bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 haha Bor hebben we straks twee van die exemplaren in tha house moet er niet aan denken heb mijn handen vol aan één zo'n kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Fleur: Taart moet ik nu effe niet aan denken... Maar ga zeker proberen te genieten van mn kids het weekend, en daarna Boots ophalen en mn lieverdje Jimi...Wel effe raar hoor, wakker worden zonder dat deugnietje, maar weet ook wel dat ie goed zit daar ...Oook een jong knulletje met ADHD, net als mn eigen zoon...Komt wel goed, maar voelt wel alsof ik mn kind af heb gegeven...Bor :En nu klaarstomen voor...............Zin krijgen !!! Geniet met je knul van het weekend, en je weet bellen he !!! Als jer het effe moeilijk hebt...En nu weg !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik heb nog geen plannen, Fleur,Ben pas verhuisd naar een andere staden moet mijn draai hier nog vinden,vandaar dat ik veel hier zit,ben een beetje op jullie aan 't oefenen, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zat effe op een ander draadje Meisjes :$, schijnzwanger hé ! Ik ben nog zo'n rustig en stil kind bekkie Gekke kippetjes!Spannend Woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ah zo kore..ja niet altijd gemakkelijk als je plots ergens komt te wonen waar je niemand kent. Maar na een tijdje komt dat wel los. Mag je wel niet teveel achter de pc blijven kleven hé Vind in ieder geval dat je het hier vrij knap doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Borretje,wat je zegt dat ben je zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Bor In tranen nu, douchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nog net goedemorgen frummers.Tot mijn spijt moet ik jullie zeggen dat ik gisteren gedronken heb.Kan me weer voor mijn kop slaan. Oorzaak ik weet het niet. Misschien het intakegesprek van gistermorgen wat erg direct was. Ik heb het er samen met mijn dochters nog over gehad en toen heb ik nog flink moeten huilen daarna toen ik alleen was kon ik het niet meer weerstaan. Vind dit zo shit en wil dit niet meer. Volgens de psych. was willen niet het belangrijkst want een verslaving heeft je gewoon in zijn macht Het is een handicap van je. Een foutje in je hersenen.Ik denk dat ik er goed aan doe dat ik weer begin met de dagtherapie. 17 weken lang 3 dagen in de week. Het enige nadeel is dat ik 100 km per dag moet rijden. Maar ja wat is nadeel. Als het me maar eindelijk hierdoor helpt voor altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik ga nu gauw naar de GGZ. Kom strak terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Haal dat spul dan ook niet in huis, meiden!!!!!Een gehandicapte moet ook zijn huis aanpassen,dus wij ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Maar het hoeft daarom toch niet in huis te staan. Weet dat het dan lastiger is voor je vriend maar wat als hij het pas meeneemt als ie pas thuiskomt? Een kleine hoeveelheid zodanig dat de dag erop ook alles op is?Kleine aanpassing maar moet toch lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Voor husband en vriend is dat idd lastig,moeten ze dud een creatieve oplossing voor zoeken'hun probleem!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Maar 's nachts niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Blondje is vast gewoon gaan inpakken borretje..Fijn dat jullie zo close zijn! Let maar goed op elkaar en neem vooral elkaars positieve energie op..Niet teveel uit balans geraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Om te stoppen en gestopt te blijven had ik 3 dingen nodig:1)geen drank in huis (manlief kon de boom in) 2) bij trek naar het forum en niet naar de winkel, kroeg, feestjes of wat dan ook. En 3, eeh wat was 3, o ja domweg vertikken; wat er ook gebeurt, als stort m'n hele wereld in: Ik drink niet.Het werkt wel, 16 maanden droog nu, waarvan ik het een maand of 11 leuk vond om droog te staan en een maand of 5 hier een trap onder de kont kwam halen of mezelf die gaf Resultaat: ik ben rustiger, heb meer zelfwaardering, ik ben een blijer mens en heb zo'n 5.000 E niet opgezopen. Ietwat verwarring in mezelf zo af en toe vind ik normaal maar niet storend, eerder vermakelijk; ik heb wel lol om mezelf gekregen En toen ik hier kwam keek ik huizenhoog tegen die stoppers aan; tjee zeg zo lang niet drinken, dat kan ik nooit. Wel dus door punt 1 t/m 3 en door de uitdaging er in te zien; het als een avontuur te zien; wie ben ik als ik niet drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Heej luitjes, ben ik weer;)Wat een weertje hè: heerlijk!Ik kan er zo onwijs van genieten om lekker in een kniebroekje en hemdje rond te sjouwen..Heerlijk in het zonnetje!Borretje: fijn dat je zoontje komt! Geniet ervan! En droog blijven voor je ventje!Desi:jammer dat het gisteren niet lukte. Maar wel goed dat je ervoor gaat: de therapie bedoel ik. Lijkt me een moeilijke stap om te zetten. Maar dan krijg je wel de steun en begeleiding die je verdiend! Succes vast meis!Woman: hi hi...stel je niet te afhankelijk op hè...Klinkt of je het flink te pakken hebt. Hij ook? Blondie:het zal inderdaad wennen zijn zo zonder je puppie. Ik kan me ook altijd heel snel aan dieren hechten. Ben dan zelfs jaloers als een ander veel aandacht aan het beestje geeft. Aan de andere kant is het misschien wel goed voor je hondje om bij anderen te zijn. Wordt hij vast nog socialer van!Alle anderen ook goedemiddag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Knap van je Dhendro!! En het is inderdaad jezelf bepaalde regels opleggen en je eraan houden. Ook al staan die gremlins te kloppen aan de deur.Ik ga niet voor het volledig stoppen maar eerder voor het minderen maar hierbij heb ik ook met mezelf een aantal afspraken gemaakt. Sinds dan loopt het vlotter hier een stuk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Fleur ik zou het eerder eigenwijs noemen dan knap Ik wil niet minderen, ik ben mezelf als verslaafde, aan wat dan ook, gewoon zat; het lijkt mij mogelijk om dat te veranderen. Bij minderen zou ik de hele dag wel/niet in m'n kop hebben, daar heb ik geen zin, zit zo wel genoeg in m'n kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dhendro:Begrijp dat het nog steeds een gevecht is om droog te blijven. Maar het is voor mij wel opbeurend om te lezen. Daar waar jij bent...daar wil ik ook heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 hi, hierff een bericht van mijn mobiel. Zoooo waanzinnig dat dit kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Daar zit inderdaad een verschil PP.Voor mij was het persoonlijk al vlug duidelijk dat ik niet om kon met het feit dat ik nooit meer iets zou drinken. Dat wil ik nu eenmaal niet maar ik vergeet ook niet dat er een probleem is. Dus wees ik inventief en probeer ik langzaam bepaalde patronen te doorbreken. Nu loopt het minderen nog geforceerd waarmee ik bedoel dat ik drink op dagen die ik eerder vooropstel. NIet dat ik daarop persé moet drinken maar wel mag. Als ik hierin stabiel sta, ga ik voor de volgende uitdaging. Hoe pak jij het minderen aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Oh PP is al weg..spijtig..hoop dat je dit nog eens leest PP want meestal komen er niet zoveel ervaringen rond 'minderen' binnen. Voor mezelf vind dat ik echt knap bezig ben, dus schouderklopje aan mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hoi Ekstertje, nee ik zie het niet-drinken niet meer als een gevecht, maar bij trek kijk ik wel; hee waarom nu trek, er zit altijd een reden achter, een gevoel waar ik nog niet aan wil, een confrontatie met iets wat ik heb te veranderen in m'n leven of wat dan ook. Trek is geen aanzet om weer te gaan drinken, wel aanzet om naar mezelf te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik wil niet meer drinken,omdat het niet drinken me heel goed bevalt,en dus ook niet moeilijk is, behalve af en toe heel even,tot ik mezelf leifdevol en sussend toespreek,en dan is het weer goed.Eerst meed ik het wijnpad in de supermarkt,nu loop ik er soms, als ik me goed voel,expres langs,blij dat ik daar niets meer van hoef!Maar altijd op je hoede blijven,niet erlangs, of liever helemaal niet shoppen,als ik me niet zo goed voel.Bor, na deze keer kun je niet meer zeggen:ik heb 's nachts nooit gedronken,wees daarop bedacht, een valkuil erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden