pioenroos Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Is ook zeker waar, thx!Morgen nieuwe dag met mooi weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Hoi hoi mannen... Nee hoor Mup, tis vlakbij..... Vlakbij??? Weet jij waar ik woon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hallo AlbertRemmo. Blondie heeft strijkhulp in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi Mupke,Als ik nog een dag wacht doet mijn vriendin het da`s ook handig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hé Wing,Bofbips vind ik netter klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Wat fijn Pioen:present: dat je hier gekomen bent. Ik hoop echt dat je je thuis gaat voelen in onze huiskamer.Het is hier is een warm welkom voor jou hoor.Ik weet niet of en hoelang je gestopt bent met drinken maar als dat nog maar kort geleden is, voel je je belab berd endepri. Dit is normaal. Je lichaam en geest moeten ontnuchteren. Maar blijf maar schrijven hier en je zal zien dat het beter met je zal gaan.liefs Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Wing ik ben regelmatig buiten en heb vandaag in de tuin gewerkt bij mijn werkgever thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Goeie avond Ap en Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Mupke, dat heb je zelf eens verteld hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 hoi Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56Mupke, dat heb je zelf eens verteld hier.... Oh, jij ook in deze uithoek Cath? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 ik ga d`r ook weer van tussengroeten aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Zo.Dat was een zelf meegenomendiner aan zeeTenen in het zanden door het water terugLeuk pandje aan de havenTwee minuten van zee..Te duur bevondenAlhoewel er wilde plannenonstonden....Pioenroos, die heb ik hiermet vrouwenmantel in de vaasWat een geuren..Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Volgens mij heb ik 1/12e gedeelte nu zo goed als kaal.....PFFFFFGa nog eventjes door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Waar ben je mee bezig Cathy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hee Mup: voor anderen is dit een uithoek, voor ons toch zeker niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Een grote houten schutting.Ik kijk er op uit vanuit de woonkamer en hij is al jaren aan het aftakelen.Erg nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dus we hebben een klusafspraakIk heb nog een verfbrander... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik had net een zeerenthousiaste dochteraan de lijnDie haar leraar wel kon wurgen.. Laat maar schuiven, het planvoor volgend jaar ligt al klaarIk wist het welIk maak me niet meer druk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ohohohhhhhh, hoe oud is jouw dochter Marjo? Goeienavond allen hier trouwens. En ben het met je eens hoor Cathy: Groningen is geen uithoek, niet vanuit hier bekeken... tis maar net vanwaar je kijkt natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneEn ben het met je eens hoor Cathy: Groningen is geen uithoek, niet vanuit hier bekeken... tis maar net vanwaar je kijkt natuurlijk Yvonne ook al hier in de buurt?Kunnen we niet een soort theekransje beginnen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hihi, ik zit in Friesland Mup.... en ik ben niet de enige hier die in Friesland zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Een meeting in het noorden, ja, lawedadoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nou, ik weet van lang niet iedereen waar hij/zij ongeveer huist, maar er zitten toch ook aardig wat 'noorderlingen' hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: Yvonne ik ben niet de enige hier die in Friesland zit Nee, weet ik. Meeting Cathy? ik ga niet klussen hoor. Heb hier zelf nog genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden