bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeie avond Wing en Wil.Fijn dat jullie er weer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben je al goed gesetteld in je nieuwe werkruimte Wing?Je had toch een nieuwe werkplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 morgen nieuwe dag zonder zorgen?ik ga altijd verkeerd als ik mij toppie voel! dan denk ik dat ik het allemaal wel weer aan kan,herkenbaar?gek genoeg,drink ik nooit als ik mij ......... voel,want ik weet uit ervaring dat dat niet helpt!ga te kooi,en morgen zien we wel weer,heb ini eder geval koffie en croissantjes in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 weltrusten sailor. morgen weer vrolijk op zonder kater hoop ik voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Em geniet van je vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Sailor, recht zo die gaat. Kop op hoor.Ga ik zeker doen hoor Igor, hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Marieka, dikke van mij.Weer vooruit kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Hey igor ook, zijn we goed ??Sailor, dat is al wel een heel goed vooorruitzicht hé !! Woon je ver ? Welterusten in elk geval, morgen nieuwe dag !Marika, heel veel sterkte meid. Blijf eerst en vooral in jezelf geloven EM, spannend hé die laatste momenten. Geniet ervan hoor. Je hebt het verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Sailor, ik was ook een partydrinker. Nu ben ik er achter dat ik het er niet meer voor over heb, en trouwens, een feestje nuchter is echt veel leuker. het = de kater de volgende dag + de mogelijk aangerichte schade door midden in de nacht mensen lastig te vallen, smsjes te sturen, mailtjes waar ik me de volgende dag echt voor schaam etc etc etc. u kent het wel. Ben er altijd wel een paar dagen ziek van. dat heb ik niet meer over voor een avondje lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Dank je wel lieve Will, en ik ga zeker genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ach Woman als ik daar nog aan denk dan schaam ik me opnieuw.Die mensen die ik belde, lallend:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ik zit aan de annanassap m'n ogen hangen op half.... dus slapen zal wel lukken straks:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Zelfkennis is het begin van wijsheid Marika, geen excuses nodig, zeker hier niet. Geniet van het voetbal, morgen klare kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Smakelijk igor, laat het je smaken, ik ga ook even iets pakken, weet nog niet wat, behalve dat het alcovrij zal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 marika je zult jezelf niet voor gek zetten maar misschien heb je er morgen dan wel spijt van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Marika, excuses hoeven hier niet.Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik ga nog even wat doen, laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Effe binnenspringen..I got a call today Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Fleurtje kussie hey hey je bent er weer vertel wat voor call.Ben blij dat je naar me hebt geluisterd fleurtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Aha..het was een zinspeling I got a call from you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 vertel fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Aha lieve PP...Blij dat je merkte dat ik het helemaal niet en nog nooit moeilijk heb gehad btw met iets dat je ooit neerschreef . En al zeker toen niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Aha soms snap ik dat belgentaaltje niet hoor fleurtje maar heb hem door.Hoe is het meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Heb je gemist beksie ondanks ik ff weg was en niet veel van me liet horen.Moest wel maar dat weet je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ah hier gaat het goed.Ik hou hetzelfde patroon aan als ervoor. Voor nu vind ik dat best ok.Gisteren getekend voor mijn huisje en een pak armer. Verder niemand de kogel door het hoofd geschoten..of nog niet althans Hoe gaat het met jou kaasbolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden