tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 geeft niet poepie!!!!!maar niet vergeten ondertussen..........zelfs leuke mensen hebben slechte kantenhoe si het eigenlijk bij jou?ik zie je voorbij schieten maar echt geduld heb je weer nietveel te druk met van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ben je al lang alleen tas ? Als je dit te persoonlijk vind ook goed hoor, negeer dan de vraag maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik moet zulke dingen ook niet schrijven en zeker niet vlak voor ik weg moet.Een misverstandje is zo snel ontstaan met chat.Maar nogmaals t was goed bedoeld.Ik moet sluitenFijne 1e zomerse dag allemaal!!!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 idd Tas jij schat mij wel goed in!!!!!ik ben druk, das een feit.Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tassie dat zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn. Het vele medicijngebruik. Ik weet niet wat je allemaal slikt maar ik weet wel dat A.D. ook heel veel gevoelens af zwakt.Ik weet niet hoe oud je bent maar ik merk zelf naarmate ik ouder word, ik ook minder gericht ben op, mezelf mooi maken. Nou heeft het er bij mij nooit zo ingezeten hoor, maar als ik ergens naar toe ga, denk ik vaak, toe maar.Dag dag Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Bor,tuurlijk is dat zo!een goede relatie scheelt inderdaad stukken.het is geven en nemen en ondertussen wordt er meer en vaker gekieteld dan bij mij.misschien bemerk ik het ook sterker juist omdat ik alleen ben.wat niet gestimuleerd wordt...........juist ja, dat valt dood!helaas!maar valt toch goed mee te leven hoor!zeker in mijn geval.van de 10 symptomen van borderline, heb ik er maar 9gekke seksuele fratsen............... die doe ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Vannacht gedroomd dat ik een halve fles wijn op had. En dat ik dat niet erg vond, want het was toch netjes met mate ?Discussie met mezelf. Voor een alcoholist is een halve fles niet netjes met mate, maar levensgevaarlijk. Want dat wil je nog wel eens en de kans op doorslaan is zo groot. En zo slecht voor je lijf. BrrrrrIk werd wakker met dat gevoel heel sterk en toen dacht ik, misschien moet ik ook wel heel voorzichtig zijn met dat jointje wat ik dan af en toe eens rook. Dat zorgt ook voor een andere state of mind die ontremmendkan zijn. Zo van weet je wat, het mag best wel weer een keer. Eengewaarschuwd mens telt voor twee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wil en Bol,ik ben 37 jaar en 18 jaar alleenok, niet liegen tussendoor heb ik een relatie gehad van 3 jaarmaar die was altijd in het buitenland en alleen de weekenden thuismaar goed, nu dus weer 8 jaar in mijn uppiedus Bol,ik ben nog te jong voor een algehele onthouding***uiteraard zijn er nog wel wat haantjes voorbij gekomenmaar tja, alles wat eenmalig is..................vul maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Bor,ik gestopt met denken daaroverautomatische piloot!Dank je wel voor het compliment.maar echt binnen komen of gevoel daarbij???nee niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Witte is natuurlijk alweer afgehaakt!je ontkomt toch niet aan me hoor!!!fijne dag in ieder geval en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tasseke, wil jij dat tafeltje nog hebben ?Hoeft niet he, dat snap je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 als niemand het erg vindt................dan ga ik in de tuin zitten!ik heb hier een korte broek aan en het is maar 14 graden binnenbrrrr, ik bevries!of was ik dat al?geintje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tas, schoonheid zit vanbinnen, de rest is surplus Ik vind je heerlijk Moet ff naar de bakker en eeteke doen Tot strakjes iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 jajajaja, Woman,goed dat het je zegt!ja, die wil ik graag hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Was dat tegen mij Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goed dan heb ik een voorstel voor je, Kom je me morgen helpen met het ophangen van de spiegels, en dan neem je het tafeltje mee als je weer naar huis gaat. Kan vanavond na 9 uur bellen hoe laat de spiegels komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ach, ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezigals je bij alles gaat nadenkenwil je ook verklaringendingen gaan en zijn nu eenmaal zoals het gaat en zoals het is.ik ga echt niet nadenken bij elk complimentwat doet het met memaar inderdaad, ik ben gestopt om na te denken over heel veel dingenhet gaat toch zoals het moet gaankan er wel of niet mee eens zijnmaar het gebeurtkortom, ik maak het mijzelf een stuk makkelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hihihi, chantage maar ik trap erinik kan alleen na 14.30 uur, eerst wat gesprekken met de peut! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 hahaha, ok, tof. Met zn 2en is het zo gebeurd, in mn uppie is het niet te doen met rechthangen. ze zijn best groot. woensdag kan ook hoor, ik heb geen haast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tof Tas !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Woman, het is toch een soort van vervanging voor de alcohol. Het maakt je ook rustiger, vrolijker enz. Dat is ook met medicijngebruik. Ik merk zelf dat ik soms behoefte heb om ook dingen te verdoven. Dan is de stap naar een jointje helemaal niet zo groot. Ik zou mezelf wijs maken dat een jointje dan niet zo erg is. 't Is toch geen alcohol.Maar het heeft wel een beetje hetzelfde effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 als het even kan, wil ik naar de campingen als jij je spiegels krijgt.............dan wil je ze hebben hangengenoeg gereedschap in huis, of moet ik het een en ander meenemen?makkelijk he?zo een buus op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 nou Bor,daarom ook mijn vraagstellingmaar als ik goed terug ga kijkenkomt het toch echt door de medicijnenik heb altijd genoten en goed om me heen gekekengoed voor mezelf gezorgdik bemerk het al een tijdje, maar het valt nu pas goed op omdat ik het alleen zijn zat bendus nee, het is niet een onbewuste onderdrukking van mijn gevoelmaar het had uiteraard wel gekund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ben weer terug van de GGZ. Pff voel me kind aan huis. Ze kennen me al bij naam en voornaam.Bol: hoe is het bij jou. Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 goedemiddag allemaal, ff gedagzeggen moet zo dedeur weer uit, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden