lin84 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Zo is het maar net Yvonne. De plantjes buiten kunnen wel wat water gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Das een waarheid als een koe Von!'t altijd wel voor iemand goed of minder goed zijn!En idd. de boontjes enzo zijn er wel gelukkig mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Als we voorlopig maar geen sneeuw of ijs krijgen.... vind ik het verder allemaal best;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Cat ga je de dag en nacht omdraaien?ik geniet helemaal mee Caro je krijgt er gewoon een dikke klodder lachroom erbij yvon verplicht vandaag.ik zit al aan m'n verse sapje, nog meer liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kijk, in ieder geval één die blij is met het wolkendek:), geniet er van hoor Jane.Dank voor de lachroom Igor, jammie,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Luitjes, ik ben weer laat.... ga rennend de douche opzoeken, probeer tussen de druppels door te rennen, dat scheelt weer met afdrogen;) , ik kom straks nog wel even een fijne dag wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 je kunt struikrover ook hier brengen , kan vriend ook mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 de dag kan beginnen na een bak koffie met lachroom. Zal de hond is uit gaan laten. Hij ligt al te wachten.Fijne dag mensen en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tot later Von!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goedemorgen !!!wats gebeurd hier?iedereen zo lekker vroeg!lekker geslapen allemaal?ik niet ik ben brak, van dat gehang op de bank en bed, verrek van de pijnen ik heb honger, ik wil koffie, maar kindlief staat onder de doucheen heb ik potverdrie vrij en schijnt de zon..........juist gaat de buurman zijn geveltje schurenheb ik gisteren een afsrpaak verzetjaaaaaa, onder nederland/ kamerroenZo, dit was de zeur minuut van hedendagglimlach maar weer van de kapstok afgehaaldmorge allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Struikrover doet je goed Caro!!ik heb de laatste tijd nog nooit zoveel zonnetjes en muzieknootjes bij je geziennog eventje ga jezelf ook huppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 hahaha,mijn rug is het enige wat nog functioneert hieren die lachroom?kan je die overal op smeren?heb nog wel een ander gek plekjeyeeeaah, kindlief onder de douche vandaankoffieeeeeehet wordt inderdaad tijd voor een renovatie hierhet is toch hopenloos ouderwets zo een geiser?ik neem beneden water en dan duurt het boven zeker weer een kwartier voordat het water boven weer warm is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Caro,ik zit er alleen maar van te genieten!het is mooi om te lezen hoe blij je ervan wordten daar doen we toch alles voor?blijven huppelen en genieten, doen wij lekker met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 weet iemand zo waar haule ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ja Caro is me inderdaad aangeraden ben ook druk aan het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ooststellingwerf, oost Friesland blijkbaar Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 hey Dar sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Sterkte Dar!!!Gisteren moest ik toch wel even gniffelen met je lasagna (sorry!). Dat is nou iets wat mij ook regelmatig overkomt. En dat is de schuld van mijn huisgenoten (jaja de schuld op een ander steken!) die ook na herhaaldelijke reprimandes van mij, het nog steeds vertikken om de micro oven terug gewoon op micro golven te zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 VM ik heb wat gezien op internet maar heb alleen een adres hoe kom ik aan het telefoon nr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ha morge Dar,heb net koffie gezet!opletten................................pieuuuuwwwwww...........................vangen!!lachroom van Caro staat ook al klaar.mijn bibs? die gaat ook goedZit meer naar voren ach, ik zit hier nu op een zwembandje, kan nog steeds niet goed zitten en lopenen waarschijnlijk was gisteren nog niet alles opengegaanlijkt wel of het nog groter is gewordenhoe kom je toch aan dit soort grappen?een onstoken oog, die heb ik regelmatig maar een ontstoken lip?mijn zoektocht naar een partner, die stel ik voorlopig maar weer uit eerst maar eens zware verlourse gordijnen ophangen voordat ik ga avonturen.Ik zat nog te lezen dat het niet lekker ging op je werkheb je dat gesprek al gehad over school?pas je op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tas misschien toch maar even met je kontje in een teil dasbadde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hier in Belgie is er een dienst 1207 waar je aan de hand van een adres een tel. nr. kan opvragen.Bestaat trouwens ook op internet.Ik veronderstel dat zoiets in nederland ook bestaat?? Dar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 haha Igor,zat net het verhaal van Cathy te lezen!ook in de teil!ik ga maar even zoeken of ik zo een ding nog heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 VM,die bestaat hier ook!wij noemen het de telefoongidsIgor,direct op zoek naar een hond?marktplaats misschien? locale dierenasiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden