Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Caro,
natuurlijk leef ik met je mee.
En misschien was mijn reaktie wat snel door de bocht.

Julle weten dat ik drie weken geleden een weekend lang een suicidale vriendin
met haar dochter in huis heb gehad omdat ik het ook niet vertrouwde.

Nadien heb ik daarover en over dit soort situaties gesproken met deskunige(n)
en heb ik ook besloten dit niet nog een keer te doen,
ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet over suicide-aanknodigingen.

Je weet dat ik niet ontkennen wil,
wat voor impact dit heeft op jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu wordt het me te gek dames!

mannen in pantys en op hakken
travestieten die de vrouwelijke verzorging niet snappen
chagarijnige huisvrouwen in neptijgerprintjes
en dan nog dames die met elkaar heen en weer vlooien


:huh::huh::huh:
:D:D:D


Ik ga mijn boodschapjes doen, aangezien fietsen hier nog steeds geen optie is...........
ben ik net op tijd terug voor Nederland
en wel klaar zitten allemaal
met fletterpet, toeters, sjalen, boa's en in mijn gevalletje specifiek een oranje net-t-shirt

beetje overbodige en onzinnige info
maar ik heb net geleerd dat je de kunst daarvan moet inzien
:P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen mensen,

Een rare ochtend, na een week alcoholvrij werd ik jankend wakker vol met zelfmedelijden en een enorm gevoel van eenzaamheid wat nergens op slaat. Dit gevoel kende ik alleen als ik dagen lang te veel gezopen had, ###zooi waar komt dit vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Baklap!!

die gremlins proberen koste wat het kost je toch aan de drank te krijgen.
normaliter is het een drankjank
nu een jank om drank

laten gaan, even je tijd uitzitten, lekker uithuilen en voordat je het weet heb je dit ook weer gehad!

Sterkte!!!
:present:


Nu ben ik echt weg
toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhaal van caro doet me aan iets heel anders denken.
En misschien niet gepast op het moment maar nou kan ook stil zijn en mee wachten natuurlijk :huh:

Ooit kwam ik het nichtje van een ex tegen. Een ex waar ik hotteldebottel gek van ben geweest. Na onze breuk kwam hij in verkeerd vaarwater terecht en maanden heb ik hem nog bijgestaan maar toen losgelaten. Hij zwaar aan de drugs, geen woning meer..totaal verloren dus.
Had hem een tijdje niet meer gesproken en kwam dus nichtje van hem tegen die me wist te vertellen dat ze hem hadden gevonden in één of ander appartement. Dood door overdosis. Niet onwaarschijnlijk natuurlijk. Dus ik al jankend naar huis..Hoe kon dit in godsnaam gebeuren??
Bel ff naar zijn gsm omdat ik dacht zijn ma misschien te bereiken. Wist niet waar hij begraven lag en wou echt wel langs het graf.
Hoor ik zijn voicemail..totaal over mijn toeren!! Wenen en wenen en wenen..
Een half uurtje later telefoon..
Mijn ex aan de lijn! Was het allemaal een misverstand...ik wist niet waar ik het had. Ik maar met horten en storten me afvragen waarom hij niet dood was want dat hadden ze me gezegd..
Nu ja..

ander verhaal dus

Hoop dat alles ok is met je ex Caro..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, je maakt me aan het schateren, je bent nie te doen :D
Misschien in een ander leven ? ;)
Laat het je smaken bekkie.
Hoi Baklap, heb je al dikwijls gezien, doch nog niet echt gesproken hé ? Ik vermoed een vorm van ontwenningsverschijnslen ? Hier moet je ff door hoor, vanaf nu wordt het alleen maar beter.

Tas, wees een beetje voorzichtig hé :sun:

Caro ? Nog geen nieuws ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hè hè eindelijk bij,jullie schrijven haast sneller dan ik kan lezen!
beetje ziek zwak en misselijk,maar we gaan er weer voor!
wat een krankzinnig weer zeg,kreeg net een bui op mijn pet,niet te geloven gewoon,zelfs mijn schoenen stonden vol!

caro ik voel met je mee,heb zelf een borderline vriendin gehad,als je er zelf niet ook mee onderdoor
wil gaan,moet je het voor je eigen bestwil gewoon loslaten,klinkt heel cru,ik weet het,maar is wel de waarheid! sterkte er mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh fleur, dat schateren ging over je vorige postings hé, je laatste is een pak serieuzer zenne. Wat een verhaal zeg, ik word zot denk ik. Wat een toestand zeg.
Hoi Witte, ook van de partij ? Goedemorgen, ook voor PP, was ze bijna vergeten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@tasseke, ja het zou maar zo kunnen dat mijn lichaam inderdaad aan het schreeuwen is om drank, het rare is dat ik de afgelopen week nergens last van had.

@wilrijk, Hey! We hebben geloof ik wel even gesproken maar meer dan wat zinnen waren het niet ;) Ik ga gewoon weer hard tegen de angsten in vandaag, de wedstrijd gaat weer nuchter bekeken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bakkie ik zou het woord ###zooi weg halen jongen want daar is Tactive niet van gediend.;) En huilen als je wakker wordt is normaal denk ik. Je moet toch afscheid nemen van een (goeie) vriend de alcohol. En zelfmedelijden mag. Het heeft een functie. Je verdriet te laten komen. Dus huil maar flink uit want het is niet niets waar je nu tegenaan loopt. Huilen verlicht en ben maar blij dat je als man dit kunt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...