lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Trusten Kruimeltjeslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik denk (voor Wing, ha ha )dat hij wel een zweethuttype isdas ook een prachtig ritueelzowel fysiek als spiritueel.En zaterdag ben ik denk ik in de buurt bij jou Marjoopeinde, sjee wat een wereldreis zeg10 uur reizenvoor de crematie van mien mem van vroegermaar dat ben ik haar wel verschuldigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Opeinde bij DrachtenOf de Groninger variant10 uren, woon jij inZuid-Frankrijk dan?Dus je had een memDe laatste eer..Altijd welkomvoor een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Jeetje Jane woon je in het buitenland of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Of een slaapplaatstijdens deze enormewereldreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ik heb alvast wat voorbereidingen getroffen voor mn danszaaltjeMorgen de spiegels halen, weet nog niet 1 of 2. Wil die grote Barok spiegels, en dan met een dunne lijst en 2 naast elkaar. Misschien is eentje wel genoeg. Als het nix wordt met mn zaaltje kan ik ze ergens anders in mn huis plaatsen. Een spiegelwand is meteen zo definitief. Nu nog wachten op een hoosbui, ivm daklek in mn slaapkamer en dan kan mn matras naar boven. Als het nie regent ken ik ook nie zien waar het lekt....Heb nu winterpeen opgezet, lekker doorkoken op zn Ethiopisch met kruiden en dan smelten ze straks lekker zacht op je tong, jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hoi Ari!GoedenachtDochters die de klus klaren That's nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Klinkt leuk bij jou WomanEn lekker! Etiopische winterpeen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 gefeliciteerd Ari. geeft denk ik wel opluchting of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja, dat wil wel zwetenlijkt meGa ook even wat lekkers maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 jij zat vast meer in de rats dan je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hoi,Even gedag zeggen.Alweer veel te laat geworden.Morgen komen alle meubels.Ben een beetje hyper.komt goed (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 goedeavond allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ha! Misschien toch paars-plus?Morgen maar eenseen krant kopen..Fijn Rapilos!Rustig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nee joh,in de randstadmaar ik rekenretour tijd en ergaan zaterdag geen treinennaar Utrecht,dus dat wordt 2 x bussenhier en in t Fryske Land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Oh Ari, geweldig:gefeliciteerd, haar eerste slinger hier dan maar: :light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::):light::rose::)wat een pak van je hart zeker!oh en gelijk haar laatste ook maar heje wilt geen dochter op het ADB forum neem ik aanoeps foutje janetijd om naar bed te gaan denk ik.En marjogeen tijd helaas voor koppie thee of slapenheb B&B gasten die graag mijn ontbijtjes etenen zelf zondag een beachvolleytournooi(terwijl Woman buitje dan lekker los lijkt te gaan barsten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja, Marieke,Dan gaat het op een echt huis lijken!Maar nu ga ik slapen.Morgen vroeg weer op.Hoop in de toekomst toch echt weer wat meer met jullie te kunnen kletsenIn elk geval, welterusten voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Zet m op Rapien het gaat vast mooi worden(we horen wel wanneer de warming up party is:D)voor allen welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 ik kruip ook maar eens het bedje inweltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Jane,Het wordt vast prachtig.Mijn eigen huisje..Geweldig gewoon.Nou jongens, nu log ik echt uit.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Gezellig.......Kom ik langs loggen ze uit:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Nee hoor Witte, ik kon niet slapen en logde net in. Goeienavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Okee JaneSucces en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Hee Vie, Dit is eigenlijk geen goed teken dus dat je wakker bent.Ik lees net dat je je voet verstruikt hebt, door je trapper.Is dat de reden dat je niet kan slapen?Hee pareltje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2010 Ja, Witte, ik kan mijn draai in bed niet vinden, elke keer als ik me in mijn slaap omdraai is het van aaauw! En weer helemaal wakker. Hihi, weten jullie wat er gebeurt als je een bodempje cola in je glas laat staan? Dan liggen er allemaal verdronken fruitvliegjes in. En ik maar denken dat er geen suiker in cola light zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden