Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb er nu eentje: met een lieve mailvriendin elkaar mooie kaarten sturen met soms een mooie tekst, of anders een klein kadootje er in.Ik krijg er net 1, meteen weer een boost.Ik denk dat er wel wat in zit, als je probeert iets leuks voor een ander te betekenen. Dat je iemand anders een beetje blij kan maken en op die manier toch weer een plekje op de aardbol verdient.Haha, het klinkt nogal dramatisch geloof ik, maar kluizenaar zou ik uiteindelijk nooit kunnen zijn. Ik heb gewoon de waardering van anderen nodig!Hannah, geef ik zo vaak het idee dat alles op rolletjes loopt? Misschien omdat ik niet zo delerig van karakter ben. Als ik me erg gedeprimeerd voel, beurt het me op om aan prettige dingen te denken.En dat is niet arrogant tegenover iemand bedoeld die zich misschien minder prettig voelt en dat wel kan delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Yes gewonnen!!!Fleurtje dit forum is er voor mensen die willen stoppen of willen minderen. De ervaring hier is dat minderen meestal niet werkt voor een alkie. Een ieder moet dit voor zichzelf bepalen maar niemand heeft het recht een ander te beoordelen. Tenminste dat vind ik want je kan via de pc niet eens zien of het echt waar is of iemand wel/niet gedronken heeft en dan nog moet hij/zij dat zelf weten. Tis altijd nog een alcohol de baas forum en geen alcohol verbod forum. Wel is zo dat er vaak of bijna altijd geen grens is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Vie, Wayne dyer vertelde eens dat als je je rot voelt dat je dan stiekum iets voor een ander kunt doen. Portiek van de zieke buurman vegen of ff het raam van die oude buurvrouw meenemen als je je eigen raam wast of lief kaartje naar iemand sturen etc. Ik vind dat wel werken en het leuke is dat je dan vaak ook iets terug krijgt, niet eens van diegene zelf maar via een ander weer, net alsof het universum je iets terug geeft:D... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ja Hannah1 het kleine huis. Net oranje kleren weer uit voor de volgende ronde en nu klaar voor fam Ingles hahaha.Boretje zo denk ik er over maar iedereen mag een eigen mening hebben.Ja Isa zo ken ik je niet want je bent altijd een lierverd dus zou jammer zijn als je weg blijft ergens voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi,ik heb hier en daar wat bijgelezen. Hele discussie sover patat zag ik gisteren voorbijkomen. Tja, het mag enzo maar wel een beetje jammer als je net met iets serieuzere zaken wilt binnenkomen. Nouja, 'het is zoals het is, denk ik dan maar.Ik ben behoorlijk gestruikeld afgelopen weekend. En nu maar weer opnieuw aan de slag. Gewoon omdat ik het wil en omdat het moet!! Gister niks gehad en vandaag ook niet, gaat ook niet gebeuren. Maar de vrolijkheid of opluchting of trots daarover voel ik even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lin, daar ben ik het helemaal mee eens. Zo kregen we hier in de straat laatst allemaal bloemetjes van het wijkbestuur. Drie potjes met vrolijke bloemetjes stonden zomaar voor de deur op de stoep. Dat zijn leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 mmmmmm, mijn emoties gaan even spontaan aan de haal!hier die krengen!!luisteren!yep, te pakken maar nog steeds onhandelbaar. ik lees alles verkeerd vandaagkan geen vriendjes maken (wat moet ik er ook mee? )heb suf naar twee doelpunten zitten kijkenen ik heb net de uitslag maar even terug gelezen op internetbuurman komt een kratje brengen met nog een fletterpetwat moet ik in hemelsnaam met kratje en nog een pet?hahaha, brengt me op het volgende,vertel je wel of niet tegen de omgeving dat je gestopt bent?ik dus niet! zo kom je aan de kratjesstom eigenlijk dat iedereen er altijd maar vanuit gaat dat je drinkt.alhoewel,bere verleidelijk vandaag!gelukkig weet ik dat dat een gevalletje"jezelf in de maling nemen" is.kratje maar naar pa!had liever bloemen gehad voor een week op de katten passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mupke dat komt wel weer. En, omdat het even moet, "Foei !!" Dat je gedronken hebt.Nu niet meer om kijken, vooruit kijken, knietjes afvegen en weer op de droge fiets stappen. Je kan je wel afvragen hoe dit de volgende keer voorkomen had kunnen worden, voelde je het eigenlijk al aankomen ? Soms sluimert het al een tijdje maar steekt men kop in het zand als er bv een feestje zit aan te komen. Op tijd je triggers herkennen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga niet tegen iedereen zeggen dat ik een alcoholist ben, maar ik zeg dan gewoon dat ik aan het detoxen ben, heeft nog nooit iemand verders aangedrongen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga aan de vis beginnen, allemaal een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Lin,petje af!Voor mij is het al redelijk normaal dat ik niet drinkmaar erover praten, zomaar in het algemeen, dat doe ik dus niet!vertel niet dat ik alcoholist benniet dat ik niet drink en al helemaal niet hoe ik reageer op drank.en nog erger........al helemaal niet dat ik aan het detoxen ben (jij dan, in dit geval)mmm, eigenlijk praat ik helemaal niet!ook lekker rustig!maar hoe reageren mensen dan op je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik was gefrustreerd Woman. Een paar dingen die tegenzaten en waar ik niemand mee lastig wilde vallen. Die hou ik dan voor me en dan is mijn methode dus ... drinken. Maar goed, diezelfde dingen frustreren me nog steeds dus vandaar ws. dat ik nog steeds niet lekker in mn vel zit. Zal wel weer komen maar vandaag of morgen vermoedelijk moet ik het hiermee doen. Ik hoop dat ik het droog hou (qua tranen bedoel ik) want ik heb zo meteen nog een etentje van mn werk. Vanmorgen op het werk ook al zitten janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Brrrrr dat klinkt als een ingreep ??Daar ben ik nog lang niet aan toe. Ben nog aan het nastuiteren van de fijne gipskamer tijdens mn nekbreuk. krijg zweethanden als ik het hier typ... quote: Originally posted by: druppeltjeWoman heb dit vaker van je gelezen, waarom niet eens naar een gynaecoloog? Een simpele curretage kan veel oplossen voor deze ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Tuurlijk Bor,thuis en in de familie wel.maar sinds ik weet dat ik borderline heb (sinds sept) wordt het verhaal wel erg groot.praat ik dus niet overmaar ik bemerk wel, als je het doet (in mijn geval gedwongen) dat er meer begrip is en meer geduld.ach, ik moet het nog leren!zal ook ooit wel goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Oh Marika, je bent er toch nog?Het was me niet duidelijk na jouw eerdere schrijven hier of je nog terug zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik zeg vaak dat ik geen zin heb in een kater morgen als ik iets krijg aangeboden en men vraagt waarom ik het afsla. Je ziet ze dan wel even nadenken, zo van, owja dat is best een punt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoi Marika, ben ook blij dat je er nog bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 heee Dar,had u al gemist hedenmorgen!had je vanmiddag niet zoiets van "eerst even onderling uitvechten en dan terugkomen bij mij"?pfff, lekker gesprek!maar aan jou wel toevertrouwd en bovendien een paar uurtjes extra vrij!!!ps, een leuke of een vervelende?die je gevangen hebt?indien vervelend, ophangen en direct verdrinken!indien leuk............hang hem aan de muur, heb je leuke herinnering aan me!Woman,klinkt inderdaad eng!maar iets erger dan een uitstrijkje (ook eng eigenlijk)ga wat anders doen, even de gedachten verzetten.laters weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 oh ja Bor,gesprek met bjz is morgen toch?duim voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga mn haar weer een tintje lichter verfen. Lekker zomers en dan ziet mn gezicht er wat jonger en gezonder uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dar ik heb hier zo een prachtig geel voor me staan waar de zon bijna niet tegenop kan. Brnegt me natuurlijk weer op een idee voor een verloren muurtje. Verven.Tas, ik heb nog even gegoogled op wolken roze (bougainville) maar die kan je heel goed in kuipen houden tegen je gevel. Alleen in de winter de kuipen in de schuur zetten als je die hebt, en af en toe wat water geven.Nou ja, ik bèn nou eenmaal een beetje basaal ingesteld Het helpt mij om over de dingen van de dag te praten om mijn leven werkbaar te houden.Nu ga ik even naar het eet-draadje en de recepten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hi Tasseke,Detoxen is in de volksmond toch gewoon: ff gezond doen? Geen alcohol, caffeine, vlees, suiker etc. Mensen denken niet gelijk aan een alcohol-detox dan hoor, maar meer met eten. Soms maak ik er ook wel een grap over, ff m'n lever rust, darmen spoelen en bloed reinigen ofzo:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Als iemand de verfkleur bamboegeel tegenkomt, wilt u dan heel hard roepen ?dat is zo'n prachtige zonnige kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaJa Mupke, ik was te snel met overal maar een punt achter zetten, dat is ook niet goed toch? Kijk het nog maar even aan met ons dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hee Vie,ik heb wel een megatuin, maar een ieniemienie schuurtje!eerst sparen, dan een grotere schuur en dan een bougainville!maar thanks voor het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden