Spring naar bijdragen

vrijdag 25 juni

igor

Aanbevolen berichten

Nog een kindje maken hé bekkie :D

Vind de leeftijd wel goed zo...binnenkort kan ze wat meer op haarzelf zijn en heb ik tijd om eens te gaan sporten of zo. Kan haar nog niet alleen laten, ze is nogal een bangerikjes.

Ben nogal een opvliegende mama soms en als ze dan weer die puberale trekjes krijgt zit het er wel eens vlug op. Later zit ik dan weer met een heel lastig gevoel en begrijp niet waarom ik niet meer geduld kan hebben :-(. Zoals deze ochtend dus...
Ach ja een mens kan niet perfect zijn zekers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 391
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja die indruk krijg ik soms ook, bolletje, het lijkt wel een bonsai boompje ;)

Jan40, verwijder voor je privacy, bij je profiel even je voor- en achternaam, de moderator
zal je profiel onzichtbaar maken als ze weer online zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je iets bolletje :-)
Mijn dochter gaat al sinds haar zes naar de speelterreinen in de zomer omdat ik moet werken natuurlijk. Daar zitten de kinderen gemengd tijdens de lunch.
Had haar op de leeftijd van zes een mooi verhaaltje opgehangen over hoe kindjes 'gemaakt' worden. Een heel romantisch verhaaltje..over knuffeltjes en veel van elkaar houden. Vond haar nog niet groot genoeg voor de hardcore uitleg
Nou kwam ze als zesjarige terug van de eerste dag speelterreinen en hadden de grote kids haar ff uitgelegd hoe het echt in elkaar zat. En geloof me...mijn bek viel open van de woorden die uit haar mondje kwamen..mama wat jij zei was niet juist hoor..de rest wil je niet horen :-)
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kindje maken zit er niet meer in denk ik Fleurtje en vind het ook wel best zo.
Leen wel een baby van iemand voor een dag of twee:D

perfect is nobody zou maar saai zijn ook, dus sla jezelf niet voor de kop, is een leerproces. Mijn zoon is best makkelijk, nog niet echt problemen mee gehad wel aan het puberen natuurlijk. Het enigste waar die oog voor heeft is Sheryl Cole en andere wulpse dames ;)

Maar dat snap ik en moet er ook ontzettend om lachen.

Dus komt goed Fleurtje:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook niet meer aan mij besteed hoor Bekkie :)

Ach ja heb het er soms wel lastig mee. Mijn dochter is helemaal zo moeilijk niet eigenlijk. Ikke wel :). Anderzijds ze is 24/24, 7/7 bij mij dus zitten ook soms op elkaars lip.
Pff ga er niet meer aan denken :-)
Je zoon doet het goed dus! Nen echte vent :D. Lijkt hij veel op je?

Heb borretje nog niet gezien vandaag..hoop dat ze het zonnetje terug ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij lijkt wel op mij afin de brains dan he, en zijn humor. eiegenlijk heeft hij alle goede dingen van mij:D

Ik zie hem alleen veel te weinig, maar msn maakt een hoop goed.

Borretje nog niet gesignaleerd, hoop dat ze er weer een beetje beter voor staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoehoe ik wil ook nog koffie!

Het feest van Dochter was uitermate geslaagd, alleen met twéé frituurpannen kon ik het toch nog niet aan.
we hebben eerst taart gegeten (na het carpoolen uit alle dorpen naar ons dorp, sommigen wel 20 km verder nl) toen taart, toen naar utrecht naar de kano's (ook nog even fietsen)
toen 3 uur kanoën, toen weer naar huis met 9 kids (2 minder inmiddels, haha niet verzopen hoor maar opgehaald), toen hier het frietkot geopend, 5 !!!!!!!!!!!! kilo patat en 3 dozen
snacks, wooeeaaahhhhh ik hoef een jaar lang geen patat meer, en toen nog voetballen gekeken.
Om kwart voor elf ging de laatste de deur uit en stortte ik op de bank neder.

Maar LEUK dat het was!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zoals hier hé..
mijn dochter lijkt blijkbaar veel op me zeggen ze de laatste tijd toch. Oei..moet ik toch ff over nadenken want soms irriteert ze me toch hoor. Zou willen zeggen dat ik ook zo irritant kan zijn :D
Vroeger dachten ze altijd dat ze geadopteerd was. Haar vader is namelijk van Pakistaanse origine dus ze heeft wel een kleurtje. Je kan je niet voorstellen hoeveel keren ik mensen moest uitleggen dat ze mijn dochter natuurlijke dochter was. En dan 'oh dan heeft ze wel een vreemde papa hé?'..nou na twintig keer dezelfde opmerking antwoordde ik een keertje terug met 'echt waar??'. Sommige kindjes in het park dachten dan weer dat ze van Marokkaanse origine was en begonnen spontaan arabisch tegen haar te praten. Mijn dochter keek ze dan aan van HUH? Best grappig zicht
Nu vragen ze het niet meer, zijn ook meer gemengde huwelijken natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hoeft in ieder geval nooit onder de zonnebank :D
Is ze niet altijd zo gelukkig mee geweest. Toen ze in de derde kleuterklas zat heeft ze tranen met tuiten geweent want iemand had haar gepest met haar tintje..
Ze wou zo wit als mama zijn :brokenheart:. Geef mij maar haar kleurtje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Lekker geslapen
Nog geen bericht van Flirt
Jeemig de peemig
Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd
Wil wel even weten of het nog doorgaat vanavond
Hmmm
Het is allemaal zo anders nu, voorheen trok ik gewoon een fles open en had ik er na 3 glazen geen last meer van. Ik beleef het zo anders nu.
Misschien schort het ook wel aan mijn enthousiasme
Volgende keer iets extra benadrukken dat ik het wel erg leuk vind als hij komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...