Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 juni 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Baklap, ik denk dat je pychotherapeute wel gelijk heeft. Sorry dude....
Ik ben ook erg geschrokken toen ik er achter kwam dat je van alcohol gek kan worden of dood kan gaan.
Vooral nu ik aan het stoppen ben is het levensgevaarlijk om een uitglijder te hebben. Mn lichaam is het niet meer gewend ! je kan in je slaap overlijden, wist je dat ?
Wees blij dat ze pissig werd, ze meent het dus echt goed met je. Draai om je oren heb je gekregen.
Doorzetten dus, want echt, het is het waard. Nuchter is véél leuker. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos ik wens je een heel fijne vakantie toe.
Voor de gemoedsrust geen internet gedoe aan je hoofd en alleen maar genieten van het moment.
Dag per dag.
Goeie reis, veel plezier.

Dhendro:present:

En weg is deze jongen weer.
Pc op slot en tot een volgende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorgen allemaal.

@Emma: fijne ontspannen vakantie. Geniet ervan. Kom gezond en ontspannen weer terug

:heart:

Ben zelf net terug van Endocrinoloog. Hij denkt dat mijn hormonen storing veroorzaakt wordt door het gebruik van de hoge dosis Efexor(AD).Als dat zo is dan moet ik het helemaal gaan afbouwen. Als het dat niet is dan is het toch mijn hypofise.Heb testen laten doen en daar weet ik over 3 weken meer door. Afwachten dus. Hoop dat mijn gevoel dat ik teveel medicijnen slik bewaarheid wordt en dat ik wat beter in balans kom. Dit kon niet langer zo. Wil me eindelijk weer eens optimaal gaan voelen.

Ik wens iedereen die in de lappenmand zit veel sterkte toe. Het zijn me er zoveel dat ik ze niet allemaal apart kan noemen.
:present:voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De psychiater is geweest. Samen met de case manager. Voornamelijk gegeneraliseerde angststoornis bovenop complex PTSS 2.

Fijne man wel, als eerste indruk.

Misschien is er wat licht in de duisternis: het middel Pregabaline. Slikt iemand dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
ik ben alsnog uit gaan slapen.
Nog spierpijn en dat terwijl ik zo naar een vriendin ga om schoon te maken.
Eerst maar eens een warme douche.

Em, nogmaals: ik wens je een hele fijne tijd toe!!!

Tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo en goedemiddag.
Terug uit het ziekenhuis. Het is geen breuk (dacht ik al) maar wel een lelijke kneuzing.
Nou, dat wordt dan wat minder heftig bergwandelen en wat meer zwemmen volgende week op vakantie.

Marika, ik vind het sterk van je hoor! Want als ik een drinkende man zou hebben, weet ik echt niet wat ik zou doen.
Waarschijnlijk of mezelf vreselijk ergeren, of mee gaan doen.
Ik vind zelf altijd, als je zelf nuchter bent en je gezelschap drinkt, dat er dan zo'n vervelend soort niveauverschil komt in denken en voelen. Heb jij daar geen last van? En Bor ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik dan ook wel weer komisch Borretje. Beetje cynisch, maar wel leuk. (Aanvulling: ik heb het nu over je reaktie, niet over de oorzaak daarvan.)
Ik vroeg het ook eigenlijk ook aan jou, omdat je vanmorgen nog schreef dat er bij jou wel eens het één en ander door de kamer vliegt.

Pietjeparel ik nuanceer het niet helemaal goed denk ik. Niet dat ik tegenwoordig veel drinkende mensen in mijn omgeving heb, maar er is voor mij een verschil tussen "mensen in je omgeving" of mensen die heel dichtbij je staan.
Ik heb bijvoorbeeld een partner gehad die veel blowde. Dat was voor mij gewoon niet meer te volgen, als hij de hoogte had, zo ver weg. En zo zal ik zelf ook wel geweest zijn voor anderen, toen ik nog regelmatig (heel veel) dronk.
Ik voelde me er in ieder geval eenzaam bij, als ik zelf nuchter was en mijn toenmalige partner zat ergens op een andere planeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie is van schrik om de belangstelling weer verdwenen geloof ik Wilrijk.
Het is soms ook een risico: de een vindt het leuk om erbij getrokken te worden en de ander houdt daar niet van.

Maar ik zie wel Dar ingelogd, en aan jou durf ik meteen te vragen: hoe is het gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik schrik niet van de belangstelling hoor Vie, zit even voetballen te kijken en als ik online ben is het om mijn pb te bekijken.

Wilrijk:sun:

Zelf lees ik niet zoveel meer nav. afgelopen zondag. Moet zeggen dat het me allemaal een beetje tegenvalt zoals jullie omgaan met "geiten".

Verder is me iets overkomen deze week waar ik het niet over ga hebben.

Fleurtje ik mis je net als wil en kom terug, het is zoveel leuker als jij er weer bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Dar, dat is toch een eerste stap. Een reis van duizend mijl....
Gefeliciteerd met wat je in ieder geval vandaag hebt duidelijk gemaakt.

Bekkie het was maar een grapje van me hoor. Ik heb zelf het "gegeit" van zondag niet meegemaakt en maal er ook verder niet om. Was gewoon benieuwd hoe het met je gaat.

Borretje! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dar, heb het net met mijn verslavingsarts over gehad, zij vond haar reactie ook overtrokken en demotiverend maar denkt dat ze (therapeut dat ze is) me een spiegel voor wilde houden.

Verder ben ik helemaal vergeten over de baclofen te vragen, maar ik heb eigenlijk ook geen alcoholzucht. Wel heb ik het boek van Ameisen besteld, deze komt vandaag of morgen. Ik zal mijn bevindingen posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...