Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juni

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 391
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
kruimel

oke, ik heb wat geschreven en na een half uur wordt er gereageerd met wat is het rustig.

En vervolgens wordt er na mijn idee wat onzin geschreven, sorry hoor, maar misschien zit ik verkeerd of mis ik de link.

En dan snap ik hiet waarom je zo'n agressief berichtje neerzet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar niet van geest vonneke :D

Heb jij soms niet zoiets van..van oudje tot oudje...wat wil ik nog allemaal doen in dit leven voor het voorbij is? En het toch niet doen?
Spring op iets heel anders nu maar vind mezelf nogal een dromer en soms vraag ik me af..ga ik later als ik groot ben geen spijt hebben dat het alleen maar bij dromen bleef of ben ik gewoon zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Marika

Je moet het jezelf ook waard vinden om je zelf niet langer kapot te maken, dat is de hele issue.

So true Marika! :present:

Slaap lekker Bol. (ik wist niet dat je er was). Advies neem ik mee, van de lotion erzo. Hoewel ik vandaag zoveel gemseerd heb dat dat morgen ook nog wel werkt denk ik.
Nouja, als ik niet ga douchen dan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihihihi,Fleur... heb JIJ het nou van oudje tot oudje... jonge blom die je bent? :D
Maar inderdaad... ik heb inderdaad wel eens iets van... '...wat wil ik nog allemaal doen in dit leven voor het voorbij is? En het toch niet doen?
Spring op iets heel anders nu '

Ik snap dat jij dat van jezelf denkt... maar ik heb dat ook .
En ik heb eigenlijk niets te klagen: ik heb een hele goeie baan, ik woon in een echt heel mooi huis, met een hele mooie tuin....
En toch..... Ik zou veel meer een baan willen hebben waarin ik mensen kan helpen en dieren kan helpen en zo.... Echt helpen.

Ach Fleur... voel mun botjes wel steeds meer, maar koppie is nog jong hoor (en nu lijkt het of ik mijn moeder hoor ... is al een paar jaar dood en zei dat toen ze zesentachtig was )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur... later als ik groot ben ... dan ga ik dieren redden, dan heb ik een groot stuk land met een boerderij of zo en dan kan ik voor allerlei verstoten dieren zorgen.
en als ik groot ben dan ga ik heel veel tijd besteden om eenzame oude mensen die de weg een beetje kwijt zijn te helpen met de weg weer te vinden en ze een beetje blij te maken....
En ja, later als ik groot ben....
Fleur, waarschijnlijk heb jij heel andere 'later als ik groot ben' dingen, maar ik snap wel wat je bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lukt het niet de doosjes op te ruimen PP.
Maakt niet uit of ik drink of niet. Ik weet niet beter zeg maar. Doosje in en zolder op. Komt niet op me neer, nog niet althans.
Probeer te voelen wat drank met me doet als het zover is..maakt het me bozer? Maakt het me verdrietiger? Zolang ik gematigd drink is het geen van beide.
Waar ik bang voor ben, of niet echt bang..maar beetje ongerust is dat ik wel minder maar daarmee ook een ander patroon creëer dat op zich nog steeds niet voldoet aan een normale sociale drinker.
Net omdat het zo kunstmatig is.
Anderzijds heb ik volledige controle over mezelf door net dit patroon te volgen..
Alleen, blijf ik nog steeds een probleemdrinker..anders zou ik dat patroon niet nodig hebben.
Klinkt misschien een beetje warrig allemaal. Misschien wil ik wel te veel, te vlug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...