igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ik boos kore? hoezo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 jij zit daar ook niet zo mee, merk ik, Hermie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hermie daar mag je zeker trots op zijn. het idee al om op de vroege ochtend met wodka te beginnen draait m'n maag al om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 niwi jij hebt er ook geen moeite mee? het grappige is als iemand zegt dat hij een alcohol probleem heeft daar heb ik geen moeite mee, maar om er zelf vooruit te komen tegenover 'vreemden' nee dat lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Om mijn vraag van vanmorgen, Igor,Nee dus,Hou je het vol?Hoe laat gaan de winkels vandaag dicht?Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee, Igor ik heb daar ook geen moeite mee...toen ik vroeger met mijn zatte kop een café buitenviel, zou ik aan de burgemeestergevraagd hebben waar ik mijn auto geparkeerd had...dan vond ik dat ook geen probleem...Mensen die me hebben weten drinken, weten nu wel waarom ik gestopt ben....Mensen die daar niks van weten, interesseert het ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Kore ik wordt niet gauw boos. als ik een rothumeur heb laat ik me niet zien hier, dus dan zul je het wel heeeeeeeel bont moeten maken. heb zo wel feest, en of ik het droog hou? ik probeer het of in elk geval om me netjes te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 sta jij bijna een jaar droog niwi of maak je nog uitglijders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee, Igor....ik drink al ruim 22 jaar niet meer...geen uitglijders ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik heb vorige week, toen mijn jongste dochter aan de telefoon vroeg,wat ik toch zoveel op internet deed?ook zomaar spontaan over ADB verteld.Ik dacht: ik wil me nergens meer voor schamen,had vantevoren niet gedacht dat te durven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Knap van je Kore! En, hoe reageerde ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Niwi, al 22 jaar?Wat fijn dat je ons nog steeds blijft steunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ja 22 jaar, Kore...en ben daar nog steeds gelukkig mee...het gaat mij nu meer om de waakzaamheid....wakker blijven...Na een poos niet gedronken te hebben, komt het gedacht op van....1e kan geen kwaad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee waarom zou ik Niwi. Ik zal het niet op mijn voorhoofd schrijven maar als het ter sprake komt zal ik het ook niet ontkennen. Het is nu eenmaal een stukje van mijn verleden, maar dat zegt niets over mijn toekomst. Die bepaal ik zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ze zei er niet zoveel op,maar ik was toch blij dat ik het gedaan had.Heb jij er met je zoon over gepraat Mupke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ik begrijp je wel, Hermie...omdat ik daar ook zo over denk..vroeger werd ik geleefd door drank en daardoor door andere mensen, nu leef ik zelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bij mij is het trikkie:Zal ik weer eens een keertje.....Levensgevaarlijk. Nu geen last van hoor, maar ineens weet ik dan niet meer hoe ziek ik er van word dagenlang, en dat het na 3 glazen pas begint te smaken, en er zeker wel 3 flessen doorheen gaan. Af en toe moet ik dit weer even herhalen voor mezelf. En dat kan op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 knap kore. toen ik het een familielid zei kreeg ik als reactie moet je niets in huis halen. klopt ook wel alleen of het zo simpel is??? niet als ik een pokkehumeur heb in elk geval. maar ik moet gaan. een hele fijne avond en geniet van het mooie weer. niwi of ik die 22 jaar ooit zal halen? :$ even rekenen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 dag per dag, Igor...ik heb ooit ook eens met de 1e dag moeten beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Nee Kore, niet over gepraat in de zin van wat ik hier doe of waarom ik hier zit. Ook niet over dat ik vind dat ik teveel dronk.Hij is overigens 12 jr. Wél een leeftijd waarop voorlichting nodig is. En hij ziet me nu niet meer drinken en ik merk aan hem dat hij het opmerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik ga ook, etentje met de buidansgroep. Word wel gedronken maar niet veel, en zeker niet door mij. toedeloe tot later vanavond, kom ik me weer even droogmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 veel plezier woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ja, dat merken kinderen,Ik hen enkele jaren alleen met m'n jongste gewoond,probeerde niet in haar bijzijn te drinken,maar ze merkte het wel.Al was het maar aan de lege flessen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Klopt, de lege flessen in de schuur. De volle in de koelkast. Hoofdpijn 's ochtends. Tja, gek zijn ze niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Tegenwoordig heb je van die 3 ltr. dozen....een üitkomst" voor alco's.Ben je van al die lege flessen af..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden