Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Een heeeeeel goeie morgen allemaal. Buiten is het herfstig en 9 graden. Binnen is het lekker warm, beker koffie naast me en ik kijk uit naar half twee vanmiddag......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dju toch ben jeme weer voor Von! Het lukt me echt niet om ook es te openen!Goede Morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 goede morgen Yvonne en VM. brrr waar blijft de zon? maar eerst eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 oHHHHH, ik zat bij te lezen.... en zag jullie dus niet binnenkomen, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 TSja Nien, het regende en waaide hier zo hard af en toe dat hondje er bang van werd..... en me wakker maakte. Toen ben ik er maar uit gegaan daarnet en een bakkie koffie gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hier ook Von! En KOUD buiten! Heb m'n sigaret na twee trekken uitgedaan omdat het zo koud was.Lekker geslapen Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Die zon kunnen we vandaag wel vergeten Igor Maar ik zeg maar zo: alsie dan maar in mijn hartje schijnt En als Nederland maar wint vanmiddag...... Neeederland , oh Neeeeederland, jijhij beeeeeent eenn kampioeeeeeeeeen, wij daaaanken u orahanje voooooor...... :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Pfffff hihi, ik had een speciale oude winterjas om buiten te roken...... Hm, zou best trek hebben in een peukie nu bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoe ist gegaan gisteren Igor? Nog verder gekomen met de zoektocht naar vier pootjes? Ennu, heb je het droog weten te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Oh wat mis ik een sigaret binnen lekker warm (heb zelfs de verwarming terug op gezet!).Met de kids roken we nu buiten. brrrrrrrr. Ik ga ook maar een oude skijas klaar hangen denk ik!Vanmiddag nederland- japan. Ga ook kijken ! Hoewel ik niet zeker ben voor wie ik ga suporteren, heb al sushi klaarstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wrom zou je voor Japan zijn Nien? Je kunt toch gewoon voor Nederland zijn en je drie keer in de rondte aan sushi eten onderwijl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ah maar Von, samen met mij kijken er drie jappaners mee! Dus ik moet zien wat ik zeg!Laat de beste winnen, en die sushi, daar ga ik me sowieso aan tegoed doen.Ps. eigenlijk zou ik,om het evenwicht te bewaren ,moeten zorgen voor bitterballen, kaaskroketjes en natuurlijk frietjes (hoewel de belgen niet mochten meedoen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hihi. Nou, die patattekes en kreketjes kunnen er ook best bij hoor., jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Vraag me trouwens af waar Igor die koffie is gaan halen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 hoi von en vm ja ik heb het droog gehouden gisteren. en die pootjes maar eens kijken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 de koffie heb ik op, ik begin nu aan de hete melk. het lijkt toch herfst dus kan die melk er ook wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hihi. Nou , ik hoop dat je een lieverd vindt. Kijk je ook in de asiels in de omgeving? Ik weet dat daar nog wel eens van wordt gezegd dat je dan een hond met een rugzakkie krijgt...en dat dat problemen geeft. Awel, onze vorige kwam ook uit asiel. Drie jaar oud, volledig verknipt. Maar wat leerde ze snel bij en wat was het een heerlijk beest. Wij hebben er nooit spijt van gehad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 En nu moet ik de douche in..... want ik heb geen vrij vandaag... mag naar mijn werk straks voor een paar uurtjes.... ik kom straks nog wel even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Heb je dat tel. nr. gisteren nog gevonden Igor?En zoals Von al zei, het is de moeite om ook es in een asiel te kijken! Vaak hele dankbare, lieve hondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hm, vergeet ik helemaal een hartstikke dikke pluim te geven Igor !!!!! Top, en.... hou ook vandaag de dop er op;)Woehaaaaaaa, ben melig:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ik hou de dop erop vandaag. ik hoop dat er nog meer meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Werk ze Von en nog een fijne (maar koude) zaterdag.Tot de volgende zitting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 werk ze von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 HIhi, was even naar de douche.... ben nog niet weg hoor. en ik doe mee met de dop er op houden. Ik heb vanmiddag vrij en ga dan aan het alcoholvrije witbier... is eigenlijk best lekker. En geloof het of niet: de zon schijnt hier op het ogenblik... maar wel koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 het zonnetje schijnt hier ook. het ziet er goed uit. ik ga ook even douchen en dan oppad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden