Jannigje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Marika wat een moedige keuze en tegelijkertijd een akelige keuze om te moeten maken.Maar zo herkenbaar, ondanks andere omstandighedenEmma: het gaat niet zo goed met me. Ik ben somber, mede door vermoeidheid. Ik slaap weer erg slecht en dat sloopt. Overdag ben ik ontzettend moe, maar 's avonds in mijn bed ben ik weer klaarwakker, kan dan de slaap niet vatten.Ik worstel met oude patronen en pijnen.Maar ik drink tot op heden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Krijg nou de hikIn Amersfoort schenken ze gratis bier aan dakloze alcoholistenEen halve liter per uur ppIn overleg met een artsEn een verstopte fles whiskey in het parkDe Jellinek staat hierachterTactus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Zie dat je heel wat reacties krijgt plots van slapende mensen Marika Ik vind het spijtig dat ik niet met je kan 'praten'..Ik kom uit een andere gezinssituatie dan jij maar niet eentje dat veel beter was. Ik begrijp wat je wil zeggen met 'wil niet het risico lopen zo te worden als mijn ouders'. Ik deed het wel...En weet niet of ik mezelf er soms om moet slaan of niet. Maar ik doe mijn best en hoop dat ze dit ooit zo voelt. Als ouder kan je niet meer doen dan dat ongeacht uit welke situatie je komt.Maar vind de beslissing wel knap van je..Kijk soms maar eens goed naar jezelf van tijd tot tijd. Je bent een knappe meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik vind het wel ontzettend knap dat jullie zo'n besluit kunnen nemen om geen kinderen te krijgen.De meeste mensen zijn erg egoistisch en denken alleen aan zichzelf daarbij.Ook mensen die totaal geen perpectief hebben, vreselijke dingen gebeuren daar dan vaak.Daarom vind ik het moedig van jullie dat je in het belang van het kind denkt.Als ik alles van te voren had geweten had ik ook geen kinderen gekregen, kinderen worden vaak gezien als het allerbeste wat je kan overkomen maar ze zijn niet allerheilig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hey bekkie Ik kruip eens een keertje in bed..teveel je weet wel op het moment Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeienavond allemaal.Oef, ben hier toch nog eens geraakt voor het zaterdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: womanKrijg nou de hik In Amersfoort schenken ze gratis bier aan dakloze alcoholisten Een halve liter per uur pp In overleg met een arts En een verstopte fles whiskey in het park De Jellinek staat hierachter Tactus niet Zou dat niet een beetje hetzelfde idee zijn als het geven van methadon aan junks Woman? Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dit gedaan wordt eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ha die Smid. Hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik weet het niet Mupke, dat was wel de achterliggende gedachte. Bij mij gaat er van alles in protest in ieder geval. maar ja is ook wel een gevoelig punt natuurlijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Alles onder controle Mupke. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Jannigje, ik vind dat heel erg rot voor je.Ik kan alleen maar zeggen, kop op.Ik denk aan je en geef je een dikke knuffel, ik vind je een schat.Mensen, ik sluit af, doe geen dingen die ik ook niet zou doen, hahaha.Tot over twee weken.Veel liefs van Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik ga even de hond uitlaten en dan nog een film kijken. Zeg nog even Smid gedag vanaf mijn supersonischsupersnelle peceeHoi Smid Kom straks nog even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: womanIk weet het niet Mupke, dat was wel de achterliggende gedachte. Bij mij gaat er van alles in protest in ieder geval. maar ja is ook wel een gevoelig punt natuurlijk..... Snap ik!Ik ga toch meer uit van de gedachte: alles is een keuze. Nuance: zo werkt dat voor mij dan toch. Niet voor iedereen weet ik ook.Lastig om er een oordeel over te geven of het verantwoord is om hen dan maar elk uur een halve liter te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kus Fleurtje slaap lekker, sweet dreams en niet meer wegblijven he anders kom ik ff stampen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hey beks waar zit jij met je half oog naar te staren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Woman,We zouden ook heel blij geweest zijn in onze tijd moesten we om het half uur pint aangeboden krijgen.Die mensen weten niks beter. Ze kennen ADB (nog) niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ja ik vind het een dubieuze kwestie, Winchide clienten betalen de inkoopprijs, dat is 40 cent per blikje. das ook ongeveer de prijs van eigen merk bier bij de supermarkt. de meneer in het park wees naar zn fles en zei: kijk ! het werkt want ik heb nu veel minder op, zie maar in de fles. Ja als je de hele dag al halve liters weg tikt heb je minder nodig uit je eigen fles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ah daar is ze Slaapwel lief kaasbolletje Doe het goed Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik zit altijd met een oog tv te kijken en de andere hier nu fleurtje. Zit dus aardig scheel te kijken zo kun je het noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Mooi Woman dat je straks nog even langskomt, maar zelf blijf ik niet zo heel lang.Er komen twee zware dagen. Werken, bezoek...werken...pa afhalen van het ziekehuis....bezoek.En ik moet dan nog mezelf oppassen Weet wel, niet vergeten van niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tot morgen fleurtje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dacht al zoiets Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hop nu snel weg straks weer terug. ben wel benieuwd naar reacties. Eigenlijk ook van Tactus. Waaróm ze er op tegen zijn ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 quote: Originally posted by: womande meneer in het park wees naar zn fles en zei: kijk ! het werkt want ik heb nu veel minder op, zie maar in de fles. Ja als je de hele dag al halve liters weg tikt heb je minder nodig uit je eigen fles. Die meneer snapt dan het hele idee erachter niet zo goed denk ik. Het geld dat hij niet hoeft uitgeven aan z'n fles sterke drank kan hij nu besteden aan een broodje tussendoor.Ik weet het ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dat denk ik ook Marika Oké Em, ik zal bij ALLES wat ik de komende 2 weken doe mij afvragen of jij het wel of niet zou doen Beste mensen slaap lekker sraks En als jullie Klaas Vaak tegenkomen, stuur hem dan ajb ook even langs mij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden