bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Trusten Wil. Slaap lekker.Hier een stuk van m'n wijsvinger eraf. Pluten zeg. Kan ik hem niet meer gebruiken. Heb het stukje dicht geplakt dus nu maar kijken, anders moet ik wachten met de stenen sjouwen. Hier baal ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Oejjjjjj, das ellendig Bol. Tussen de stenen gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Lieve luitjes, ik ga aan de slag en lekker in de tuin werken. Bol, hoop dat het meevalt met je vinger. ik kom af en toe wel ff binnenwandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 goede morgen allemaal.wat naar Bol, maar misschien wel een teken dat je het rustig aan moet doen vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Inderdaad Vonneke. Bloed een beetje erg dus moeten we maar kijken. Maar ik ben niet voor een gat gevangen hoor, Heb nog negen vingers over. Dat heeft O.L. Heer toch wel weer goed bekeken. Zal niet tegen Hem mopperen.Justum Igor. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 hoi Bol,ik denk dat het een beetje luieren wordt (nadat ik gepoetst heb) of nog een beetje onkruid plukken, er moeten ook nog wat struiken uit. hoe meer ik nadenk hoe meer werk tevoorschijn komt nou ja dan daarna maar luieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 goeiemorgenwilrijk, Yvonne, Vlaamsmeisje, bolletje, geertjegeert, igor, witte, blondie6173, borretje, Kore en meelezers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ben even binnen om wat te drinken; effe kijken op het forum en oh wat fijn, van zovelen een hartelijk welkom gekregen, dank je.Vandaag laat ik de eerste staan. Het heeft lang geduurd voordat ik de zin inzag van die woorden maar scha en schande hebben mij geleerd.Nu weer de tuin in, het wordt bloedje heet vandaag en nog heel lang zie ik op weeronline. Tenminste in het zuiden.Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 geertje leuk dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 quote: Originally posted by: igorhoi Bol, hoe meer ik nadenk hoe meer werk tevoorschijn komt nou ja dan daarna maar luieren Goh heb jij dat ook al? Onkruid, behalve brandnetel kun je goed weg krijgen met schoonmaakazijn. Maar dat weet je misschien al.Lief Witje jij ook een hele goeie morgen lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goedemorgen lady's en welkom terug Geertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Wil omdat je me zo vroeg al aan het lachen krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 ... GoedemorgenJa, het is eruitDat lucht op!Ik sloot wat raar af gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Geertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 dank je bol. ik probeer het meteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Hee Geertjegeert, jou naam ken ik nog.Helaas welkom terug.Hopelijk breekt er nu weer een beetje een betere tijd voor je aan.Ha marjo, Hee Bol, kijk je wel uit met die vinger en al die aarde en vijverwaterVoor je t weet, krijg je een ontsteking en ben je verder van huis.Beterschap in ieder geval met je vinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Goeiemorgen allen,Hier gelukkig weer in een opperbeste bui, eindelijk eens goed geslapen, al was mn vriend wat minder blij met mij...Schijn hem vannacht geschopt en geslagen te hebben ???:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor : Alles oke hier hoor, misschien msn ?Jij ook oke ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 mogge blondieGeniet van je opperbeste bui vandaag, komt vast door die heerlijke lunch van gister;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Dat zal het zijn Witte, en vandaag word ik weer verwend door mn dochter met een 3 gangenmenu...Aangestoken/geinfecteerd door mn zoon gister...Wat een heerlijke kids heb ik toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Vertel Bor? Of bemoei ik me nu ergens mee waar ik me niet mee moet bemoeien?Morgen Witte en Blondy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Bor ??? Hoe dat zo...Speak !!! Schreeuw !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Dat zul je er toch echt zelf ingestopt hebben Blondieen dat krijg je nu terug, denk je ook niet dat t zo werkt??Voor jou een bloemetje bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Call me !!! Bor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Heee die Hermie, long tie no see tegelijk on line Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden