Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Goed zo Marika, soms gaat het hier niet zoals we zouden willen, dus dan is het best ok om even afstand te nemen, als je maar wel terugkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lin, bij detoxen denk ik wel meteen aan afkicken van alcohol. Geen idee wat voor beeld de gemiddelde mens erbij heeft. @ Woman: Bamboegeel??? Oh sorry, verkeerde smilie. Wat onsympathiek. :$ Zo was ie niet bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lin,zo kan je het bekijken!!! waarschijnlijk ben ik er toch nog teveel mee bezigbetrek ik het in de negatievekomt eigenlijk ook, iedere keer als ga Bor-en (bed op recept) dan krijg ik weer zo een injectie in mijn achterste.als het eenmaal in je dossier staan, kom je nooit van dat labeltje af(toch maar eens de witkwast meenemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Zou iedereen dan nu toch denken dat ik een alcoholist ben:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 misschien de volgende keer als antwoord "ontgiftigings-kuurtje"?ps,hihihihi,waarschijnlijk denkt iedereen "zuipschuit"sorry, klinkt rottig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga er vandoor. Misschien vanavond later nog even terug.Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 mmm, ik vat 'm nog steeds niet:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik hou het er voortaan gewoon op "dat ik ff gezond doe", da's iig niet anders op te vatten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ha Dar,dat is dan de reden dat ik hem nog niet had gemist!herkenbaar Dar (voor mij dan )het lastige is dat ze zelf nog geen regels ervoor hebben bedachten ondertussen zit jij er tussen.over dat negatieve.........de laatste tijd lijkt het voor mij wel of iedereen alles negatief bekijktsoms heb ik het gevoel dat iedereen maar denkt "ikke, ikke, ikke en nog eens ikke, en de rest? bestaat die dan? " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 En nu ga ik echt aan de vis, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hahaha Lin, strak plan!gezond doenBor,het is wat he? al die afkortingen!ik ga af en toe onderuit!en dan mag ik heeeeel kort herstellen in de kliniekmaximaal drie dagen, maar voor mij is vaak die ene nacht een vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 oh ja,ik zou ook iets anders doen.ga even aan de schrijfpunten op de i zettenvoor en nadelen opschrijvenen een actieplan maken.tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 De maag moet gevuld blijven Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Woman dit is geen ingreep maar iets heel simpels. Je krijgt een klein roesje en ze maken je baarmoeder schoon zodat je niet meer zo erg ongesteld bent. Na amper een halve dag ben je weer bij Zowie en Poes .Dit kan echt verlichting geven en de grote boodschappen kosten je meer tijd maar overleg eens met je HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lin ik ga straks ook aan de vis. (Altijd graag recepten op de receptendraad) Ik denk dat ik er krieltjes bij frituur.Overigens weet iedereen in mijn omgeving al dat ik geen alcohol drink. Het is in gezelschap niemand opgevallen omdat ik toch in het openbaar al weinig zei.Soms wordt er nog wel eens gezegd: ach wat, je bent toch geen alcoholiste, je kan best een glaasje meedrinken.Wellicht is dat ook wel zo, maar waarom het risico nemen als het nu goed gaat? Naar die ellende wil ik echt nooit meer terug!Van de AA zeggen ze: eens alcoholist, altijd alcoholist. Ik denk meer dat het gaat om een bepaalde gevoeligheid voor stoffen die je gevoel stillen. Als daarvoor eenmaal van voor de bijl bent gegaan, is het misschien verstandiger om er niet meer aan te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lieve Drup, naar de HA gaan is voor mij al te heftig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb wat ze noemen een kamptrauma. Door mn nekbreuk is dat. het gaat wel beter maar hééééél langzaam. Mn lichaam reageert met zweten, bibberen, kokhalzen etc. Zelfs nu ik dit opschrijf krijg ik klamme handen. De genezing van mn nekbreuk was een hel. daar komt het door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga me klaar maken voor yoga. Dat ik op yoga zit heeft natuurlijk daar ook mee te maken. mn etherisch lichaam moet ook genezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Goedeavond allemaal !!Moet nog steeds bijlezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Thanks Dar, gaat zo zo maar komt vast weer goed,blijf de moed erin houden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi Dar en goedenavond Hey Filipa,ergste schrik voorbij?een beetje tot rust gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Goedenavond allemaal,ik ga even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Heb overigens enig antwoord gegeven wat betreft maandelijkse dracula's op Bol haar overgangsdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 als je in de overgang zit, heb je toch maandelijkse dracula's meer?ander draandje openen dan maar?voor diegene die niet in de overgang zijnoeps, gegeit wordt niet op prijs gesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Jammergenoeg niet Tas, er is nu een beerput opengegaanwaar manlief niet meer uitkomt vrees ik, maar ja....dat is niet meer mijn probleem gelukkig.Alleen voor de kinderen..... tja tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden