bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Blondie hoe is het nu met je hondje?Prima Marjo. Laat ze maar eens een poepie ruiken:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja als ik via mijn coach ga werken wordt dat ook stage of vrijwilligerswerk. Alleen zit ik er steeds tegen aan te hikken dat ik ook financieel weer een duit in het laadje moet gaan doen anders redden wij het niet. Is ook belangrijk. Wil graag behouden wat M. en ik opgebouwd hebben.Ik wordt zelfs genoodzaakt om weer alimentatie te vragen aan mijn ex.voor mijn dochter als dat zo doorgaat. Ik wil geen strubbelingen meer met hem wat dat natuurlijk weer oplevert. Weet het ff niet meer. Wanneer doe je het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor :Verleden tijd !!! Laat het los !!! Geen schaamte nu meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Als ik op mezelf teruggeworpen wordt ga ik drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Jaja, ik wordt nog steedsniet serieus genomenLaat ik dan vooral mezelfserieus nemenAfgelopen met het geleuterHet gaat alweer een heletijd op deze manierWat ik me alweer niet heblaten zeggen..Ik lijk wel niet goed wijsHet verbaast me eigenlijkook niet..Ik kruip niet meerSorry voor de interruptieMaar het kon niet andersIk ga dit even volwassen oplosen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bol : Met hondje gaat het goed hoor, maar was wel effe in paniek...Nu rustig !!!Borretje toch... Snap dat je er niet trots op bent, maar dat kun je nu wel wezen....Trots op wat je inmiddels wel bewezen hebt...SUPERMAMS !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Marjo, go for it girl !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 En lieve Bor :Weet je ook nog wat ik aan jou heb geschreven...?Heel lief dat je betrokken bent bij anderen, maar ventileer je ook wat jou nu dwars zit ?Je bent zo stil, zo ken ik je niet ...Gaat ie goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 hi wiz-kids!ik ga verhuizen,en had 1-3 maanden geleden dat al aan de kpn door moeten geven?!dus ik zit zometeen zonder internet(help)hoe los je dat op gewoon zo'n "dongel"in zijn achterste steken of zo,heb geen idee,doe maar via een pb voordat ik mijn onkunde op dit gebied nog verder rond moet strooien op deze site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dees,Begrijp dat het moeilijk is...Zit in soortgelijke situatie, kan niet werken al zou ik het zo graag willen...Zowel voor de centen alsook voor mijn sociale contacten naast het moeder zijn...Hier inmiddels wel berusting dat het wel goed gaat komen als ik mezelf weer op de rails heb.Denk aan je toekomst, please !Als je de problemen nu niet aanpakt komen ze toch weer iedere keer terugPak je ze nu met volle handen/armen aan dan ziet de toekomst er een stuk zonniger uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor : Is goed hoor meis...PB wanneer nodig, ben hier nog wel effe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor : PB !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Lucht het op ???Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ga ff weg. tot straks denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Stevige en soepel schouder hier hoor om op uit te huilen... voor jou Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dees heb je ook een voorkeur van wat voor 'n vrijwilligerswerk je wilt gaan doen? Wil je iets met bejaarden? Of met dieren?Goeie middag Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeJa, altijd lekker he? De mouwen vol snot enzo Hier zit er een een sneetje brood weg te werken. Gaat nu een beetje moeilijk worden:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Desi : kom je nog terug ? Interessante discussie die je net aangekaart hebt...Keuze maken tussen jezelf en de rest (met alle problemen van dien dan)Lijk misschien wel zelfverzekerd, maar ook ik heb heel veel moeite om voor mezelf te kiezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor ?Wat is loos ?Mag ook via PB hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik ook niet Bor,Maar Dees komt wel terug, toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bor :Kan er weinig mee dan alleen te zeggen dat je dat gevoel dan maar moet accepteren... Laat het over je heen komen, maar vecht er niet tegen...Kost heel veel energie dat vechten...Pffff, hoor mij nu !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Zo, ik heb de flirt een voostel gestuurd om een kopje koffie te gaan drinken. Wat is dat toch met ons vrouwen ? Here we go again. Meteen nestdrang en nadenken over waar ik de plant neer ga zetten als hij bij mij komt wonen....huh ???De hypofyse heet dat geloof ik. Maar ik ben toch al op een leeftijd dat ik geen kindjes meer wil, en volgens mij ook niet meer kan. Dus dan zou die hypofyse ook klaar moeten zijn met r signalen afgeven ????Strange fenomena...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Strange fenomena...... Indeed Woman !!!Duik nu effe mn tuin in nu het zonnetje er nog instaat, maar hou jullie in de gaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Nou ja, ik ga toch maar mn huis schoonmaken. Is dat toch maar weer eens gebeurd. Straks komen mn spiegels ! kan niet wachten !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden