Sara Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Igor: nee, overdag drink ik niet , dat begint pas 's avonds tijdens koken en eten en gaat dan gestaag voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Volgens mij waren er ook mensen die tegelijk met roken en drinken zijn gestopt: hoe hebben die dat in vredesnaam gedaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Volgens mij is het etenstijd; hoor ik gerammel van potten en pannen ?Tijd voor mij om de honden uit te laten.Eet smakelijk allen en wellicht tot later of een volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeie middag Sara en Igor.Lieve Saartje blijf proberen, geef nooit de moed op. Ikzelf heb vanaf mijn 12e tot mijn 59 e gedronken. Zo lang heb ik er over gedaan om tot het besef te komen dat drank slecht voor mij is. Zolang zal het bij jou hopelijk nooit duren maar zolang je hoop hebt en blijft vechten zal je een keer sterker worden hoor. Dat weet ik zeker.Pas als je de moed laat zakken dan is het uitzichtloos. En je bent ook een mens dus je mag falen. Je leert er alleen maar van meis. Blijf moed houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: igor ik dacht anders heb ik nog meer afwas en heb niet zoveel zin om die nu te doen. [/SSTTT daar zijn de aanrechtkastjes toch voor. Gewoon daar in pleuren. Niemand die het dan nog ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben je vanaf januari weer aan het drinken? (en hoeveel = hoeveel) nou doe met 'ons' mee en laat die eerste staan vandaag. weet je nog hoe je je voelde als je niet dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: Dar Jippie voor jou lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 maar wie haalt het dan weer uit de kastjes? of gewoon laten lopen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Igor gewoon opstapelen. Borden zijn niet voor niets zo gemaakt. en dan maar hopen dat de kaboutertjes eens langs komen. Wil die van mij wel sturen maar die mankeerd van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 die bolletje toch...wij met zijn 2-tjes hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ben d'r ook nog, toch maar bezig met de afwas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ja maar...je was dus ff weg, igor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 de afwas is weg de koffie prutteld:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 jemig ik ben toch op mijn snuit gegaan,weet niet wat jullie met die wijsheid moeten,voor mij is het uithuilen en opnieuw beginnen,maar het is die beruchte eerste,onder het mom van "sociaal drinken"!wat een waanzin eigenlijk,je gaat toch ook niet "sociaal" een lijntje snuiven?bij mij zijn het allebei harddrugs,het een is alleen wat duurder dan het andere.verschil tussen een "gewone"en een luxe verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Jeetje sailor, hoelang stond je droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 tja..sailor, de valse illusie van het 1e glas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Lieve Sailor,Ik weet nooit zo heel goed wat ik moet schrijven als iemand op z'n snuit is gegaan. Ik kan alleen wel zeggen dat ik me heel goed voor kan stellen hoe je je nu voelt. Hebt je misschien het gevoel weer helemaal terug te zijn bij af. Wat ontzettend beroerd voor je. Bah. Heb je veel gedronken of heb je het toch in de hand kunnen houden?Heb je nu een erge kater? Was deze dag alvast maar weer voorbij hé?Ik weet hoe beroerd je je nu kan voelen, misschien verzacht dat de pijn wat.Een lieve knuffel voor jou hoor.Een hele goeie avond Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nee nee nog niet, we gaan vanavond om 12 uur naar Schiphol.Ik blijf hier wel wat hangen want ik ben helemaal klaar met alles.Het hele huis is spic en span en de koffers gepakt, jippieieieie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ja, ik heb er ook een hekel aan.Je zit de hele nacht maar wat op Schihol en je bent te moe om te lezen of zo.Vanmiddag nog wel even geslapen maar dat wilde niet heel erg lukken, toch een beetje nerveus altijd.Wanneer ga jij naar Marokko eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Vliegen vind ik ontzettend leuk alhoewel ik landen niet echt super vind.Je wacht maar steeds op de klap en als hij komt dan schrik je toch, hahaha.25 september duurt nog wel even inderdaad maar ach dan heeft iedereen het al gehad en jij mag nog.....niet verkeerd.Nou, ik ga me even douchen en optutten en ook even aan de koffie.Tot later en anders tot over twee weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ja het lijkt wel echt beter te gaan :) quote: Originally posted by: bolletjeWoman, hoe is het nu met je poezendiertje? Gaat het een beetje beter? Hoe is het met de kale plekken en de jeuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Lieve Marika. Weet je waarom je gedronken hebt of was de trek gewoon heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Beetje late reactie Dar maar zoals je ondertussen al gehoord hebt heeft Duitsland verloren van Servië kan er niet rouwig om zijn.Marika kop op, komt weer goed even vallen en weer opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Marika, ik had juist vaak de behoefte te gaan drinken wanneer ik me vrolijk voelde. Ik hoop in ieder geval dat je je morgen weer een heel eind beter voelt.Voor jou een extra omdat je nu niet zo lekker bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeienavond iedereen, weer veilig thuis, maar voel me wel hondsmoe. Eerst even eten om krachten op te doen.Marika, Sailor, sara, erg jammer, maar geef aub de moed niet op. Het gaat jullie lukken hoor, elke keer een beetje beter. Ik heb al een lange (afin) weg afgelegd, en val nog steeds regelmatig op mijn snuit. Opstaan en verderstappen. En blijf hier komen, doe ik ook.Bol, je bent toch echt een schatje hé For Now FoooooooodHey Wing, goeienavond ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden