fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nog een kindje maken hé bekkie Vind de leeftijd wel goed zo...binnenkort kan ze wat meer op haarzelf zijn en heb ik tijd om eens te gaan sporten of zo. Kan haar nog niet alleen laten, ze is nogal een bangerikjes.Ben nogal een opvliegende mama soms en als ze dan weer die puberale trekjes krijgt zit het er wel eens vlug op. Later zit ik dan weer met een heel lastig gevoel en begrijp niet waarom ik niet meer geduld kan hebben :-(. Zoals deze ochtend dus...Ach ja een mens kan niet perfect zijn zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ja die indruk krijg ik soms ook, bolletje, het lijkt wel een bonsai boompje Jan40, verwijder voor je privacy, bij je profiel even je voor- en achternaam, de moderator zal je profiel onzichtbaar maken als ze weer online zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Daar zeg je iets bolletje :-)Mijn dochter gaat al sinds haar zes naar de speelterreinen in de zomer omdat ik moet werken natuurlijk. Daar zitten de kinderen gemengd tijdens de lunch.Had haar op de leeftijd van zes een mooi verhaaltje opgehangen over hoe kindjes 'gemaakt' worden. Een heel romantisch verhaaltje..over knuffeltjes en veel van elkaar houden. Vond haar nog niet groot genoeg voor de hardcore uitleg Nou kwam ze als zesjarige terug van de eerste dag speelterreinen en hadden de grote kids haar ff uitgelegd hoe het echt in elkaar zat. En geloof me...mijn bek viel open van de woorden die uit haar mondje kwamen..mama wat jij zei was niet juist hoor..de rest wil je niet horen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nou kindje maken zit er niet meer in denk ik Fleurtje en vind het ook wel best zo.Leen wel een baby van iemand voor een dag of twee:Dperfect is nobody zou maar saai zijn ook, dus sla jezelf niet voor de kop, is een leerproces. Mijn zoon is best makkelijk, nog niet echt problemen mee gehad wel aan het puberen natuurlijk. Het enigste waar die oog voor heeft is Sheryl Cole en andere wulpse dames Maar dat snap ik en moet er ook ontzettend om lachen.Dus komt goed Fleurtje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ook niet meer aan mij besteed hoor Bekkie Ach ja heb het er soms wel lastig mee. Mijn dochter is helemaal zo moeilijk niet eigenlijk. Ikke wel . Anderzijds ze is 24/24, 7/7 bij mij dus zitten ook soms op elkaars lip.Pff ga er niet meer aan denken :-)Je zoon doet het goed dus! Nen echte vent . Lijkt hij veel op je? Heb borretje nog niet gezien vandaag..hoop dat ze het zonnetje terug ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hij lijkt wel op mij afin de brains dan he, en zijn humor. eiegenlijk heeft hij alle goede dingen van mij:DIk zie hem alleen veel te weinig, maar msn maakt een hoop goed.Borretje nog niet gesignaleerd, hoop dat ze er weer een beetje beter voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Yoehoe ik wil ook nog koffie!Het feest van Dochter was uitermate geslaagd, alleen met twéé frituurpannen kon ik het toch nog niet aan.we hebben eerst taart gegeten (na het carpoolen uit alle dorpen naar ons dorp, sommigen wel 20 km verder nl) toen taart, toen naar utrecht naar de kano's (ook nog even fietsen)toen 3 uur kanoën, toen weer naar huis met 9 kids (2 minder inmiddels, haha niet verzopen hoor maar opgehaald), toen hier het frietkot geopend, 5 !!!!!!!!!!!! kilo patat en 3 dozensnacks, wooeeaaahhhhh ik hoef een jaar lang geen patat meer, en toen nog voetballen gekeken.Om kwart voor elf ging de laatste de deur uit en stortte ik op de bank neder.Maar LEUK dat het was!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dat is zoals hier hé..mijn dochter lijkt blijkbaar veel op me zeggen ze de laatste tijd toch. Oei..moet ik toch ff over nadenken want soms irriteert ze me toch hoor. Zou willen zeggen dat ik ook zo irritant kan zijn Vroeger dachten ze altijd dat ze geadopteerd was. Haar vader is namelijk van Pakistaanse origine dus ze heeft wel een kleurtje. Je kan je niet voorstellen hoeveel keren ik mensen moest uitleggen dat ze mijn dochter natuurlijke dochter was. En dan 'oh dan heeft ze wel een vreemde papa hé?'..nou na twintig keer dezelfde opmerking antwoordde ik een keertje terug met 'echt waar??'. Sommige kindjes in het park dachten dan weer dat ze van Marokkaanse origine was en begonnen spontaan arabisch tegen haar te praten. Mijn dochter keek ze dan aan van HUH? Best grappig zichtNu vragen ze het niet meer, zijn ook meer gemengde huwelijken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Haha Fleur dat dat in deze tijd nog steeds een issue is. Mooi hoor een kind met een kleurtje die van mij is zo wit als het maar zijn kan, bijna doorzichtig, houdt ook niet van zon helaas.Wees er maar trots op hoor.Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 hey kijk eens, Borrie.Voel je je weer wat beter? Gaat het weer een beetje? Hoe gaan we de dag vandaag in delen? Ga je nog lekker in de zon zitten of heb je daar geen tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ze hoeft in ieder geval nooit onder de zonnebank Is ze niet altijd zo gelukkig mee geweest. Toen ze in de derde kleuterklas zat heeft ze tranen met tuiten geweent want iemand had haar gepest met haar tintje..Ze wou zo wit als mama zijn . Geef mij maar haar kleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Geweldig fijn voor je Borrie. Wat zal je weer genieten van je knulletje. Ga je nog iets leuks met hem doen?Mensen ze komen me zo halen dus ben ik pleite. Ik wens iedereen een hele droge en zonnige dag toe. Laterzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ook ik hier wakker... Koffie zwart als mn ziel graag...Gister moeilijk gehad..Mn lieve pup weg moeten brengen omdat we vandaag voor 40 jarig huwelijk met mn ouders een lang weekend weg gaan...Absoluut geen zin erin, maar ga wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 HalloaLekker geslapenNog geen bericht van FlirtJeemig de peemigDus ik heb maar even een mailtje gestuurdWil wel even weten of het nog doorgaat vanavondHmmmHet is allemaal zo anders nu, voorheen trok ik gewoon een fles open en had ik er na 3 glazen geen last meer van. Ik beleef het zo anders nu. Misschien schort het ook wel aan mijn enthousiasmeVolgende keer iets extra benadrukken dat ik het wel erg leuk vind als hij komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 bor lieverd hoe is het nu met je ?heb me echt wel zorgen gemaakt over je gisteren !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Bek op het stuur BorJe krijgt vanzelf wel weer wind meeMaar dan wel de eerste laten staanEigenlijk helemaal niet zo moeilijk, je hoeft alleen maar iets te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Woman,Lees even terug wat je gisteren schreefop 't andere draadje,kun je, denk ik in deze situatie gebruiken,om in je kracht te blijven!Dag Borretje,fijne dag gewenst!anderen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hey Bor! Fijn te lezen dat het beter met je gaat Na vandaag wordt het wel weer gemakkelijker..Bijna lunch...volgens mij ben ik schijnzwanger...dat eten ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ook een superfijne dag voor jou Kore! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Bek op het stuur....................Daar ga ik voor !!! Gister wel een aardig traantje gelaten voor het gemis van mn doggie, maar ga vandaag en het weekend gewoon lekker genieten van mn kids...Jij ook Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Je hondje zit vast supergoed blondie :-). Geniet maar eens goe van dat weekend ook al is het iets waar je eigenlijk niet veel zin in hebt.Voor hetzelfde geld wordt het een superfeestje! Ik denk al aan de taart enzo...njammie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 terug Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dank je wel kore Wat zijn je plannen voor vandaag? Ga je wat luieren in de zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Ik zie dat je de emotions gevonden hebt kore maar misschien was je die al lang niet meer zoek.Ik denk van tijd tot tijd dat ik een beetje aan het dementeren ben. Onthou echt niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Hij komt !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden