will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Euh, fleurtje, nog niet teveel verklappen hé, ben na een uurtje of zo gaan slapen, kon niet meer. Ik zie raar of zelden een film in zijn geheel uit. Ik krijg altijd pérrekes op de zetel, en dan ben ik niet meer te houden. Daarom ook altijd redelijk vroeg wakker. Vond hem tot hiertoe wel te doen, alhoewel niet echt mijn ding. Maar prachtige kleuren en locaties. Johnny Depp is natuurlijk super zoals altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ah wil ging gisteren kijken naar alice in wonderland. Ik had hem al eerder met dochter gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Gij zijt er zo enen . Onderweg in slaap vallen .Ik verklap niets..Leek me ook niet echt een film voor eens stoere man als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 goodmurning leuve vreundelijke frummersnog een beetje lol te beleven hier?ik ben er wel aan toeben mijn bedje uitgehoost!moet je uiteraard ook niet met je knarretje onder een open raam slapen!maar goed, alles alweer besproken met kindlief, vaderdag, school en andere leuke dingende ochtendwandeling maar weer opgepaktheerlijk gegetenen nu???????tijd om jullie te pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Stoere man ?? Wooeeeehahahahah, met mn 1.70 ben ik niet zo imposant hoor Tas, goedemorgen pestkopje, laat maar komen. Je klinkt erg goed, het doet me plezier. Hier catch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Al gegeten tas? Phoee om hoe laat was jij wakker dan? Het is nog maar acht uur...De rest heb ik voor de helft maar begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dan ben ik op mijn hakken groter dan jou wil Maar je maakt het allemaal goed hoor met de breedte van je karuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 HIhi Tas, wisseling van de wacht dus, ik mag naar mijnwerk inmiddels . Maar plezier, en geef ze van Jetje hier . Fleur, je kan natuurlijk ook best al dozen inpakken met spullen die je nooooit gebruikt. Of al gaan sorteren wat je niet mee wilt nemen en weg wil doen. En eng blijft het hoor.....Maar komt wel goed Bedoel je een Karthuizer kat??? Dat vind ik ook de mooiste. Als ik ooit een raskat zou heben gekocht was het er zo eentje geweest, maar hebben altijd verschoppelingetjes gehad...... en was er net zo gek op. Je hebt helemaal gelijk hoor dat een hond veel meer tijd nodig heeft ... klopt aan alle kanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Morning Wil, Fleur, TasHier nog altijd koud en nat! Nogthans is A'pen hier vlakbij????Blij dat je terug bent Fleur. Succes met je huisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 05.30 begon het hier te regenen van jewelste!dus om 06.00 was ik aan de wandelprachtig mooi, opkomende zongras vochtig en een mooie damp die ervan af kwamzwanen zwommen meenou mooi begin van de dag toch?als je nog trek hebt..........heb nog een beetje andijviestamppot over Gevangen Wil!!!heb hem direct in een vaasje gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hahaha Yvonne!!!geef jij ze op je werk van jetje!doe ik het hier Werk ze vandaag en niet vergeten te genieten onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Karuur ?? Woeeehahahaha, ben nooit erg breed geweest hoor. Vroeger was ik zelfs heel smal, maar het vele en harde werk heeft me wel wat goed gedaan. Een echte torso daarentegen heb ik nooit gehad hoor. Afin, ik maak veel goed met de rest Ik zal mijn hoge hakken dan maar in de kast laten staan hé Von, vandaag ook werken ?? Tss TssTas ? Café Latté ? Ik ga er me nog vlug eentje maken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Geef er een lap op vonneke! Inpakken...iiiiiiieeeeee..kriebels zijn er weer..Het wordt waarschijnlijk ook een weesje hier. Asiel zit er vol van. Ik heb tegen mijn dochter gezegd 'meid die beestjes kosten stukken van mensen en uiteindelijk doen ze net hetzelfde als enig andere kat, nl eten en poepen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 yep Wil,cafe latelaat ik het eens proberen!!Fleur,begrijp ik ht goed dat je een ander huisje hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ik mag toch hopen dat je wel breed bent Wil1.70?nou dan zal ik bij de volgende meeting ook maar mijn hakken thuislaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Fleurtje, idd net wat je zegt, en die diertjes zijn al zo goed als kansloos. Je red er een poezenleven mee. Een raskat zal altijd wel goed terechtkomen. Ik heb zelf ook 2 vondelingetjes en heb er nog geen dag spijt van ! Heb je trouwens een pb gestuurd Tas, prachtige omschrijving van de opkomende morgen, ik krijg er gewoon kriebels van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bah vergeten tas dat jij van warm hield 's ochtends. Toch maar niet dank je .Alhoewel cola en chips gaan er bij mij dan wel weer in Thanks VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ahum, ik zeg altijd: je moet groot van binnen zijn, dat helpt Figuurlijk ben ik breed genoeg, maar letterlijk niet echt, afin, ik mag nu ook niet klagen hoor. Ik ben wie ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hahaha Fleur, je hebt gelijk..... en je wordt er stapelgek op. hihi, wil..... moet toch weer denken aan die brede vent op die boot;)Tas, geven we de hele boel samen van Jetje. Allemaal: Pleassssssssssssssse duim voor nederland vanmiddag......(behalve nien dan :$ )Ik ben weg doeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Je kan hier maar weinig berichten ontvangen zeg . Alles zit weer vol en ik ben zo slecht in keuzes maken..welk bericht hou ik en welk niet..Dus willie ik heb het gelezen en me love you . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 fijne dag yvonne!!en vanmiddag?ach we hakken ze gewoon de pan in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Von, ik ben voor oranje hoor, sowieso !Die foto, tja, that's me hé, zal breder zijn dan ik dacht zekers Werk ze.VM het zonnetje is alweer verdwenen. Het gaat snel in A . Hier sé , dan maken we ze gewoon zelf !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik vond je er lekker uitzien wil maar met hakken ben je vast onweeeeeeeeerstaanbaar..zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Moeilijk hé Fleur, heb er ook al mee te kampen gehad. Uiteindelijk gewoon wissen, er komen er nog zoveel en 50 is eigenlijk niets hé, zeker als de uitgaande er ook nog eens bijhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Zal ik gelijk de jartelletjes er ook dan maar bijdoen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden