blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; Niks , laat maar Je klinkt dodelijk vermoeid !!! Mep die gremlins van de schouders... Schiet je niks mee op meis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Waarvan lieverd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 BOR !!!Wordt nu echt boos op je, spreek niet in raadselen, maar vraag hulp...Je hebt mn mobiel nummer of als dat te is kan je ook PB-en... Please, ik maak me zorgen om je... Laat effe wat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Iemand telefoonnummer van Bor ???Bel haar dan effe, ik helaas geen nummer van haar maar maak me wel zorgen...BOR !!! Ik geef om je al ken ik je nog niet zolang...Wordt een beetje wanhopig van je berichtjes, laat effe wat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Borrie lieverd :heart: :heart: :heart: Deze zijn voor jou meis. Voel je je aangevallen? Iedereen heeft het beste met je voor meid. En natuurlijk zijn er een hoop spanningen. Je bent niet voor niets moeder. En een moederhart kan flink beschadigd worden.Iedereen wil helpen en iedereen doet het op z']n eigen manier, de een confronterend de andere wat subtieler maar iedereen heeft het beste met je voor wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Begrijp deels wat je bedoelt Bor,Maar niet alles... Bellen kun je altijd, lieverd... Any time !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 PP, blondie, best ze eventjes laten doen, even moeilijk moment. Ze zal het later wel verklaren, maar voelt zich er nu niet zo lekker bij. Geef ze een beetje ruimte, dan kan ze op adem komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Is goed Wil,Laat haar effe op adem komen... Maar laat haar wel effe weten dat ze ook altijd kan bellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja hoor, komt wel goed. Ik geef haar de boodschap wel. Eerst even laten ademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik zie dat Bekkie ook weer ergens in de huiskamer gearriveerd is. Gaat het goed met je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 PPNee, niet gaan bidden of smeken, maar gewoon doen wat ze vraagt:Haar even met rust laten!Het lijkt me nu niet het goede moment,om verder op de vraag van Hannah in te gaan.Wat Hannah zelf al aangaf,ze zal er voor zichzelf een antwoord op zien te geven, daar hoeft ze ons niet op ye antwoorden,behalve als ze dat ZELF wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goedemiddag all,Wat gaan we doen vanavond? Ik zeg 2-1.Wil:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hallo lieve Bolletje,Ben bezig om mijn nagels oranje te lakken en oranje bloemen in mijn haar te steken dus het gaat goed hoor. en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 hey bekkie Das weer lang geleden hé. Weer in oranje zonder underwear straks ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Typefout:daar hoeft ze zich tegenover ons niet over te verantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 lang geleden Wil?, heb zowat de halve nacht met je doorgebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Okee PP,had ik begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bekkie IK HEB GELEERD GAMES TE DOWNLOADEN Goed hé Dus mijn dag kan niet kapot. Ik denk dat heuuuuuuu het gelijk spel wordt. Krijg ik nu borden, zweetsokken, kunstgebitten enz. naar m'n hoofd geslingerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goed zo bolletje, ik koop helemaal niks download alles heb je vast heel veel plezier van.Goed van je.Nee hoor we kunnen toch niet meer stuk dus gelijkspel ook ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor eigenlijk verdien je een hele grote bosBol nederland wint hoor, ik kijk niet eens want ik weet het zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Als dat zo is Igor dan krijg jij van mij een flinke smakkerd:PJoh Bekkie wat download jij dan allemaal? Ikzelf dowsnload nu nog alleen maar games maar wil ook films gaan leren downloaden. Muziek doe ik niet of mijn manneke moet het vragen, maar ik denk dat hij daar nu ook helemaal geen interesse in heeft. Vorige week heeft hij een hele grote flat screen gekocht netjes gemonteerd door een kennis maar ook daar vind hij al weer niets aan. Jammer hoor maar goed het is niet anders.Ik voel me in ieder geval goed nu ik het ken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 bekkie, dat was de moeite hé, de tijd was wel erg goed voorruit gegaan, en telkens weer opnieuw en opnieuw. Was wel heel erg moe rond de morgen, maar ben nu goed uitgerust voor de volgende ronde hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Zo ik heb weer een kostuum samengesteld, Een tophemdjeEen flink versierde topEen pofbroekEen wijde strokenrokEen sluier om mn heupenEn een flink versierde beltEn héél veel armbandenEn grote oorbellen. Alles zwart met goud versierdLaatste les. Ik ga het missen. Help me herinneren dat als ik me niet goed voel dat dat ermee te maken heeft.Hondje uit, snel beetje eten en dan nog eens genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Films is een makkie bolletje, en muziek ja heb hier 3tb aan muziek op staan. games en dat soort dingen en ook alle software.Alleen als ik ergens geweest ben dan koop ik het in de winkel, een concert ofzo, waar ik echt het origineel van wil hebben.Ga je vast ook allemaal leren is superleuk. Heb al een hele videotheek etc. bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden