijp mezelf soms ook niet maar ben niet abnormaal tenminste my point of view. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 dat is een uitspraak die ik gebruik als van wat ben je toch een lekkere tuthola snap je die wel smid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Marika is realistisch en dat vind ik heel knap! Het is waar wat ze zegt, niet minder of meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik ben naar bedje mensen. Jammer, gewoon plezier en dan onnodig toch weer negativiteit. Affijn, afspiegeling van het gewone leven dus. Hm, tis niet anders. Dubbel gevoel. Mensen trusten , kus, Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik kom even welterusten wensen aan iedereen.En allen die het nodig hebben sterkte wensen.Fijne avondToedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Von misschien gaan we te ver maar het is zo hard nodig een beetje lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Trusten Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Denk dat ik wel weet wat je bedoelt marika..Het was één van mijn eerste woorden hier..dit is gewoon een chat..wat een geouwelul over koetjes en kalfjes. Kan het nog steeds hebben terwijl ik nu zelf lig te leuteren.Het is nog steeds niet altijd anders in mijn ogen. Maar ben wel een paar mensen tegengekomen waar ik vrede mee heb. En een hoop anderen waar ik het weer niet mee heb.Blijf nog maar even hier marika.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden