Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 juni 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi iedereen,

Even binnenspringen na het cruisen.
Bor, cruisen met de motorbike hé ;)
Vie, als je de Harley hebt, zijn we weg hé :rose:
Cath :heart:, hoe gaat het met je ??
Dhendro, witte, houtje en alle anderen, dikke :sun: hoor.
Ik weet niet hoe het komt, maar ik voel me super vandaag. EN zonder drank, yiiieehoeee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo allo,

Patatteke doe je Ya ook de groetjes van mij met de wens dat het haar goed mag gaan en de hoop dat ze nog eens iets laat horen.

Caro ik zal morgen een extra kaarsje branden voor je hond en tuurlijk ook voor jou.

Ben heerlijk van de leg af want de uitnodiging van de notaris is binnen. Eindelijk zou je denken nadat het huis meer als 2 /5 jaar in de verkoop stond. maar in die akte wordt ook vastgelegd dat ik er dan binnen een half jaar uit moet. Maandag de verkoopovereenkomst tekenen dus voor 21 december pleitos wezen hier. En dat valt om de drommel nog niet mee. Hahaha (maar niet heus) stuiter ik steeds op dezelfde problemen en dat is mijn inkomen te laag met zoveel poen straks op de bank en het meeste word ik afgewezen omdat huisdieren niet zijn toegestaan. Dan maar wat kopen weer maar ondanks die flinke aanbetaling die ik kan doen krijg ik geen fatsoenlijke hypotheek meer omdat ik te oud ben en mijn inkomen te laag is. Ben dus als een kip zonder kop door makelaarsland aan het dwalen en krijg ondertussen meer zin om maandag naar de kroeg te gaan i.p.v. de notaris. Vrees dat ik gewoon paniekering ben want het lukte maar niet het huis te verkopen dus was ver van mijn bed show maar als ik die handtekening zet is het opeens feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, als jij 3 alcoholvrije biertjes hebt, denk je dan niet dat het eens tijd wordt voor een echt biertje ?
Of een gedachte die daarop lijkt ?
Ik raad het drinken van alcoholvrij bier af, de stap naar echt bier is te snel gemaakt.
(Sorry Alaine)

quote:

Originally posted by:
wilrijk

Alaine, thanx for the tip ! Awel ik ga dat eens proberen sé. Het is hier thuis maar te doen, en de frigo staat vol blikjes bier (van de zoon), maar daar blijf ik af. Ik heb vandaag tegen mijn vrouw ook gezegd dat ik vandaag nuet drink. Basta. Alco vrij witbier dus. Hup, naar de GB
;)

Goedemorgen borretje, we maken er wat van
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietje dat weet ik nog niet. Heeft niets met Caro en mij te maken maar alles met de resterende hypotheek die ik nodig heb want het is een behoorlijk dure flat.
Maar ach als ik hier zo lees zijn er veel ergere problemen als dit, ben gewoon ff paniekerig want opeens sta ik voor het blok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier trouwens ook wel wat paniek... is het paniek? geen idee meer.
Het wisselt tussen paniek en diepe rust voelen.
Mijn vriend wil dit huis niet mee overnemen, is nu definitief.
Heel zakelijk: hij woont liever in de bossen....

(ook erg de neiging om wat te drinken en dan mijn bed in te kachelen, doe het maar niet. Ga zo een vriendin bellen...)

Ik ben zelf het gecalculeer ook wel zat.
Er bleef enkel nog calculeren over. Liefde? Wat is dat in Godsnaam!?

De enige optie is dat hij me "meeneemt" naar een ander huis (in de bossen) en ik ineens met
een vader samenben, voor wiens kids ik mag zorgen. Ik ben dan mijn onafhankelijkheid en deze
zielsplek hier kwijt. Werk in de buurt etc.

Ik moet dus dan ook maar voor mezelf kiezen!
Dat is goed. Maar het doet pijn. Dit heeft al driekwart jaar gespeeld. Ben er nu klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriend zegt dat het niet over is tussen ons, maar na eerdere beloftes en een jaar samenwonen hier voelt het als een enorme trap.

Hij heeft recht op zijn eigen keuzes, natuurlijk. Goed joh, ga je gang.
Maar ik beloof niets !

Ja, ik heb me vaak afgevraagd waarom deze woonplek zo heilig is voor me. Ik kom er niet uit.
In alle opzichten zou het praktisch zijn om hier nog een jaar of wat te wonen: geen verhuizing (de gedachte maakt al dat ik moet braken van de stress, na alles wat er al gebeurd is hier de afgelopen 2,5 jaar), geen kosten etc., en bovendien het oergevoel hier....

naja. Ik ben:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik zit hier met een bakkie.
Ben nu helemaal sjaggie. Zowie viel tot 2x toe uit naar iemand die echt wel deugt, 2x, terwijl ik na de 1e keer al een flinke waarschuwing gegeven had. Dus aan de lijn en lineadirect naar huis. Dan maar niet poepen en met de bal spelen. (ze heeft hier op het balkon een afgeschermd plekje waar ze haar behoefte kan doen ;))
Erg erg foei.

Heej Cathy, als jou gevoel zegt dat jij daar moet blijven dan doe je dat toch ???
Jammer voor je vriend.
Natuurlijk ook jammer voor jou, maar ik denk dat je diepongelukkig gaat worden als je tegen je gevoel in met hem meeverhuisd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan dit huis niet alleen ophoesten, of met heeeel veel moeite. Of ik moet mijn ex
erbij betrekken (het staat nog op ons beider naam) en die gaat binnenkort de bijstand in... mag dus geen huis op zijn naam hebben. Alleen kan het strikt genomen niet ws. Ik heb net te weinig inkomsten.
Mijn vriend weet dit.

Oeh, het is heel complex hoor.
Ik denk dat ik dan een huurder in huis moet nemen?

Buh, teveel privé info nu.

Ik blijf voorlopig even hangen op het gevoel dat mijn vriend eerdere beloftes niet nakomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje doe mij ook maar een bakkie, zwart graag en zonder iets er bij.

Pietje ik snap het ook niet omdat ik er niet veel verstand van heb maar dat is de paniek denk ik. Als ik mijn vermogen ga steken in een koopwoning dan kom ik hypotheek te kort en ga ik huren dan is mijn inkomen te laag. Trouwens je vergat mijn invaliditeitspensioen hahaha. Klinkt heel wat maar zijn lage bedragen hoor behalve het vermogen. Raar probleem eigenlijk toch als je er over nadenkt of miss denk ik te veel na maar het is niet mis waar ik mee bezig ben vrees ik.

Heb je gelijk in Caro en er is zoveel info over dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie en voor dat ik het allemaal snap ben ik een half jaar verder hahaha. Als ik ga bellen dan smeren ze je vanalles aan (ondanks de belofte onafhankelijk adviseur te zijn) en als ik iets vertik is om me te laten belazeren. Maar ben heus de toko bij jou om de hoek niet vergeten hoor.

Ik ga maar lekker met doggy naar het park om me hier even van los te weken want hoe meer ik nadenk hoe minder ik het begrijp. Zoveel mensen die weinig geld hebben en graag een boterham willen en ik die straks zoveel geld heb maar een te laag inkomen voor een boterham? Naja eerst wat kalmeren want sta nog voor een grote taak al lijkt me een hutje op de hei met een boterham met pndakaas veel makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, als je er nou eens toch voor gaat ? En er in vertrouwt dat een oplossing zich zal aandienen als de tijd rijp is ?
Misschien komt er uit een onverwachte hoek een heuse financiele meevaller, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ga ervoor meissie, als dit goed voelt voor jou, dan zijn de oplossingen er heus wel.
(Ik moet binnekort ook weer eens gaan nadenken voor een financieel extra inkomen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe dan ook ga ik voor dit huis! Het is net zoiets als bij jou, denk ik: het huis van je vader. Een bepaald belang wat je hebt aan de plek. Zó graag ergens wonen,kunnen ZIJN.
Ik vertrouw ergens ook wel in andere oplossingen. Jawel.
Maar op dit moment voel ik ook de pijn van iemand die uiteindelijk NIET voor me gaat.
Hij heeft net iets teveel beloofd in het verleden en het te mooi voorgespiegeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...