Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goeienavond!Zit hier met eenblauwe teennagel..Vond ergens een potjeblauwe (!) nagellakWie dat nou gekocht heeftNu moet het slijten want nergensvan dat spul om het ermee af te halenMisschien went het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Bedankt voor de tip Wing, ik zal voorzichtig zijn.Hoe gaat ie trouwens? Had je ook de gelegenheid om buiten te zijn vandaag?En Mar? Alles okee?Tis hier idd erg rustig. We houwen het er maar op dat het buiten nog lekker is.Ik rommel ook nog eventjes door.Caro: loopt jouw forum nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zo kind ligt in bed. Ex is geweest, heeft meegegeten. Grappig eigenlijk hoe alles op zijn plek valt als de woede en boosheid weg is, dan zie je weer de mens achter..Alf jongen hoop dat alles goed gegaan is en je voortaan geluidloos de nacht doorkomt.Drup duimen meid dat het allemaal lukt met die flat.Verder zijn er vast nog wel mensen waar ik op wil reageren maar dit is het voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goeie avond allemaal.Tis erg rustig hier. Iedereen zal vast van het mooie weer aan het genieten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Mar okee! Pruts watop de bas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hey Mar ik ben vandaag begonnen met prutsen op mijn speksteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hee Cool Herm!Hoe voelt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ben nog aan het aftasten, zeg ik dat goed zo.. grote stukken afgehakt, had een brok van ruim 2 kg dus kon me uitleven. Maar het gevoel is zo.. hoe zal ik het zeggen.. aards. Klinkt misschien zweverig en zo ben ik helemaal niet maar met zo'n materiaal bezig zijn is gewoon lekker, het voelt goed. Glad en soms weer ruw pffff gevoel erop loslaten maar denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Yes!Niet zweverigIntegendeel!Aftasten..Volg het materiaalZou Wing wel zeggenEn zo is het natuurlijkEn je gevoelIk vind het mooi!Je te lezen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Het kan nu nog duizenden kanten opgaan, maar gaandeweg het proces komt er heus wel iets iet. En weet je wat het leuke is, ik doe het samen met mijn dochter van 10 die nog geen belemmeringen en restricties kent. Ergens halverweg komen we elkaar tegen. Balans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Poe heePrachtigGeniet!Ik ga er weereven van tussenFocussen enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Doe ik zeker Marjo want kleine meisje worden zoooo snel groot. Wil je echt een keer ontmoeten meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi LinIk heb je wel opgemerkt, maar...net wat je zegt, het is harstikke rustigIk ben ook ff weg. Moet met mijn pootjes in het water!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ja, kleine meisjesIk zie morgen diegrote weer..Lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Haha geniet ervan Marjo. Hoe groot ze zich ook voordoen 1 blik van mams en het worden weer die lieve kleine schatjes die een heeeel grote knuffel nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Mijn eigen dochter..Vind het wel spannendZe is niet zo knuffeligWel stralendDus het komt wel goedDat genieten dan ervantnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 jieppediejakkediedoe! Evening all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Waarom zeide gij zo blij Fleurke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Mis ik bekkie en wil weer? Nou nou...denk dat ik geen sociaal leven heb dan Mooie flat druppie! De buitenkant dan toch..vingers gekruist hier .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hallo allemaal,Fleurtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Wil is working Fleurtje, en nu ben ik er weer ffies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Oh het was eens op een andere manier binnenvallen hermie . Jij aan het hakken en aan het kappen lees ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 hiere daare se de knapste meid van den hoop . Wat ben je? Ffies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik wil ook wel een achtling:o en nog wat erbij........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden