smart Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeiemorgen allemaal.........Nou, geen kip te bekennen! Maar geen wonder want ik denk dat het nog wat aan de vroege kant is....?Ik zit al vanaf 3 uur klaarwakker wat te typen, wat voor me zelf en wat mails.Dat krijg je dan als je amper meer drinkt. Gelijk uit het ritme qua slaap.Ik hoop dat jullie ook aan de 1e dag van de rest van je leven beginnen???Op een of andere manier ben ik wel energiek..... en heb ter zin an!:light:"de rest van mijn leven"Nog even zeggen dat me de berichten van Yvonne wel troffen. Altijd zo aanwezig hier voor anderenen nu klonk je behoorlijk onrustig over jouw eigen leven. Ik denk aan je, wou ik je even zeggen.Lieve mensen: maak er een fijne dag van.Duik ik zo mijn bedje nog even weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 goede morgen cathy en alle anderengelukkig ben ik geen kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeie morgen Cathy en Igor.Herkenbaar Cathy helemaal uit je slaapritme zijn als je niet meer of minder drink. Maar het voordeel is wel dat ik altijd goed uitgerust en zonder kater wakker wordt. ook al is het vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Waarom zou je geen kip willen zijn Igor, is daar wat mis mee?Moggû luitjes.Ik was nog even in een studiegids van het ITN aan het kijken.Ik krijg zin om een opleiding te gaan doen!Dat komt voort uit een ráre gedrevenheid. Ik heb tot 4 jaar geleden altijd nog doorgeleerd,dus misschien is het weer tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 goede morgen caro en lin. ja de koffie is klaar met lachroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 nou cathy een kippetje is wel lekker de eitjes ook maar verder vindt ik ze een beetje griezelig en ze hebben zo'n scherpe snavel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Good morning allemaal,Staat de café-lachroom al klaar Caro?Ook ik ben sinds ik niet meer drink elke ochtend vroeg, vroeger, vroegst wakker cathy. Maar ik ga dan wel om 22h. ten laatste slapen. In het begin had ik veel schrik om slecht te slapen, en verbaas, varbaas, ik slaap nu veel beter en rustiger dan toen ik nog wel dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Ach, nu zie ik wat je bedoelt Igor.Zo zie je maar, dat dat soort gezegdes automatisch gaan...Toch was het zo hoor... om half 6 nog muisstil hier. Geen kip te zien. Zelfs geen haan die naar me kraait!Behalve buiten de vogeltjes... tjiep tjiep... prrr....Het was erg mooi om het ochtend te zien worden!Yeh, live is different wth a fresh head. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 goede morgen VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Lekker Igor... doe mij maar een bakje koffie met lachroom. laten we de dag vrolijk beginnen... word het vast een goeie dag.Al een leuke opleiding gevonden cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nien is ook al present!Jeetje, wordt het hier gezellig, terwijl ik net mijn bed weer in wil??Caro hoe is het nu met je hond?En Igor, lukt het weer wat om het droog te houden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 dan pas maar op voor mij caro want een lekkere dikke kippepoot gaat er bij mij wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 ik heb het gisteren droog gehouden Cat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Lin, ja ik heb een studiegids aangevraagd; het is iets wat aansluit op wat ik al doe, ik kan er3 jaar over doen voor maar 40 euro per maand. (heb weinig geld de komende tijd, dus...)Hoe is het met Lin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 mmmmmmhh ik wil ook wel een broodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 goede morgen yvonhad struikrover misschien meer last van de oren? fijn dat hij zo vrolijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Gelukkig Igor; vandaag weer? Mooi Caro: je geniet ervan merk ik steeds weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Goeie mooooorgy allemaal. Drukke bedoening hier. Heb al koffie, maar wou wel een likkie lachroom erbij. Of nee, doe maar niet. Ik geloof dat de weersvoorspelling nou een keertje uitkomt: geen zon.... straks vast regen... Nou ja, gisteren was wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Kom, ik ga lekker lezen in bed en nog wat bijslapen.Gisteren kei-keihard in de tuin gewerkt en de spieren kunnen nog wat rust gebruiken.Doei doei, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Doei Yvon,ik hoop dat je je wat beter voelt dan gisteren.....lees het later nog wel dan.Regen mag wel. Is goed voor de boontjes......Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Er zijn ook genoeg dingen te doen die niet veel geld kosten en toch leuk zijn. Leuk dat je een studie wil gaan volgen. Ik voel mijn eigen een stuk beter dan vorige week. ik sta er weer achter mijn keus om te stoppen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Slaap (of lees, of studeer) ze Cathy!Goed gedaan gisteren Igor.Hier ook maar een grijze lucht Yvonne, hou ik helemaal niet van.Welkom Lin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nou Cathy, je had gisteren een mooie dag voor de tuin uitgezocht hoor. Duik er nog maar even lekker in. uhhhm je bed bedoel ik nu dan, hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Nou nog eventjes dan.Lin: goed om te horen!Caro: ik wou dat ik me elke dag zo als die hond kon voelen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2010 Tsja, we zullen het ermee moetne doen Nien, tis maar goed dat wij mensen het niet te zeggen hebben over het weer, kwam daar ook nog ruzie over toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden