Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief Bekkie, jij bepaald zelf wat je wel of niet wilt vertellen meis. Als dingen nog te gevoelig zijn dan wacht je er mee. Maar als je iemand vertrouwd kun je diegene wel een p.b. sturen zodat je er toch niet helemaal alleen mee blijft zitten.

Ikzelf moet bekennen dat ik vanmiddag ff trek kreeg. Nadat de vijver uitgegraven was, en ik me gelukkig voelde, kwam bij mij de trek in drank. Dus bij mij gaat gelukkig voelen samen met trek in drank.
Dan ben ik op die momenten zo blij dat ik een Refu in genomen heb en dat die trek s'middags komt. Want s'ochtends heb ik nog nooit trek gehad. Bij mij was dat altijd zo rond 13.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :
PB als je er behoefte aan hebt...lips;
Begrijp heel goed dat je er een beetje doorheen zit(als ik het mis heb hoor ik het ook graag)
Ook jij moet aan jezelf blijven denken en niet alleen aan anderen...
Net als ik, heb ik het gevoel dat jij altijd maar anderen wil blijven helpen en steunen, terwijl je geen hulp voor jezelf vraagt...
Altijd maar helpend, meelevend, vrolijk, positief !!!
Denk ook eens aan jezelf lieverd en vraag hulp waar nodig...
PB of via D&D... Ik ben er voor je !!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Bolletje, ik snap[ je redenering dat je zegt: blij dat ik Refusal genomen had.


Maar wat nou als je zonder Refusal was? Had je dan die borrel genomen denk je? komt er een moment dat je zonder Ref. ook Nee kunt zeggen?



Muppie ik denk dat ik dan gruwelijk voor de bijl was gegaan. Ik weet dit van mijzelf. Een traktatie na hard werken. Als een soort afsluiting van dat gedeelte.
Ik weet niet of dat moment ooit zal komen. Misschien als ik zo rond de 80 jaar ben maar voorlopig denk ik niet dat ik zo sterk ben. Het enigste nadeel van refusal slikken is inderdaad dat je geen wilskracht opbouwt.

Welkom Esther. Weet je dat je bij wie is wie een klein stukje kan schrijven over wie je bent? Een klein soort levensverhaal?
Maar je bent niets verplicht hoor.
Doe lekker mee en ik hoop dat je er veel aan zult hebben.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam even langs de pc dus bijlezen. En maar weer ingelogd.
Ik las het Bol. En daar doelde ik ook op. Wilskracht.
Ben je er bang voor dat je dat niet hebt; vertrouwen in jezelf?



Esther is er ook alweer zie ik. Blondie was vast in de war omdat er ook een Ekster(tje) hier rondloopt Esther. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Esther van harte welkom hier en hoop dat je de steun vind die je zoekt.

Dar diep in mijn hart zat ik al te wachten op jou reactie. Zoek geen rechtzaak maar een boete voor mijn gelede schade. Zal het wel niet winnen maar laat dit niet zover over me heen gaan. Ik koos voor dat half jaar omdat ik eerst moest verkopen en tijd nodig heb om iets anders te zoeken. Dat red ik niet in 3 maanden en dan zou het huis ook nog eens leeg moeten zijn. Notaris en makelaar waren ook erg aangeslagen dus hoop nog op suppoot als de schrik wat bezonken is. Makelaar adviseerde me dringend te zoeken naar een andere woning maar dat gaat weer niet als ik het niet verkocht heb. Tja zo kom ik er niet uit dus. Hij hoopte dat ik als nog binnen 3 maanden wat anders kon vinden maar die lui kunnen me mijn rug op nu. Notaris en makelaar zitten al 28 jaar in het vak en hebben dit nog nooit meegemaakt maja toen kende ze mij nog niet hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Mupke
.
Ik las het Bol. En daar doelde ik ook op. Wilskracht.

Ben je er bang voor dat je dat niet hebt; vertrouwen in jezelf?

Mupke ik weet dat ik geen wilskracht heb. Ik slik nu zo'n 20 jaar ongeveer refu, en al die tijd is er geen wilskracht op gebouwd. Alleen nu een vorm van automatisme om mijn refu optijd in te nemen. Maar ik vind dit ook oké. ;)
Als ik maar van de drank af kan blijven, dat is het belangrijkste.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet het Caro. :heart: Ja dat veldje wordt steeds belangrijker omdat jij nu ook een hond hebt. Jou kennende zal je wel weer gelijk hebben maar ben nu erg van de leg. Morgen vecht ik verder want ja die flat zit in mijn kop en kan niets vinden welke zo goed bij me past als die woning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Dar

oja, en drup, met inpakken enzo komen gewoon alle Amsterdamse forumgenoten en omstreken even helpen toch?


Forummers?




Natuurlijk kun jij dat niet allemaal in je eentje!! Daar is het huis te groot voor. Maar samen kunnen we veel
;)



Ja en ik zal de diertjes wel een paar dagen op vangen hoor. Geen probleem.

Goeie avond Wingemans:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen chat, esther

PB kan altijd maar dit is gewoon een huiskamer waar je om aandacht kan vragen en je dagelijkse sores kwijt kan...
Je kunt natuurlijk ook altijd kijken of je iemand ziet als een maatje en daarnaar vragen of ze je steun willen zijn in moeilijke momenten...

D&D is vooral voor alle dagelijkse dingen, maar vaak wel gerelateerd aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Esther maar vind dat je best vinnig reageert. Het is een alco-forum maar tevens praten we over dingen die ons erg bezig houden of (onverwerkt) verleden waardoor we aan de jajum gingen. Het praten hierover is om terugval te voorkomen dat je niet weer grijpt naar de fles en dat wilde ik door deze omstandigheden heel graag. Om die redenen vertellen mensen veel dingen wat hen bezig houdt. Als het iemand iets niet interesseerd dan hebben we allemaal een scrolknop op de pjoet. Soms hebben mensen tips of adviezen over iets waar je de weg niet in weet en een ander weer wel of andrsom dan is het alleen maar fijn elkaar te kunnen helpen.

Dar :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...