lady jane Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mup, ik heb pas een Mindfulness training gevolgddie door de verzekering werd vergoed, wel met verwijzingvan de huisarts. Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ikniet aan de anti depressiva hoefde, dus het betaalde zichzelfterug voor de verzekering en mij bracht het iets onbetaalbaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Slaap lekker Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb m door Wing....Best lekker idd Die hou ik erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mupke ik zit op een uithuilpsych te wachten. Al heel lang. Ik durf niet in mn eentje te huilen want het verdriet en de boosheid is te groot. Er is er eentje in de maak maar die moet nog geboren worden geloof ik. Winchy, ik geef mezelf de hele tijd some slack en buikdans me rot. maar voel ook dat ik begin te overkoken. van de week helemaal overstuur voor de tevee, en vanavond dat paniekgevoel. Het duurt te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Jane, welke motivatie was er dan voor jouw huisarts om die verwijzing te geven? Was dat alcohol-gerelateerd?Mijn HA weet van niks en dat wil ik graag zo houden.Witte, ik zal ook eens in de bieb op zoek gaan. Er zijn vast wel boeken over vermoed ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Overigens heb ik woensdag weer een gesprek met begeleider. Ik hoop al niet meer op nieuws want dat heeft ie toch niet. Puh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Wat bijzonder Woman, een uithuilpsych. Ik had er nog nooit van gehoord.Ik ben benieuwd of het je gaat brengen wat je eravan hoopt. Maar je houdt ons vast op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ja ik denk dat je daar zeker wel wat kunt vinden Mupke.Het is een nieuwe methode, waar erg goeie berichten over zijn, dus er zal heus in de biebwel wat te vinden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Wing, ik ga toch maar verder snoeien morgen, begrijp er niks van.Witte....o jeempie, ik ben nog lang niet klaar, dwz kan elke dag wel wát doen!!Er moet ook weer gewied worden want het groeit maar door, zeker als er wat regen is geweest.Ook weer goed voor de boontjes (ik heb 37 planten, telde ik vanavond)Vie is toch ook een tuinierster? Of laat je je man dat doen Vie?Mindfullnes. Zie de website www.aandacht.beIk heb er een training gedaan en tegen een redelijk tarief kun je er cd's bestellen. Echt gaaf om te doen.Wel effe doorzetten, maar heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dank je Muppie, ik wacht al zoooooo lang erop. Pfffff wachttijden. Tsja uithuilpsych, ik noem het maar even zo. Dr mot wat uit zullen we maar zeggen. En dat moet onder begeleiding want het is niet mis wat er in die put zit. Poehoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ja het leek op wat ik me kan voorstellen bij hyperventilatie. Moeten we niet hebben dat soort geintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Bedankt voor de tip vd website Cathy. ik heb hem bij mijn favorieten gezet. Zal me er morgen eens verder over buigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoe zorg je ervoor dat, dat gevoel weer minder wordt, woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 quote: Originally posted by: Mupke Er zijn vast wel boeken over vermoed ik. Boek van D. Dewulff: een pad van vrijheid. Mindfullnes is dan de hoofdtitel.Zeer aan te bevelen. Gelijk kopen. Daar heb je heel je leven wat aan!En men stuurt je een nieuwsbrief wanneer je interesse hebt. Ik vind dat vaak een fijne herinneringaan waar ik mee bezig kan (en soms vergeet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Klop ook wel want we deden een ademhaling wat reinigt. ene neusgat in en andere eruit, u kent het wel. Komt een hoop rotzooi uit bij mij, dus ik ben accuut gestaakt met die oefening. daarna voelde ik me heel lang intens verdrietig. Gelukkig is yoga juf op de hoogte van mn sjips dus die staat niet raar te kijken als ik iets niet meedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ontspannen, het gevoel enorm negeren en aan fijne dingen denken, Witje. Dan ebt het langzaam weg. quote: Originally posted by: witteHoe zorg je ervoor dat, dat gevoel weer minder wordt, woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Hoelang wacht je nu al op die psych dan woman?als je zelf het gevoel hebt dat de druk te hoog wordt ... dan moet je toch ergens aan de bel kunnen trekken?Wat rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Het schiet niet op Mupke, al vanaf oktober ofzo. misschien nog wel langer. Ik druk het weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik heb de titel opgeschreven Cathy. Ga ik ook even naar op zoek, dat boek. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Woman, je drukt je angst toch weg dan?Wat gebeurt er als je het laat gaan..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 En in yoga en het buikdansen heb je dan je uitlaatklep voorlopig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Mag ik snel iedereen nog een zalige rustgevende wensen vanuit het Belgenlandje ??En ja hoor Vie de lekkerste paling met de Harley. Iets om naar uit te kijken Slaap ze iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Dat wil ik liever niet weten, Cathy. Hyperventilatie, een psychose ?Het is geen angst, het is woede, verdriet, en meer van dat. Dat is zo diep en zoveel dat ik het alleen onder begeleiding wil laten gaan. Ik ga rationeel met de situqatie om, bewust, quote: Originally posted by: cathy56Woman, je drukt je angst toch weg dan? Wat gebeurt er als je het laat gaan..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Die yoga neus oefening kan heel heftige reacties oproepen!Maar.. hoe erg is dat?Waar ben je dan bang voor meid?Dat je overspoelt raakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 ja daar knap ik van op, Mupke, maar op een onverwacht moment, zoals vanavond of tijdens mn dromen voel ik hoe ernstig de situatie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden