Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marjo: mooi, dank je Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bekkie, ik krijg weer die "'(ç!è boodschap "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar." Wat is dat toch met EMI ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Oh clip is niet meer beschikbaar in ons land bekkie...nou zeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Haha België he Wil. Was lost van Anouk ff opzoeken dan maar wereldliedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 zelfde dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 haha lang leve België fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Nou nou kaasbolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Cathy: Verlang niets en weesniet bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ja ja mutsefluts volgende keer gaan we samen naar het sportpaleis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Jannigje, precies hetzelfde terug verwachten is natuurlijk moeilijk afweegbaar. Maar op zeker moment gaat het wel jeuken; ergens weet je heus wel wat je waard bent! ... het jeukt! Dat is een persoonlijke grens. Daar zeg je een waar woord Cathy: ik begin te WETEN dat ik wel waarde heb, maar het ook mogen/kunnen voelen, mogen/kunnen zeggen, er naar durven handelen is nog iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marjo, ik moest het even goed nalezen.Je bent genuanceerd.Ik zou het ook graag zo gezegd hebben.Want ik ben ook een zuiger soms.Voor de een. Voor de ander totaal niet.Er zijn zat mensen voor wie ik goed genoeg ben, en soms is er een bij wie je iets ergens wilt bevechten nog.Dat kan lastig zijn. Dan zou je het daar over kunnen hebben.Maar sommigen trekken zich dan óók terug in hun veilige schuilkeldertje hoor.Niet iedereen staat open voor uitpraten. Dás ook pijnlijk.Kwetsbaarheid kan niet van 1 kant komen. Dat levert angst op.Het is angst tegen angst..uiteindelijk.Ha Marika, ik zag al dat je ook meedoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hebben we al twee afspraken bekkie Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Can you handle? fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wil?????? weer een bootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hup, ben er weer even mee weg, hoop dat het strakjes wat stilvalt in de haven, pfff.CU l8tr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Waarom alles analyseren? Het is toch duidelijk niet? Vreemd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marjo:heart:Marjo. Lukt het jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 It's too bad, but that's meWhat goes around comes around, and you'll seeThat I can carry the burden of pain'cause it ain't the first time that a man goes insaneAnd when I spread my wings to embrace him for lifeI'm sucking out his love, 'cause I, I'll never be nobody's wifeZelfs hier het woord zuiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Oh bekkie, ik kan veel aan hoor Gaat gek zijn want als je hier schrijft hoor ik je in mijn hoofd alles in het antwerps zeggen..silly me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Fleur, nadenken over jezelf kan heus geen kwaad.Beetje analyseren ook niet dus.Die stemming heb ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Marika: ongelofelijk toch van die vriendin van je (en de mijne)????? Ik kan me dat dus helemaal niet voorstellen, dat mensen zo reageren.Maar ja, ik bied natuurlijk wel zelf de megelijkheid, ik laat het wel toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ik duik m'n bedje in. weltrusten allemaal en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 dat is wel gek fleur, spreek niet echt belgisch hoor hier en daar een verdwaald woordje geleerd van mijn familie daar.Ook wel weer leuk toch?Ja Wil dan had je maar geen motor moeten kopen anders kon je nu op je lauweren rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Welterusten Igor!! Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Trusten Igor sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden