Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Teveel imput :)

Ik zie je daar al zitten...nou heb ik twee beelden in mijn hoofd. Wil op hakken en jij met balletjes in een veel te klein kuipje, starend naar voegen in de muur en je afvragen of je er ooit een einde aan komt :). Intussen denk je aan wil en hé dan ben je zo slecht nog niet af want diene moet op hakken naar zijnen jeep. Alhoewel als je je poep dadelijk niet uit dat kuipje krijgt..

Nou na een tijdje begint dat te tochten natuurlijk..

cut it out!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@bolletje, sorry had niet bakkie met mijn naam in verband gebracht ;)

Je hebt gelijk het voelt alsof je een liefde gedag moet zeggen, maar gelukkig ben ik vaak genoeg bedonderd om te weten dat het weer over gaat al lijkt het nooit over te gaan. :D
Tof van je dat je het niet als zwakte ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, pfffffffffff ben eindelijk bij-gelezen, wat gaan jullie snel vanmorgen.
Heb gelachen en meegeleefd ondertussen.
Caro; gaat het weer een beetje? Mijn hemel wat een schrik.
Sailor: hang on ouwe makker, je gaat het vast redden!

Zit zelf in onmogelijk dilemma: moet stoppen met drinken EN met roken.
TEGELIJK?????
Na elkaar? ; hoe dan.........WELKE EERST???
Kom er maar niet uit. Gevolg: schiet al 2 weken niks op.
Wie heeft een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D
Was al ff in de war bekkie ;)
Dacht dat je iets aan het eten was omdat je jammie zei maar het niet op wil had :)
Ik moet hier nog een half uurtje wachten want om 12u kan ik dochter opnieuw via het net inschrijven voor de dansschool. Ze vreest dat als we er niet stipt om 12u bij zijn er geen plaats meer is..nou.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur jij ook bedankt.
Punt is dat er door vaatchirurg nogal de nadruk op stoppen met roken werd gelegd nadat hij de ziekte van Raynaud (vaatkrampen) had vastgesteld. Alcohol is daar weer minder schadelijk voor.
Maarre.............. ik denk dat ik het net als een jaar geleden moet gaan doen. Toen ben ik ook eerst gestopt met drinken en pas toen dat stabiel was kon ik de nicotine verminderen.

Dank voor jullie reakties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn kostuum is binnen ! En ook mn paspop.
Das wel even confronterend, een pop in maatje 44 ipv 36
Maar dat is juist goed want dan zie ik tenminste echt hoe de kostuums staan en komen de dingen op de juiste plaats te zitten.
Kostuum is prachtig, beetje Berbisch, heet dat zo ? Opgeborduurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar, wat weegt voor jou het zwaarst? Roken of drinken. Ik weet wel dat de tijd dat ik dronk ik meer rookte. Als ik zou stoppen met roken en ik zou wel verder gaan met drinken, weet ik gewoon dat ik dan ook weer zou gaan roken, omdat alle remmingen en goeie voornemens weg zouden vallen. Ik zelf zou er voor kiezen om eerst te stoppen met drinken. Bovendien stel je wel erg veel eisen door met allebei tegelijk te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, wilskracht verdwijnt binnen twee drankjes. Ik ken zoveel verhalen van mensen die gestopt zijn en dan tijdens het stappen of in ieder geval in combinatie met drank weer de fout in gaan. Er is ook een aantal dat het netjes bij alleen het stappen kan houden maar vaak leidt dit toch weer tot dagelijks gebruik.

Waarom bestaat verslaving, echt een roteigenschap van het lichaam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, besluit genomen: eerst weer stoppen met drinken.
Allebei tegelijk lukt me domweg niet.
Wat hulpmiddelen betreft: overweeg acupunctuur. HA bood eerst champix aan maar dat is alleen op "gezonde" mensen getest en dat ben ik dus niet meer.

Enfin zal wel jullie hulp weer nodig hebben de komende tijd :D
Moet ff een verlengsnoer regelen zodat ik de laptop mee naar beneden kan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...