Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, wel ei Igor,
En overigens krijgt onze hond iedere dag een klein stukkie vis, vindt ze heerlijk en is volgens mij ook best goed voor haar.

Las trouwens over je vraag heen net Igor over gisteren.
Nou, weet je, ik had dus helemaal geen zin in dat bezoek.
Er kwamen daar ook mensen die ik 1 keer eerder had ontmoet, heel bot , heel negatief en zo.
Affijn, we hadden ons voorgenomen om ze te laten kletsen en niet te reageren.....
Toen ze binnenkwamen ging 1 van hen vlak naast me zitten.... heb toen gedaan alsof ik het heel gezellig vond dat ze er waren.... en ben gewoon een beetje gezellie gaan zitten doen.... niet te geloven, zoooooooooo gezellig als het werd, totale omschakeling van die mensen opeens.
Hoewel het nooit mensen zullen worden waar ik gek op word viel het toch 100% mee gelukkig:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel het heet niet voor niets 'ditjes en datjes" Het kan en mag overal over gaan en hoeft niet altijd gerelateerd te zijn aan alcohol. Waar loop je in het dagelijks leven tegenaan en hoe ga je er mee om. Voor de een kan "iets" trek in drank opleveren terwijl de ander daar geen trek van krijgt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Igor, reken maar dat je mag delen straks.

Kruimel, ja, ik val ook wel eens binnen hier in een discussie waar ik niet precies van weet waar het over gaat, of over iets waar ik geen ervaring mee heb.
Of waar ik helemaal niets mee heb.
Of waar ik het helemaal niet mee eens ben.
Net zoals in RL.
Dan luister/lees ik.
En meestal reageer ik dan niet.
Dat geeft niet, als een ander er wel iets aan heeft.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik wil het ook wel over vis hebben hoor.
Vroeger op de boerderij bij m,n vader vingen we de meest onmogelijke grote snoeken in een klein slootje, prachtig het probleem was dat ze aar modder smaakte.
Dus eerst een paar dagen laten zwemmen in de regenton net als paling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat Esther inmiddels weg is.
Misschien lees je nog wel op dit moment Esther?
Je bent hier vanavond door aardig wat mensen welkom geheten.... en dat welkom is gemeend, echt.
En als je behoefte hebt aan steun, echt die kun je krijgen, maar laat het dan ook merken.
Geef aan wat er op zo;n moment bij je speelt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Wing de vis komt me m,n strot uit.
Deze week fff lekker vrij, heb best wel een drukke baan met m,n 61 jaar.
Ga morgen met husband naar Drente wrchl Noorder dierenpark en daarna een nachtje Groningen nog nooit echt geweest, dus spannend, even kijken wat daar allemaal te doen valt.
Wrchl. best veel, we zien wel, ik heb er zin in even war anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...