Spring naar bijdragen

maandag 14-6


igor

Aanbevolen berichten

Hannah,

:D:D
de helft!

maar waar gaat nu de discussie over?

over het aangeschoten meedoen op het forum?
of over onzin, geiten en weet ik veel voor rare fratsen allemaal!

ik reageer alleen op de aanval over de onzin
het feit dat er gezopen is............
veel succes met de hoofdpijn

ook daar ben ik stellig in!
drank mag niet worden gepromoot
en dronken niet welkom hier op dat moment (met uitzondering van nood en serieuze zaken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor,

inderdaad een zelf opgelegde stelregel.
en dat mag je gerust zeggen, alleen niet iedereen houdt zich daaraan

moet ik natuurlijk wel zeggen......
soms voel je jezelf zo beroerd en heb je dat glas al te pakken
in nood kan je je dan wenden tot het forum
dat vindt ik een heel andere pikorde dan hier gezellig zitten geiten met een borrel op

hoe we het ook draaien of keren
je hoeft niet met iedereen door één deur te kunnen
maar wel respect voor iedereen hebben en tonen natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

huuuuhhh,

heb je wel de veilige vijf minuten afgewacht?
geen water meer in de trommel?
misschien even doorspoelen en vriendelijk vragen of de deur daarna wel open wilt?
de heilige woorden 'sesam open u" ?
even schudden, trekken, optillen?

en anders heeel hard lopen naar een buurman die zich vanochtend ziek heeft gemeld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Voel me niet zo goed vandaag
Héél erg ongesteld, bléh
Slecht geslapen met rare dromen
Ja hoor het ging weer eens over mn familie...
Geen zin om een pilletje te nemen, maar toch maar even doen straks anders loop ik de hele dag te mokken
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zag net dat de buuf op msn schreef gek te worden van het kabaal voor het voetballen. Kan nog vervelend worden want heb de pui open, zit in een oranje pakje met witte sandalen en een rood/blauw lint in mijn haren hahaha.

Woman heb dit vaker van je gelezen, waarom niet eens naar een gynaecoloog? Een simpele curretage kan veel oplossen voor deze ellende.

Fleurtje en Wilrijk sterkte (en natuurlijk iedereen die het nodig heeft).

Weetje wat ik ga doen? Ik zet mijn 2 televisies naast elkaar, dan heb ik ook breedbeeld hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom hier even binnenspringen na enkele reacties op gisteren te hebben gelezen..

Ik veronderstel dat er in het algemeen werd gesproken maar desondanks voor ik me toch persoonlijk aangesproken aangezien ik gedronken had en eveneens aan het geiten was.
Wist niet dat je dan niet welkom bent als aangeschotene moest het niet zo zijn natuurlijk dat je in nood zat of je zo slecht voelde dat je niet anders kon dan je op het forum te melden.
Vind een vreemde gedachtegang..

Bovendien vind ik het veralgemenen tot er zaten enkel een stelletje dronkaards gisteren op het forum een beetje buiten proportie! Enkel Wil en mezelf hebben gemeld dat we iets op hadden.
De helft heeft het waarschijnlijk nog niet gemerkt en moest dat wel zo zijn ben ik niemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam of me er op zijn minst op aansprak. Wel werd er gemekkert over hoe melig het allemaal was en hoe de één al dan niet geinteresseerd was in patat met mayo.
Nou ik kan je vertellen dat ik er ook wel eens door kan zitten en het dan ook tegenkom dat mensen liggen leuteren over dingen waar ik van denk..pffffffffffff...

Vind sommige van de reacties heel hypocriet en neerbuigend.

Kan me hier zo boos om maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou een vriendelijk verzoek van tactive maar weer..
Man man man toch. Over plastieke poppen mag er gepraat worden maar over bepaalde lichaamsdelen niet.
Vraag me af wat ik nog doe op dit forum. Triest..Laat mensen maar ff op elkaar spuwen, gebeurd hier om de twee dagen. Maar ow wee..bepaalde woorden of zinnen neem je je beter niet in de mond

Ik heb er genoeg van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Marieke, ik ben net terug van de sportschool en het was er werkelijk doodstil!
Op weg naar huis is er blijkbaar gescoord, want overal hoorde ik toeters in een bepaald triomfantelijk ritme.
Ik kijk vanavond de samenvatting wel even.

Cathy vandaag alles weer wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krik mezelf telkens maar weer op Vie! Beetje moe van het gekrik...



Nou nou nou: 2-0 !! Hee, geen vlaggetjes bij de emotions?

PP: de presentator zei net, toen iemand een aanval inzette: DRÁNG, ... dát is goed!!
Nou, kijk, mooi meegenomen. Zo zie ik dat ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke ik heb het niet gezien, maar ben toch wel een beetje trots.

Weet je Cathy, dat gevoel heb ik ook wel eens, "waar haal ik in hemelsnaam vandaag de energie weer vandaan om de dag een beetje leuk door te komen". Alsof het batterijtje op is.
Weet zelf nog niet goed wat daaraan te doen. In bed blijven liggen, daar word ik nog gedeprimeerder van. Dan maar beter in actie, dan heb ik 's avonds tenminste nog het idee dat ik iets nuttigs heb gedaan.
Als jij het voor jezelf ontdekt mag je het mij (graag) vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...