fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dat zijn pas mannen hé bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ja verdorie weet je fleur de meeste mannen die helemaal geweldig zijn zijn meestal homo. Vaak zijn het ook hele lieve mannen hoor, maar ja we vissen achter het net he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoi Marika,Hoe is het? Ik heb helemaal niets met Pink floyd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Voor den helft dan toch Ik vind het altijd zooo knap als lesbische vrouwen of homofiele mannen er staan voor hun geaardheid. Petje af..Je moet maar kunnen tegen al de kritiek en blikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Pink Floyd? Waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dat is waar, mannen die hetero zijn kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Ach ja keep on dreaming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v...TL&videos=pg7R4RS4XlwFleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wat een merkwaardige dingen komen hier voorbij.Hebben jullie het over hetzelfde?Ik ga het nog es nalezen geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 meestal begrijp ik wing niet..ligt aan..nu ja..blonde nietszeggende lokken zeg maar Dus die link had ik totaal niet kunnen leggen. Alhoewel soms...schijnt er een beetje licht moet ik zeggen..zo zie je maar..Beetje aan het plagen wing..dat verdien je nu eenmaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bah ik ga mezelf slaan!!Ah bekkie een vrouw met ballen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 A copycat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Houtje, ik weet wel dat geen enkele relatie altijd in evenwicht is en dat geeft ook niet, maar nu is het 100-0.Cathy: het is niet zo dat ik precies hetzelfde van haar verwachtte, maar wel dat zij ook weer aandacht voor mij zou hebben na haar hestel van haar operatie. Dus ik verwachtte wel iets van haar.Wing en PP:Herkennen wat er gebeurt is één ding en dat is belangrijk, maar er ligt nog iets onder en dat is leren mijzelf belangrijk te mogen vinden. Ik ben zó niet gewend om uit te gaan van mijzelf.En ja Wing, ik heb denk ik nog steeds iets nodig van "de ander", bevestiging. die kan ik mijzelf nog niet genoeg geven.Bolletje: inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Yessss een rockbitch I love her Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wil is weer op het droge!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Das wel een hele ouwe wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Mijn favoriet na de breuk http://www.youtube.com/watch?v=5IoW9QdxpVo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jannigje, precies hetzelfde terug verwachten is natuurlijk moeilijk afweegbaar. Maar op zeker moment gaat het wel jeuken; ergens weet je heus wel wat je waard bent! ... het jeukt!Dat is een persoonlijke grens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Sir can you tell me how to get to Jerusalem'Cause I have kinda lost my way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Arme wil...nog aan het werk? Nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jep, weeral overleefd, maar niet voor lang, de volgende is al in aantocht. Ik heb geen leven hé seg !Hier sé speciaal voor onze ferme Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Mag je dan NOOIT meer iets van iemand verwachten? Een vraag die mijzelf ook puzzelt.Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Euh, dit stond hier plots 2x ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marika is er ook zie ik.Wat vind jij van de discussie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Een van mijn favorieten, maar dit is de meest mooie naar mijn mening als er iemand mooi kan schreeuwen is zij het wel.http://www.youtube.com/watch?v=2trUP6p2COc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ach gossie toch Wil geen leven?Kussie dan maar. Ocharme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden