tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hannah,:Dde helft!maar waar gaat nu de discussie over?over het aangeschoten meedoen op het forum?of over onzin, geiten en weet ik veel voor rare fratsen allemaal!ik reageer alleen op de aanval over de onzinhet feit dat er gezopen is............veel succes met de hoofdpijnook daar ben ik stellig in!drank mag niet worden gepromooten dronken niet welkom hier op dat moment (met uitzondering van nood en serieuze zaken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 zeg hannah,krijg ik nog tijd om te reageren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dank je wel PP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 jaaaaa,ik dacht je bent per direct pleitte!hoe is het eigenlijk bij jou?of ren je nu echt weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Bor,inderdaad een zelf opgelegde stelregel.en dat mag je gerust zeggen, alleen niet iedereen houdt zich daaraanmoet ik natuurlijk wel zeggen......soms voel je jezelf zo beroerd en heb je dat glas al te pakkenin nood kan je je dan wenden tot het forumdat vindt ik een heel andere pikorde dan hier gezellig zitten geiten met een borrel ophoe we het ook draaien of kerenje hoeft niet met iedereen door één deur te kunnenmaar wel respect voor iedereen hebben en tonen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 hihihi Bor,soms hebben we 7 pagina's nodig om tot de conclusie te komen dat we hetzelfde bedoelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 zie ook maar Witte zo even stiekum voorbij schuiven!hoi witte!fijne dag witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 huuuuhhh,heb je wel de veilige vijf minuten afgewacht?geen water meer in de trommel?misschien even doorspoelen en vriendelijk vragen of de deur daarna wel open wilt?de heilige woorden 'sesam open u" ?even schudden, trekken, optillen?en anders heeel hard lopen naar een buurman die zich vanochtend ziek heeft gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hallo allemaalVoel me niet zo goed vandaagHéél erg ongesteld, bléhSlecht geslapen met rare dromenJa hoor het ging weer eens over mn familie...Geen zin om een pilletje te nemen, maar toch maar even doen straks anders loop ik de hele dag te mokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Het gekke is dat ik gister wel dacht dat Fleurtje had gedronken, waarom heb ik die vraag niet gesteld ?Dus dat doe ik dan nu, Fleurtje, waarom heb je gister de eerste slok genomen ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hallo allemaal,Zag net dat de buuf op msn schreef gek te worden van het kabaal voor het voetballen. Kan nog vervelend worden want heb de pui open, zit in een oranje pakje met witte sandalen en een rood/blauw lint in mijn haren hahaha.Woman heb dit vaker van je gelezen, waarom niet eens naar een gynaecoloog? Een simpele curretage kan veel oplossen voor deze ellende.Fleurtje en Wilrijk sterkte (en natuurlijk iedereen die het nodig heeft).Weetje wat ik ga doen? Ik zet mijn 2 televisies naast elkaar, dan heb ik ook breedbeeld hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hahaha die Drup toch. Ik ga ook kijken mensen. Ik denk dat we gaan winnen. Tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Jaaaa... we gaan van start!!Have fun en duimen maarr................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mwaaaahh, wat agressiever op dat doel af jongens!!(of zou dat wat over mij zeggen?? ieps) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ondertussen ben ik aan het poetsen, tv gedraaid en ondertussen het wat preciezere poetswerk, zeg maar..Goed hè??! (spottend hoor)Naja de 1e helft alweer voorbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Kom hier even binnenspringen na enkele reacties op gisteren te hebben gelezen..Ik veronderstel dat er in het algemeen werd gesproken maar desondanks voor ik me toch persoonlijk aangesproken aangezien ik gedronken had en eveneens aan het geiten was. Wist niet dat je dan niet welkom bent als aangeschotene moest het niet zo zijn natuurlijk dat je in nood zat of je zo slecht voelde dat je niet anders kon dan je op het forum te melden. Vind een vreemde gedachtegang..Bovendien vind ik het veralgemenen tot er zaten enkel een stelletje dronkaards gisteren op het forum een beetje buiten proportie! Enkel Wil en mezelf hebben gemeld dat we iets op hadden. De helft heeft het waarschijnlijk nog niet gemerkt en moest dat wel zo zijn ben ik niemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam of me er op zijn minst op aansprak. Wel werd er gemekkert over hoe melig het allemaal was en hoe de één al dan niet geinteresseerd was in patat met mayo.Nou ik kan je vertellen dat ik er ook wel eens door kan zitten en het dan ook tegenkom dat mensen liggen leuteren over dingen waar ik van denk..pffffffffffff...Vind sommige van de reacties heel hypocriet en neerbuigend.Kan me hier zo boos om maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Nou een vriendelijk verzoek van tactive maar weer..Man man man toch. Over plastieke poppen mag er gepraat worden maar over bepaalde lichaamsdelen niet.Vraag me af wat ik nog doe op dit forum. Triest..Laat mensen maar ff op elkaar spuwen, gebeurd hier om de twee dagen. Maar ow wee..bepaalde woorden of zinnen neem je je beter niet in de mondIk heb er genoeg van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Fleur, hoe dan ook... probeer wel redelijk te blijven.Er zijn ook wel andere dingen over gezegd meis. Er zitten meer kanten aan de zaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 PP kijk je ook?Oja samen met je spijbelende man toch? Hihi, gezellig...En nu staan we vóór, ....verdiend of niet.Zo kan het leven ook wel es gaan... jajajajaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Haha, Marieke, ik ben net terug van de sportschool en het was er werkelijk doodstil!Op weg naar huis is er blijkbaar gescoord, want overal hoorde ik toeters in een bepaald triomfantelijk ritme.Ik kijk vanavond de samenvatting wel even.Cathy vandaag alles weer wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik krik mezelf telkens maar weer op Vie! Beetje moe van het gekrik...Nou nou nou: 2-0 !! Hee, geen vlaggetjes bij de emotions?PP: de presentator zei net, toen iemand een aanval inzette: DRÁNG, ... dát is goed!!Nou, kijk, mooi meegenomen. Zo zie ik dat ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 het enige aanmoedigende voor het ned. elftal!!Feli allemaal.... of miss komt er nog eentje... ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Yes 2-0. Ik wist het, ik wist het. We zijn gewoon sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Marieke ik heb het niet gezien, maar ben toch wel een beetje trots.Weet je Cathy, dat gevoel heb ik ook wel eens, "waar haal ik in hemelsnaam vandaag de energie weer vandaan om de dag een beetje leuk door te komen". Alsof het batterijtje op is.Weet zelf nog niet goed wat daaraan te doen. In bed blijven liggen, daar word ik nog gedeprimeerder van. Dan maar beter in actie, dan heb ik 's avonds tenminste nog het idee dat ik iets nuttigs heb gedaan.Als jij het voor jezelf ontdekt mag je het mij (graag) vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 PP: dwang? Hellup.....Vie, nee vandaag blijf ik niet in bed liggen, maar leuk is anders.Ik denk niet dat ik iets zal ontdekken wat jij niet al weet... Ik moet even weg.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden