smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ow, je zegt het al.Ben je wel eens in psychose geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Sorry Mupke was even bezigwas niet alcoholgerelateerd voor de arts(voor mij indirect wel)ik was heel erg somber en cognitieve ther.bracht me niet genoeg. Ik wilde MF.Bleek te kloppen. Meestal is het bij mij, dat wat me aanspreektme ook iets te zeggen heeft.daar wil de reguliere gezondheidszorg nog wel eens anders over denken,maar via een omweg kom ik er dan toch wel.Zo ben ik vorige week ook met Pcycho Motorische Ther, begonnen,lichaamsgerichte psychotherapie dus.Er is nog veel te doen, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik moet echt mn bed opzoeken want ik ben opeens zooo moe. Wens jullie een goed nacht toe en bedankt voor de fijne avond hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Wat me irriteert is dat ik al heel lang HULP roep, en dat dat dus veel te lang duurt. Zo raken mensen dus de weg kwijt en krijgen last van borderline en weet ik veel wat nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Geeft niet Jane. Ik had anders morgen wel even teruggelezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Nee maar wel er tegenaan. quote: Originally posted by: cathy56Ow, je zegt het al. Ben je wel eens in psychose geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga het nu weer afsluiten, anders kan ik straks niet slapen. Nog even tevee kijken en een uurtje ontspannen. dank voor het luisteren :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hihihaha, leuk Marika!Wandel ze en slaap lekker.Ik moet eigenlijk ook pitten.... heb ter ook wel zin in.Wacht nog even op Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Woman,ik hoop dat je een hele goede traumapsych krijgtdie je ook laat uithuilen en boos wordenmaar zo subtiel kan werken dat het ten allen tijde veilig blijft.Traumahealing komt erg nauw en je verdient een goeie.Mag je zelf iemand mee uitzoeken?Zeker niets zonder begeleiding laten gebeuren hoor,dat kun je echt niet zelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga ook slapen straks, lieve cathy, dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Nou, je krijgt heus niet zomaar borderline... ook geen psychose.Daar ben je bovendien te voorzichtig voor: moedig mens dat je bent.Maak je eigen koppie maar niet te dol en blijf vooral doen waar je lol in hebt.Trusten Vie, trusten Mup.Jane, goed om te horen dat je zo aan de slag bent met je zelf!Nou Woman, ook welterusten dan maar. Je hebt ook je bioritme weer terug hè? Ik herinner me een tijd dat je echt uit je doen was qua slaap,Ik ga nu ook te bed. Is Witte er ook al niet meer.Het gaat me soms echt te vlug.... Goodnight en een voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 sterkte ermee woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Trusten Witte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Welterusten lieve mensenen Marika dat hele rijtje is wel veeléén voor éénwat vind je daarvan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 truste Cathy en succes met je tuin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dank je wel Winggeeft weer hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 truste Janetruste Marikatruste wingtruste fotograaf (jammer, maar ik meot morgen weer werken)en truste wittelaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Mn bioritme is een poosje terug geweest, maar de laatste tijd kom ik weer pas vroeg in de middag mn bed uit. Slaap wel goed in snachts maar ben ook nog steeds zo snel moe. Als ik vroeg op sta moet ik smiddags slapen en dat vind ik vreselijk. Nog even op Cathy, wat ik heb meegemaakt is ook niet zomaar iets. Ik denk dat je psychoses en bordeline en al die andere vervelende stoornissen kan krijgen van heftige trauma ervaringen. Hoop dat ik niet kribbig overkom zowel, excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2010 Woman, nee niet kribbig.Ik wilde het gisteren niet al te zeer bagateliseren!! Maar ik hoopte ook niet dat je het nog zwaarder voor jezelf zou gaan maken.Wing zei er iets moois over: dat emoties zo overdonderend kunnen zijn en lijken; dat je uiteindelijk bij jezelf uitkomt.... lees even terug als je wilt. Zo herken ik het ook.Toch realiseerde ik me ook dat mijn bericht wel haaks op dat van Jane leek te staan.Toch heb ik er veel vertrouwen in Woman, omdat je - zoals ik zei - voorzichtig genoeg bent met jezelf.Dat verdient respect. Echt, al heb ik zelf niet dát soort heftige dingen meegemaakt... ik heb wél heftige dingen meegemaakt... voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden