fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 goh cathy ik zeg heus niet dat het kwaad kan hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaCathy ik verwacht nog wel wat van mensen, ik ga uit van het goede in iemand. Ik wil niet het vertrouwen opgeven want op het eind heb je jezelf er mee. Die ander gaat wel verder. Maar ik spreek me nu ook eerder uit en laat mijn onvrede niet te lang sudderen. Vaak weet die ander helemaal niet dat zijn/haar gedrag zo overkomt. Ik denk zelf wel dat je in geen enkele relatie met een ander mens je eigen behoeftes totaal kan vervullen, zelfs niet bij je partner. Het geeft rust nu ik dat weet. Eerst wilde ik alles en snapte maar niet dat dat niet kon. Want ik gaf toch immers ook alles? --------dat is zo, vaak weet een ander niet eens dat ie zo overkomt.Daarom denk ik dat je je moet uitspreken. Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Moet hij zo heel de nacht door?Slaap zacht igor. Hoe was hondjesjacht btw? Heb ik erover gelezen?? Nee kan toch niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik heb trek in oliebollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wing :heart:Dank voor je omschrijving!!!!!Nu raak je mij enorm: je verwoordt precies wat ik probeer te doen de laatste tijd.Daarom kan ik niet meer drinken, want dan voel ik niet meer. Dat durfde ik namelijk niet aan, dus ik verdoofde mijzelf.Ik probeer dus nu mijzelf opnieuw, of eigenlijk voor het eerst te ont-dekken en te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Herkenbaar Marika.Ik zou willen dat mannen gewoon vragen beantwoorden.Zodat er openheid is over motieven en kwetsbaarheden. Vrouwen stellen zich vaker kwetsbaar op (?) geloof ik. Men wil beantwoord worden in haar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hoi fleur nog even ja ik heb 2 pups gevonden zulke scheetjes, maar mocht ze nog niet meenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het is mij iets te zwaar op het moment..vandaar het gepruttel Kruip zo in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Slaap lekker Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik heb hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Jannigje, wat je zegt raakt me. Ik denk dat je goed bezig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoe komt dat fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ga je er twee nemen igor? Jij gaat ervoor moet ik zeggen Wanneer mag je ze meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik zou het niet weten bekkie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Was jij dat niet Wing, die laatst iets schreef over grote woorden en dat je daar mee uit moet kijken?Dat heeft me tot nadenken gezet.Maar ik ben nog niet uitgedacht daarover.Als een hevige emotie er is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Vind het ook wel een zwaar onderwerp eigenlijk. Ga er ook niets op zeggen, anders krijg ik een grote mond en dat mag niet hier.Dus hou me wel ff bezig met muziek enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou moeZie je dat krijg je er nou van als je een paspop bestelt in je eigen maatRok klaar, belt klaar én een topje klaar !!!!Van je holadijee en van de ratseflats. :)NICE !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marika, hier is nog zo'n kleintje hoor! Je haalt me de woorden uit de mondEn Wing, ja er zijn gelukkig ook nog vogeltjes en andere mooie dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Het is weer iets anders dan melig zijn hé Ben wel benieuwd naar de pups van igor. Hopelijk krijgen we vlug een fotooooke te zien! Ik hou van pups op een ander..Hoe oppervlakkig kan ik toch zijn? ...ff denken...niet oppervlakkig genoeg denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hee Marika: nee het is geen fantasie hoor, als je zelf ergens in gelooft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Maak jij ook wikkeljurkjes woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Haha, vind hondjes ook heel erg lief maar als ze bij hun baasje zijn idd.Wel een voordeel je moet naar buiten enzo. Maar wil iig wel de foto's zien van Igor. Altijd schattig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Cathy: Ik leerAls ik niet oppasverlies ik mij snel in naarbuiten toeHet wordt rustigerIk heb steeds meerdoor hoe ik de aandachtondertussen op binnen gericht houNiet teveel nadenkenkengeen kunst aan eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nee alleen buikdanskleding, Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Fleur: slaap lekker, hoop dat je hoofdpijn snel over is.Bekkie: ik mis blijkbaar iets?? Waarom zou jij een grote mond krijgen als je iets zegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden