Spring naar bijdragen

20 juni 2010


VM1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank voor jullie lieve reacties want heb het ff nodig omdat ik zwelg in zelfmedelijden. Ben sterk genoeg om er weer uit te komen maar voel me zo alleen in deze zware beslissingen. Wil een jajum maar doe het niet want wil ook sterk zijn want wie of wat er mee gaat ik zal ook dit zelf moeten doen. Verhipte drank want alles doe je zelf. Maar sterk zijn doe je ook zelf, alleen voel ik me soms zo zwak. Maar morgen verkoop ik die hut en zie wel waar het schip strand en dat is zeker niet in de goot. Armband met sleutel er aan de gaan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bbq ging door op school van mijn metekindje..kreeg drank aangeboden maar geen moeite om het te weigeren. Ik drink alleen maar als ik echt wil drinken en er is ook niemand die me dan kan tegenhouden. Drink bijna volgens een bepaald patroon dat ik uiteraard zelf opstel. Vreemd toch? ;)
Als ik drink haal ik nooit meer dan vooropgesteld in huis. Soms, ga ik wel uit de bocht..Maar ja..die bochten zijn dan ook zo niet berekend op mijn rijgedrag, if you know what I mean.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mn pa was blij met zn tijdschrift van het tankstation :P

Ben trouwens het boek over baclofen aan het lezen, die dokter Ameisen was wel erg ver heen zeg. Elke week weer met epileptische aanvallen het ziekenhuis in. Heeft iemand dat hier wel eens gehad dat hij de detox met valium moest doorbrengen om acute ontwenningsverschijnselen tegen te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...