Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hihi Win, wat zit jij te grijnzen, binnenpretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hallo Esther ik begrijp dat j nieuw bent hierIk hoop dat je je thuis voelt op deze site.Ik vind de reacties nogal verschillend.Wil niet echt negatief zijn, maar er is nogal veel discussie onder, cq bepaalde forum bezoekers.Dit weerhoud mij ervan om regelmatig te reageren.Nietemin welkom en ik hoop dat dit oor jou een steun in de rug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: blondie6173Sorry, had mn bril niet op na het koken, rode uitjes, tranen, goed excuus he !!! Héél goed ja. Geen gremlims hier meer, meer vermoeidheid die me te parten speelt...en een beetje zorgen om Bor, Isa en Alf..Blijf een zorgzaam type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Heel simpel Esther: als je een eendagsvlieg bent en je verknalt die ene dag..... das wel een beetje zonde dan he? Ik vond hem wel grappig, en er zit toch ook iets in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Lieve Win.....en dan schrijf je je ontroerende stukje hier niet neer voor ons??? Wilde je indruk maken dan op een nieuwe schone?En vond je dat wij al genoeg ontroerd zijn door jouw wonderschone stukjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nou Wing, de vijvers zijn klaar, nu de rest nog. Veel puin ruimen en de rotzooi die ik gemaakt heb verwijderen, maar het zware werk zit er gelukkig op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 ik zit hier heerlijk met een bord met appelpartjes en kersen aan de perensap heb je een leuke dag gehad gisteren yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nee Esther, wij zijn allemaal gewoon mensen die elkaar hier toevallig tegenkomen. En als jij steun nodig hebt.... geef het maar aan, we staan klaar om te luisteren. En om met je te praten als je daar behoefte aan hebt. Ik begrijp niet waarom JIJ zo vinnig doet.Zag op wie is wie ook al een heel ongeduldige reaktie van je. Er is niemand die jou wil boycotten integendeel. Maar misschien wil je vertellen waarom je zo achterdochtig op ons reageert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 dat kan ook esther, heb je al eens meegelezen of kom je zo nieuw binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ja, dat zei je daarnet ook al Esther. Maar begin dan alsjeblieft met iets te vertellen over waar je precies steun bij verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wing Zeewolf gegeten? Die bestaat voor 65% uit kop. Toevallig vanmiddag nog op animal planet gezien. Maar het schijnt heerlijk te zijn. Er zit bijna geen graat in. Maar het is een oerlelijke vis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Gaat goed met me Win, dank je.Paar dagen geleden even een tikkie terug... maar gaat nu weer gewoon lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Esther kun je iets over jezelf vertellen? Hoelang drink je? En ben je getrouwd of woon je alleen? En drink je erg veel? Maar alleen als je dat zelf ook wilt hoor, je bent hier niets verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Esther??Of ben ik nu te ongeduldig... misschien ben je wel een berichtje aan het typen. Maar weet je. Je komt binnen op een forum waar sommigen al jaren posten. Anderen nog maar een paar maanden en weer anderen een paar weken. Het is altijd in het begin een beetje moeilijk om voor je eigen gevoel ergens tussen te ploffen. En er lopen hier vaak toch wel een paar gesprekken door elkaar... dat is niet te vemijden met zoveel mensen. Zie het maar als een hele grote huiskamer waar een heleboel mensen bij elkaar zijn,. Soms verloopt het gesprek 'centraal' , maar er ontwikkelen zich ook gesprekken tussen mensen onderling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik vind een scholletje een achtelijke vis. Heeft z'n ogen aan een kant zitten. Kan nou eens nooit zien waar ie land.Nee geef mij maar haring of...... Paling mmmmmmm. Makreel is ook smikkelen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Was dus te ongeduldig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Yoga was lekkerNog een gesprek je buiten met de dames, bier+voetbal. 1 dame zegt, ik drink helemaal geen bier, ik zeg, ik drink helemaal nietHelemaal in defensie, (zij) want dat ene wijntje bij het eten mag van de docter en bladibla. En ze had nog een goede tip, want bij de slijter verkopen ze alcoholvrije wijn, voor als ik een etentje heb, dan kan ik toch meedoen. Ja, maar ..... ik wÃl helemaal niet meedoen....Natuurlijk wel, want wijn is toch het enige wat lekker is bij het eten ??Ahum. toen heb ik maar wijselijk mn mond gehouden. wat je wil, dameik denk alleen niet dat het er in zit dat we ooit dikke vriendinnen gaan worden, My God. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik vind een scholletje ook wel lekker.... zit alleen vaak niet zoveel vlees... uhhh vis aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nou boycotten is vlgs mij niet de bedoeling. Alleen heb ik de indruk dar sommige bezoekers een link hebben en andere niet.Ik vind dat jammer, krijg overigens wel respons als ik iets schrijf, nou ja meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hoi Woman. Lekker tiepje dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Wat bedoel je met een 'link' kruimel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik heb drie kostuums nodig voor een optreden met de deejay, Mupke.Een kostuum bestaat uit 5 of 6 kledingstukken. quote: Originally posted by: MupkeWoman, ik heb de indruk dat je elke dag nieuwe setjes kleding maakt? Wanneer draag je dat allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 doe mij maar een harinkje met uitjes of een makreel.bol is vis ook goed voor honden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 En al die intelligentie prop ik dus achteloos in mijn snaggeltje, tssssss, schaam je Von. Verdorie, begin me nou inderdaad af te vragen wrom ik vis eet.....Ik eet geen vlees .... maar wel vis.... Slaat ook nergens op eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 dan bedoel ik niet de haring met uitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden