Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol :
Het waren van die eco aanmaakblokjes, bruin dus en heb contact gehad met dierenarts en die zei dat het geen kwaad kon......
Gelukkig maar, zou niet weten wat ik zonder die koekwous moest...
Inmiddels ook aan het kijken naar een leuk kameraadje voor hem, zodat ie wat gezeldschap heeft als we aan het werk zijn...
Is toch een kruising border-collie dus heel actief...
:D
thnx voor het meedenken...:present:
Was toch effe paniek hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag
Wel lekker geslapen vandaag.
Vandaag komen mn spiegels, en Tassie komt morgen helpen ophangen.
Kan ik me vandaag concentreren op het verwijderen van een stopcontact die in de weghangt. kan ik best. Stoppen uit en slopen.
Kan wel even zoeken op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje : Eet ze !!! Veel chocolade, schijnt de craving tegen te gaan, al is de lijn daarna verdwenen...;)

Tida ??? Nog hier ???
Geef jezelf niet zo op je kop, lieverd.. Vandaag gewoon weer opnieuw beginnen,
Per dag, per uur, per minuut... Wat een gevecht toch !!!
Ik weet het is niet makkelijk, maar je komt er wel !!!
Wat wil je eigenlijk bereiken ? Stoppen of minderen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel ken ik, Bolletje. Dat gevoel van 'en dan...'
Brrrrrr
Dat dat met alcohol te maken heeft kom ik de laatste tijd pas achter. Trouwens met dope had ik het ook.
Vreselijk, als het 4 uur smiddags is tegen de hele avond opzien, onrustig in je buik en niet weten wat je moet. De tijd gaat langzaam en je verveelt je dood.
Dat wil ik niet meer !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag frummers

Ben net terug van mijn re-intrigatie coach. We gaan nu afwachten wanneer ik naar dag therapie ga en of ik in die 2 dagen ernaast nog kan werken. Donderdag heb ik een intake-gesprek. Zal veel vragen hebben.
Zij vind het bere belangrijk dat ik eerst goed in mijn vel zit voor ik weer ga werken. Ze vroeg waarom ik niet meer informatie had losgelaten over mijn situatie. Ik kan er niets aan doen maar ik praat niet graag over mezelf als het geen goede dingen zijn. waarschijnlijk ook schaamte. Als er over gevraagd wordt dan geef ik wel altijd eerlijk antwoord. Misschien is dat wat me geleerd is thuis nl alle vuile was binnen houden.Toch merk ik steeds meer dat mensen echt geinteresseerd zijn in mij en me niets kwalijk nemen. Dat is een fijn gevoel. Kon ik dat maar vasthouden dan sterkte het me misschien om nooit meer te drinken.Ik heb verschrikkelijke moeite met alleen thuis zijn en op mezelf teruggeworpen te worden.Net zoals Bolletje dat zegt. Antabus verzet ik me heel erg innerlijk tegen omdat dat gif is wat ik er weer bij moet slikken. Ik wil mezelf zijn en mijn wil moet uit mezelf komen. Wil ik nu teveel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, daar is ie...

Ik lees je later wel Alf, moet nu wat anders gaan doen.
Fijn dat je je meldt, want iedereen vraagt om je (zo zie je maar weer :heart: )

Bol en Woman: ik kan dat ook heel erg hebben; steeds bezig met afwegingen wát te doen...
en het goed te willen doen. Is toch idioot eigenlijk hè?!! Stil zitten roept teveel op, onvrede....?
Ik moet echt weer met de MF aan de slag. Dat hielp me er een tijd geleden wel van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Alf. Wat fijn dat je ff wat laat horen. Dat doet me goed:heart:

Lieve Dees ik denk niet dat je teveel wilt, maar misschien wel te vlug. Natuurlijk valt er een leegte als je niet meer drinkt. Tenminste, die leegte is er misschien altijd wel geweest maar dat gevoel heb je weg kunnen drinken.
Als je eenmaal afscheid genomen hebt van de alcohol komen er gevoelens naar boven waar je klaar mee moet komen. Dat kan best een tijd duren maar als dat gebeurd is, is het tijd om leuke dingen te gaan doen. Zodra daar ruimte voor is kun je daar eens naar kijken. Heb je hobby's? Wat zou je leuk vinden? Vrijwilligerswerk? Dan ben je niet alleen en nuttig voor anderen.

Cathy, ik ben zelf opgevoed met lui zijn is uit den boze. Dat kan en mag niet. Dus heb ik het gevoel als ik inderdaad een keer lui ben, ik heel fout bezig ben. Merk bij mezelf ook wel dat het een beetje een vluchtgedrag is.
Ik moet mezelf constant bewijzen dat ik niet lui ben. Dan pas leef ik goed. Stom hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, even tussendoor
Ik ben boos, das een goed teken
Want nu eens niet op mezelf
Een belangrijke afspraak is zonder
enig overleg verzet

Of ik me maar aanpas
Yeah right!

Eerst ademhalen
Dan netjes oplossen
Wel zeggen wat ik ervan vind

Grmblll, dit is een kans
Get it! Oi oi oi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...