Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 GOOOOOOOEEEEEEEEEEDDDDDDDEEEEEEEEMOMMMMMOOOOORRRRRGGGGEEEENNNN!!!!!!Ik zag om 6 uur de kof al klaar staan maar aangezien ik mijn vaste weekend hoofdpijn heb,houd ik het bij water.p.s. ik las *dwars* iets over mannen op naaldhakken en dat is DE NIEUWE MODEHIT.(serieus).Stond in Grazia of zo, dat las ik natuurlijk bij de kapper of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 poehee houtje!wat dacht je?ik hoofdpijn de rest ook maar?hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hahahaha,ik kan de nederlandse taal goed verkrachtenmaar de krant???rara wat is dit?een kettingrukker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Morgen houtje. Gewone hoofdpijn, of de haarpijn, je weet wel. Afin eender hoe, hij verdwijnt in de loop van de ochtend hoop ik voor je.Mannen op naaldhakken ?? No way josé, never in my life !!Fleurtje, je maakt me wel wat nieuwsgierig hoor met je levendige fantasie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Kettingrukker: Kettingrukkers hebben opnieuw toegeslagen in Den Haag. Een van de slachtoffers is dit keer een 11-jarig meisje.Is het dit ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoi lieve bor, goedemorgen ook. Alles okay op deze prachtige zaterdag waar NL gaat winnen van Jap ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 yep!!en ik maar denken aan een rijtje mannen die zich continue zelf helpen hmm rare zin.......begrijpen jullie vast welMorge Bor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou ja Bor,als plotseling je pumps wat extra zijn uitgelopen..................dan weet je hoe laat het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Heel erg goed zelfs. Voel me uitstekend vandaag, en er gaat niets in. Vanavond nachtdienst, vanmiddag oranje supporteren. Fleurtje, terug op aarde even komen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou ik vind diegene die dat vd week riep over die loterij via de postcode zo grappig,ik hoor die man dan ook altijd.Naaahhhhhh,Ik heb gisteren hier gespuid.Van elk item is de migrainewaarde maximaal, en deze week viel ik in de prijzen. Elke dag 2-3 items mèn ik wou me al laten opnemen voor een geheugenspoelingeen soort hersenspoeling tegen puberleed, proefwerkweken, en nog wat ellende.Spijbelen, stiekum computeren, gamen, snoepen, nog wat van die dingen.Toetje was een begrafenis daar kan ik ook niet tegen.MEER NIET.Verder alles kits behalve.........(heb ik begrepen, arme stakker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Borrie,dat is de eerste schrik!als je eenmaal bent gewend aan het ideedan valt het niet zo erg meer open dan daarbij...........een goede relatie is toch tegen elke probleem opgewassen>??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 oeps de conversatie is al 3 blz. verderantwoorden hoeft hier ook niet meer zowat.mijn hemel wat is een kettingrukker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Mooi Dar,let op:1. je huis is er nog2. is je beeldbuis nog heel van de tv?3. pinpas aanwezig?HET KAN ROTTER!!!!!!!(ik organiseerde als eerste in de klas een LAN-party at home voor PuberZoon, onder het mottoliever allemaal thuis aan de chips dan chillen en blowen en (coma) zuipen buitenen het is een groot succes gebleken). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 wel bij blijven houtje!!het is dus gewoon weer het dagelijkse leven!Wanneer houdt het een keer op hé?nog een paar jaar schat!en dan ben je alle moeilijke fases weer vergetenof er komen andere voor in de plaats oeps, niet echt opbeurend geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoi Dar, valt het een beetje mee daarre. Stoffer en blik nodig ? Ja hoor bor, vandaag zeker ook geen probleem, dag 2 is in de maak ; Wat is ranja overigens ?Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou ja, relatief dan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Morge Dar,gelukkig is je pc nog veilig!!snel douchen voordat je al die jonge pubermannen je voor zijnkneppel hard klassiek FM aanbezem bij de voordeur zettenen voordat je het weet is de rust in huize Dar wedergekeerd eenmaal weer rust mag je Veroniqa weer opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ranja is de lekkerste limonade is er is.Limonadesiroop dus. Kreeg ik vroeger al toen ik 6 of 7 was van mijn oma.bestaat het eigenlijk nog, ajnar?Ach ja, vroegah was er toch geen frisdrank of zo.Gazeuse, dat was sjiek, op je verjaardag of zo.(ik was toen al alcoholisch vrees ik opeens,was dol op de smaak "champagnepils"verder had je nog frambozenen nog een smaak, iets met citroen of zo.Ranja en Gazeuse, wat een tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hahaha,ik ben blij dat de koffie al op is!!!ik ga me ondetussen even terugtrekkeneen oersaai en af en toe pijnlijk badderritueel uitvoerenmezelf even opvouwen in een badderkist en ondertussen de neusharen verwijderenstel je voor...........dat ze me herkennen van die foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Tas Dar, ik lig te hikken in bed van de lach.Die tiepex heet tegenwoordig French Manicure, what's new?Mijn 13-jarige frisse voetballende puberdochter, die make-up verafschuw(t)(de), kwam gisteren geheelin mascara, 3 kleuren oogschaduw, en lippenstift beneden waarop ik keihard begon te schreeuwen:"WAT HEB JE NU GEDAAN????" Het arme schaap had haar laatste proefwerk nog voor de boeg, dat ook nog.Zij huilen, ik huilen, lekkeeerrrrrrrrrrr!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Goeie morgen lieve mensen.OOOOOO wat heb ik weer geslapen. Ben om 7 uur gaan douchen en daarna weer in slaap gedonderd. 't Is wat hé?Nou, dadelijk eerst ff boodschappen doen en dan vanmiddag voetballen kijken. Ned. gaat weer winnen van die kleine Jappanertjes hoor. We lopen ze zo omver.Plaats zat om een goal te maken met zo'n kleine keeper:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het klinkt in elk geval erg lekker. Gisterenavond was er iemand die ananassap aan het drinken was hier op het forum, weet even niet meer wie. Wat kreeg ik daar opeens een hemelse trek in zeg !! Heb het gelijk tegen de missies gezegd.Dar . Het idee alleen al !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ah Tas, nog 5 minuutjes dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 die vijf minuten gaan lukken hoor!mijn waterkokertje is niet zo snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het mooie is Dar,de vorige keer dat ik die party hier in huis had, die overigens de hele nacht doorging,stond ik nog te stuiteren van dingen waar ik nu nog amper een wenkbrauw over wens op te halen.Kennen jullie het verhaal nog van de 25 frikandellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden