Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 juni 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie middag Sara en Igor.

Lieve Saartje blijf proberen, geef nooit de moed op. Ikzelf heb vanaf mijn 12e tot mijn 59 e gedronken. Zo lang heb ik er over gedaan om tot het besef te komen dat drank slecht voor mij is. Zolang zal het bij jou hopelijk nooit duren maar zolang je hoop hebt en blijft vechten zal je een keer sterker worden hoor. Dat weet ik zeker.
Pas als je de moed laat zakken dan is het uitzichtloos. En je bent ook een mens dus je mag falen. Je leert er alleen maar van meis.:heart: Blijf moed houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jemig ik ben toch op mijn snuit gegaan,weet niet wat jullie met die wijsheid moeten,voor mij is het uithuilen en opnieuw beginnen,maar het is die beruchte eerste,onder het mom van "sociaal drinken"!
wat een waanzin eigenlijk,je gaat toch ook niet "sociaal" een lijntje snuiven?
bij mij zijn het allebei harddrugs,het een is alleen wat duurder dan het andere.
verschil tussen een "gewone"en een luxe verslaving?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sailor,
Ik weet nooit zo heel goed wat ik moet schrijven als iemand op z'n snuit is gegaan. Ik kan alleen wel zeggen dat ik me heel goed voor kan stellen hoe je je nu voelt. Hebt je misschien het gevoel weer helemaal terug te zijn bij af. Wat ontzettend beroerd voor je. Bah. Heb je veel gedronken of heb je het toch in de hand kunnen houden?
Heb je nu een erge kater? Was deze dag alvast maar weer voorbij hé?
Ik weet hoe beroerd je je nu kan voelen, misschien verzacht dat de pijn wat.
Een lieve knuffel voor jou hoor.:heart:

Een hele goeie avond Niwi.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vliegen vind ik ontzettend leuk alhoewel ik landen niet echt super vind.
Je wacht maar steeds op de klap en als hij komt dan schrik je toch, hahaha.
25 september duurt nog wel even inderdaad maar ach dan heeft iedereen het al gehad en jij mag nog.....niet verkeerd.
Nou, ik ga me even douchen en optutten en ook even aan de koffie.
Tot later en anders tot over twee weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond iedereen, weer veilig thuis, maar voel me wel hondsmoe. Eerst even eten om krachten op te doen.
Marika, Sailor, sara, erg jammer, maar geef aub de moed niet op. Het gaat jullie lukken hoor, elke keer een beetje beter. Ik heb al een lange (afin) weg afgelegd, en val nog steeds regelmatig op mijn snuit. Opstaan en verderstappen. En blijf hier komen, doe ik ook.
Bol, je bent toch echt een schatje hé :sun:

For Now Fooooooood

Hey Wing, goeienavond ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...