Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik was net op tijd terug van de Ha om de eerste goal toch nog te missen.

Briljant moment om net NIET te kijken en een splinter uit mijn dochters teen te halen, bleek een blaasje en daarnaast nog allerlei blaasjes conclusie> brandnetels of zo.

Ik ging om één uur weg boodschappen doen, harstikke druk, tegen de tijd dat ik bij de kassa was, was de
winkel léég.

Wat me tegenwoordig nooit meer gebeurt, gebeurde toch, bij het afrekenen (hetgeen altijd topsport is met
op de band krijgen en weer in je karretje, liefst IN je kratten en liefst al gesorteerd op schuur en "binnen",
begin ik reuze te trillen en sterretjes te zien. Ik dacht: daar ga ik. Heb heel hard geprobeerd niet onderuit
te gaan. Cassiere heel lief geholpen, ik mocht ergens zitten, glaassie water, flesje AA voor me uit de zaak gehaald, echt lief.

Teruggekomen alle boodschappen al in mijn karretje ingepakt in kratten.

Het gebeurde "vroegah" wel vaker, dus ik ken het * nog* van de hele dag niks eten wegens....overgeven
na....... teveel drank. Dan boodschappen doen in de middag, veel te lage suikerspiegel en woeps, daar ga
je.

Daarom laat ik mijn onderschrift toch maar staan, ook al is het al heel oud, en gelukkig refereerde Sailor er gisteren nog aan, dat alcolhol een "miskoop" is, altijd en altijd.

Caro,
Het is inderdaad triest, zo is het met mijn vriendin ook. En moeilijk, je probeert alle steun te geven, maar doet daarbij gauw jezelf te kort. Mijn valkuil hoor. Dat weet ik.

Nou ik heb inmiddels flink gegeten en de boodschappen zijn opgeruimd door Zoon, die zag gelukkig hoe beroerd ik eruit zag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro,

je bent vast al boodschappen aan het doen, maar ik vertrouw erop dat je het wel leest.

in hoeverre ben je verantwoordelijk?
Zover als jij zelf wilt

we kunnen met zijn allen roepen dat je niet moet reageren, de hulproep meestal aandacht trekken is, dat je afstand moet nemen en ga maar door.
Maar zoals ook iedereen weet, reageer je toch op dit soort emails.
mocht er toch iets gebeuren, dan wil je niet op je geweten hebben dat het te laat zou zijn.
want aandacht trekken, is het en blijft het.
anders had hij je wel een afscheidt brief per post gestuurd.
Het punt is dat je hem duidelijk moet maken dat hij jou daar niet mee kan lastig vallen
pfff, ook een schier onmogelijke taak.

eigenlijk weet ik het ook niet!
ik kan alleen reageren uit eigen ervaringen en mijn eigen borderline verhaal, alhoewel ik niet die heftigheid heb (hééél soms).

een paar weken geleden heb ik ook zoiets meegemaakt, uit aandacht trekkerij werd er gesprongen van een balkonnetje (liet zich vallen, springen is een groot woord)
ik weet wel hoe verschrikkelijk boos ik ben geweest en eigenlijk nog ben.
machteloosheid is misschien een beter woord
boos en machteloos, je krijgt iets in je schoenen geschoven en je kan er geen kant mee op
daar zit je dan met al je gevoel!

lieverd,
mocht je ongegeneerd wil schelden, schreeuwen, huilen of wat dan ook..........dan komt u maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff, buiten dat doelpunt was er echt geen bal aan te zien hoor. Als ze kampioen willen worden, zullen ze toch anders moeten gaan voetballen. Afin, gewoonlijk groeit een ploeg in zo'n toernooi hé.
Caro, ik ben blij dat de emoties wat zijn gaan liggen en je jezelf even hebt kunnen ventileren.
Bolletje, de wet van Murphy hé. Ze zijn gewonnen dat is het belangrijkste. Zo, en nu ga ik mijn ogen even dichtdoen ter voorbereiding van een lange werknacht.
Tot vanavond ;)

Alf ? Alles okay ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, wat wordt je opgezadeld met vervelende dingen meis. En natuurlijk voel je je verantwoordenlijk als iemand in paniek jou belt om er een eind aan te maken. Dan kan ik wel zeggen, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden maar je hebt toch nog steeds een band. Vreselijk lijkt me het om te weten dat iemand met die gedachten rond loopt.
Ik hoop dat je het op een goeie manier kunt verwerken en de spanningen die je er bij hebt, los kunt laten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooooooooo mijn portie spanning wel weer gehad hoor voor vandaag. De kat kwam even kijken of ik wel goed bij mijn hoofd was na een gejoel van mijn kant toen het 1-0 werd.

Dacht vast dat ik zo gek als een deur ben, nahhh geheel ongelijk heeft ze niet.

Maar Jippieeeeeeee we made it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje doos!!!

Volgens mij moet ik eens stampvoetend langskomen!
denk toch aan jezelf, doe het iets rustiger aan
je loopt met migraine in de rondte, allerlei stressfactoren om je heen en dan ook nog even snel boodschappen doen.
gelukkig heb je kunnen eten nu en maar hopen dat alles een beetje snel zakt.

:heart: en een :sun: op je zere bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Tas, ik ben gelijk doorgeschakeld naar het Huwelijk van Victoria en Daniel.
Precies tijdens de trouwbelofte viel ik erin.
Aaaaahhhhhhh................
Als (beetje ongegeneerd maar ja) nu een bankrover in die kerk bent,
en pak m beet 5-6 tiara's grijpt, ben je BINNEN.
mijn hemel, wat een juwelen-geweld.

Ja ik ben een Doos.
Ach ja, doe maar een preekje, maar dan een kleine graag.
Okee, voorbij, bedankt, ik het t begrepe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ik ben er ook nog maar zat het verhaal van Houtje te lezen. Dat lijkt me zo naar als je ineens niet meer van jezelf op aan kunt en het gevoel hebt onderuit te gaan. Blij dat je heelhuids thuis gekomen bent Houtje. En gelukkig dat dit niet meer zo vaak voorkomt:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn manneke belde net op om te vragen hoe het nu met mij ging. Ik heb het allemaal toch nog een beetje erger gemaakt maar wel gezegd dat ik hem niet in de steek zou laten.
Hij heeft geoefend om recht op in bed te gaan zitten. Nou daar hoor ik van op hoor want dat heeft hij altijd geweigerd. Dat kon hij niet. Verder heb ik gezegd dat, als hij zich redelijk goed voelt, hij mij maar moet bellen, om mij uit te nodigen voor een bakkie. Ook wel gezegd dat ik dat alleen doe wanneer ik me ook goed en sterk genoeg voel om het aan te kunnen. Ik wil dat voorlopig zo met hem blijven doen. Als hij zich rot voelt of veel ligt te schelden dan ga ik niet. Is dat een goeie zet van mij of niet:)
Hij zal zich dan moeten gaan beheersen en we moeten dingen gaan delen. Niet alleen maar gemopper en geklaag aan horen van zijn kant. Maar delen van gevoelens en ook mijn dingen aan horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...