bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ja Dar ze vragen soms heel veel geld voor spullen waarvan ik denk dat ga je toch niet verkopen, maar je hebt ook nog goeie mensen op de wereld heb een droom van een linnenkast gratis af kunnen halen bij iemand. Daar ben ik dan ook heel happy mee.Maar zit nu even te kijken voor nog wat kleine dingen, lampen enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 PP dat is helemaal waar, hij wil van de week over alleskomen praten, heb morgenochtend een gesprek met maatschappelijke dienst van het leger, kijkenwat zij voor mij kunnen betekenen, mijn man heeft ook een gesprek met dezelfde maatschappelijk werken, dus communicatielijnen zijn kort misschien dat dit wat oplevert.Van de week wil hij dus hier komen praten, er komt wel een collega bij zitten omdatik dit wil, zo hou ik hem toch gevoelsmatig wat meer op afstand.En dan maar afwachten of ik hier in mijn huisje kan blijven wonen etc. etc.Iemand ervaring met co-ouderschap, dit wordt mij aan alle kanten afgeradenin verband met alimentatie en 1 ouderkorting ??Goede omgangsregeling met de kinderen is wat mij betreft goed bespreekbaar maarmoet het financieel ook kunnen redden en wil mijzelf en de kinderen nietin de vingers snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Bekkie ik heb precies hetzelfde wil mijn huis helemaal omgooien (net als mijn leven)en dan is pm best wel duur !! maar ja je moet geduld en mazzelhebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Als het enigszins haalbaar is filippa altijd co-ouderschap nemen. is beter voor de kids en voor jou en ex-partner. trouwens als je gaat scheiden is dit bijna standaard tegenwoordig.Je kunt allebei recht hebben op kindertoeslag en dat soort zaken. Dus zou zeker eens even gaan googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik had voor mn danszaaltje een versterker op de kop getikt bij de kringloop. Een hele oude technics voor een habbekrats. Met schuifknoppen. Maar hemeltjelief wat komt er een mooi geluid uit. Ik had het al een beetje gehoopt, want ik heb wel een beetje verstand daarvan, maar het is verbluffend. Grappig is wel dat ik de afstandsbediening kwijt ben van de dvd speler, dus ik kan mn muziek niet verder skippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hoera Hoera heb een vloerkleed gekocht op pm !!!vanavond ophalen, 25 euries nou..... helemaal gelukkig een kinderhand is snel gevuld.ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Universele afstandsbediening kopen woman voor een paar euri heb ik hier ook werkt prima als je de codes achterhaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Dar ik weet dat namelijk ook dat wanneer je kinderen zeg maarpart-time bij je hebt, je maar voor 1 kind alimentatie en 1 kindkorting krijgt,heb het liever allebei voor 2 kinderen, alleen financieel gezien bedoel ik, anders denk ik niet dat ik hier kan blijven wonen, werk part-time 23 uur en met een eigen huis is dat welerg karig..... nu kan ik wel meer gaan werken maar ik weet dat ik vroegerop de leeftijd van mijn kinderen nu een echt sleutelkind was en behoorlijkin de problemen ben geraakt, te veel vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wil ik hou het droog vandaag even gauw m'n pannekoek met kaas opeten en dan nog even een muurtje schilderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ga dat ook doen Dar is erg complex !!Kindjes zijn er weer, hoera hoera !!Ga nu echt foetsie, kom vanavond nog wel ff langs wippen !!Sateh lonkt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Filippa je kunt een berekening maken op toeslagen.nl.En goed googlen wat betreft de alimentatie e.d 3/4 aan partneralimentatie moet je bij je inkomen reken en afstaan aan de belasting dus een goeie advocaat weet wel raad. rijmt nog ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zo Wil ben je er weer heb je goed alles gekuisd? ook de spinrag niet vergeten hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 quote: ook de spinrag niet vergeten hoop ik Zo ver laat ik het nooit komen hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 goedemiddag lotgenoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wou juist vetrekken, maar ik geef je nog een superzondag mee voor jou niwi. Goeiemiddag en misschien tot strakjes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 dank je wel, wilrijk...en voor jou evenzoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 "Waarom zoek je het geluk buiten jezelf? Weet je niet dat je het alleen in je hart kunt vinden?"(R. Tagore) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Universele afstandsbedieningen waar ik de codes van moet achterhalen is slecht voor mn gezondheid. Hele slechte en zwaar irritante ervaring mee. Ik heb em omgewisseld met de dvd speler waar ik mn films mee afspeel. Ik tref nog wel eens een koopje bij de kringloop, dan heb ik voor een habbekrats weer een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 "Wanneer liefde de muziek van het leven iskan alleen liefde het hart doen zingen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Er komt geen einde aan 't verdrieter komt géén einde aaner ligt geen toekomst in 't verschietgeen weg die ik alleen wil gaan.(al geschreven 28-12-2006 maar voel het nog heel vaak zo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Sorry ben TE zwaar op de hand.Zal jullie hier niet mee lastig vallen. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Was ook maar een idee woman, ik blijf altijd net zolang wurmen tot het wel werkt en dat doet het bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 zo klaar met schilderen ( kan nu verstoppertje doen door gewoon voor de muur te gaan staan )zo maar eens zien dat ik mezelf schoon krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 nu voel ik me echt Remie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 quote: Originally posted by: igorzo klaar met schilderen ( kan nu verstoppertje doen door gewoon voor de muur te gaan staan ) zo maar eens zien dat ik mezelf schoon krijg. Gezien!TikkieJij bent um Mooi geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden