blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Witte : Veel energie erin gestopt inderdaad, 7 jaar alleenstaand geweest... En ja, het werpt zn vruchten af !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor, dat is balen zeg, maar zoals je zelf ook wel vaker tegen een ander zegt (ook tegen mij)Vandaag een nieuwe dag en en de eerste nemen we niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Plukken dan die vruchten Blondie en geniet ervan...jeetje bor, dat is balen voor je, je ging juist zo goed.Wil je dr iets over op de draad kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor, kun je verwoorden waarom ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hoi Geertjegeert, welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor : BEL nu... Heb je nummer niet, maar jij wel de mijne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hoi Wing, ik las je stukje artikel gisteren over cannabis, ik heb wel belangstelling om er meer over te lezen of te horen. Ik ben ook een ex daarvan en ik heb regelmatig gedacht tijdens het stoppen met drinken; mmm met een blowtje zou het makkelijker gaan, terwijl het iets van 25 jaar geleden is dat ik naar dat spul keek. Verslavingen lijken elkaar geluidloos op te volgen; het blijft fascinerend of irritant net hoe je er tegen aan kijkt Of, naar ik hoop, opgevolgd te hebben, nu geen vervangende neigingen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor wat is er gebeurd. gooi je de rest aub door de gootsteen. het helpt nergens tegen het werkt alleen tegen je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goedemorgen allemaal,Ik kom me weer even melden,lees al een paar dagen met jullie mee maar voelde ineens niet lekker,het idee dat ik toch meelees voelde een beetje als inbreuk of zoiets maar zocht jullie op omdat ik jullie gewoon mis en ik van die momenten heb dat ik het toch af en toe moelijk heb en veel aan jullie steun heb gehad altijd.Dus vandaar.Zag dat het niet goed ging met Alf?Niets erstigs hoop ik?Lieve Bor:heart:En voor alle anderen ......fijn om weer even terug te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor ?Geef effe je adres en foon door via PB... Maak me ongerust over je !!!PLEASE !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 yaja leuk dat je er bent, gaat alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor bedoel je nou, dat je vannacht de erste genomen hebt dus dat het al vandaag wasof bedoel je dat je nu ook drinkt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor; kappen met die zooi, dit wil je niet. Bel iemand, gooi het hier op het forum of wat dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yajala :Welcome back... Heb jou ook wel gemist hoor !!!Alles weer een beetje in orde met gezin en bedrijf ?Wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat je zo af en toe het niet meer trekt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 BOR... ?????????????? Kom op meid, ik ben er voor je...Laat effe wat horen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 @Bor:heart:Kom op wijfie,denk aan je mannetje,al zal dat ook de reden zijn waarom je je zo voelt!Gooi weg die troep,ga in bad en begin opnieuw vandaag!@Igor...Ja gaat heel lekker hier!Voel me goed,fijn hier toch weer te zijn!En met jou??Ook alles ok hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja Witte weer eens tegelijk hier, alles goed met je?Ya gaat alles goed met de wederopbouw?Bor dat je hebt gedronken sois, maar waarom precies kun je dat verwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ja de dip hebben we nu wel gehad,we hebben even een time out hier,was beter voor ons beide maar moest wel even!Hoest met jou blondie?En die vervelende gremlins?Herm,we zijn bijna klaar hier,het nieuwe pand hoefde weinig aan gedaan te worden gelukkig dus hopen er binnenkort snel weer van te kunnen genieten!Er wordt mega hard gewerkt door iedereen en het wordt mega mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Borrie voel je niet schuldig meis en schaamte hoef je ook niet te hebben. We weten allemaal hoe moeilijjk het is om van die troep af te blijven. Probeer het een beetje met ons te delen lieverd zodat we je kunnen helpen. Dan is het nog je eigen keuze om verder te gaan. Maar je hebt dan tenminste niet het gevoel dat je alleen bent. Want dat ben je niet. We zijn er met z'n allen voor jou lieverd.Overigens goeie morgen voor de laatst ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goedemorgen Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ya wat fijn te horen dat je nieuw bedrijf zo goed opschiet. Heerlijk voor je. Zo hoef je niet lang te rouwen om het oude bedrijf maar alles is dadelijk nieuw. Een nieuwe stek waar je helemaal opnieuw kunt starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor : Het gaat nu om jou !!!Waarom ???Ga dat onderzoeken, ik weet heel goed waarom ik zo af en toe nog een uitglijder heb... Maar ik ben ik en jij bent jij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Yajala :Met moeite mep ik die gremlins tegen de grond, maar ben een volhoudertje !!! En jij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Doe dat aub , kijk naar het waarom ...Bor !!! en geen ja,ja,ja............ Ben nu effe streng !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Zwart Bor, net als mn ziel... hahaha !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden