Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Er ontstaat ietsEen duidelijkeopeningLuister maar naar elkaarDan wordt het zachtFleur Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Waarom snap ik het niet? Ik ben niet blond hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik wel bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Als je wil weten waarom ik het niet zei tegen de HA wing..ik schaamde me dood . Maar alles wat ik al deed in al die jaren, heb ik wel gezegd..alleen heb ik de termijn verkort. Namelijk dat het probleem er nog maar een 8 maanden was..Nou ja. Als ik terugkijk nu, kan ik niet geloven dat ik nu al zo ver sta. Dat is heel lang geleden. Het maakt me niet persé gelukkig maar best een beetje trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zo de hond maar eens uitlaten. Mén wat is het benauwd. Dat er tijden zijn geweest dat ik 2 flessen of meer op zo'n avond wegtikte kan ik me niet meer indenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Aangenaam wingFleur hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 ABN it wil be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ach borretje...valt toch mee? Ik ben blond, moe en Belgisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 En toen werd het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik lig hier gewoonte stralen johDat is al langeraan de hand, maarWat vind ik dit mooiDit is echt!Forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ben over het algemeen een echt open boek Wing maar er zijn meer dingen die meespelen waardoor ik die bepaalde druk voor om me tegenover bepaalde mensen niet uit te spreken over mijn probleem. Ik ben de enigste in ons gezin die het zogenaamd 'goed' doet. Wil mijn ouders of geliefden dat beeld niet ontnemen. Altijd het paradepaardje geweest.. De arts, ja je zou kunnen zeggen dat is toch geheel iets anders..ik weet niet goed waarom..ze kijkt altijd zo indringend en vragen om terug op de AD te mogen was al zo zwaar. Ach ja..Het gaat best goed zonder medicatie.Hier praat ik er niet zoveel over omdat..zal daar eens over nadenken Rust zacht Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Gekke borrie Bekkie Wil lekker stuk mannelijk vlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Kon je ff niet volgen? Was ff een botsing tussen Wing en mezelf..miscommunicatie in vaktermen Soms leest een geschreven woord niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zit niet zoveel vlees aan hoor Fleur aan die Wil;)Je hebt het goed opgelost, weer een stapje verder:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ik zag hem anders zijn buikje nog netjes intrekken op de foto..denk als em zijn adem niet inhoudt er een lekker billetje aanzit . Grapje wil!! Lekker stuk van me Totaal borretje! gesnipt, gesnapt en zelfs gesnopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Borretje deugniet :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Haha Fleur,Denk dat het wel meevalt met buik inhouden;)Borretje sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Er is er maar ééndie er echt toe doetDan botst vlees vanzelf op vlees Als dat al zo moet zijnIn halfslaap gesukkeldwerd ik wakker mijn naam roepend..Dat is maar een naamWel een goeie trouwens..Slaap zacht forumwereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 En voor hier ook een hele goede nachtrust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Slaapzacht MarjoSlaapzacht Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Bekijk het ook maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zou Marjo doelen op eigenliefde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Geen idee Fleur, snap de zin bekijk het ook maar niet zo. In het Rotterdams betekent dat iets heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Volgens mij gaat het over eigenliefde..Ben ik nog ver van huis .Maar daar begint wel alles mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden