Beate Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 winchum..leg mij eens uit; "leerde ik rechte stokjes typen". Ik lees het steeds en denk dan; wat bedoelt die man daar mee? Misschien ben ik wel onnozel in deze dat ik het niet begrijp, maar vertel aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik zie het wel Wing, het is een beetje snuiven en aftasten, komt wel goed.Ff naar buiten, zo naar bed, slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 IIIIIIIII dat zie ik wel, maar dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Beate....ik ken dat ook zo hoor. Beetje ploeteren noem ik het.Witte nog in de zaal?Effe wat opbiechten..........hihihi (sla me niet!) Ik had het aan en uitknopje op de nokia nooit gevonden......tsssBlijkt dus dat het opladen geheel en al geslaagd was.Is toch erg hè? Echt wel een beetje blond..... maar met wat geduld en wat hulp van de engeltjes komt een mens een end!Saai, maar ik ga zo slapen.Wilde dit nog even melden for fun.Maar wát een leuk speelgoedje zeg!!Voortaan altijd het forum bij de hand!!! Jippie.Weterusten allemaal.... goeie nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Nope, je draaft niet door, ik sta gewoon even niet zo open voor welke actie dan ook, ligt aan mij, ik wil alleen maar rust en vrede; levend en wel, of course Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik heb nog leuk nieuws, weer een resultaat van hard werkenEen medebuikdanscursiste danst ook nog bij een andere school, en omdat we vaak extra oefenen heb ik 2 dansjes van hun aangeleerd. Ze hebben 11 juli een optreden en die medecursiste gaat vragen of ik dan ook mee mag doen. Omdat veel meiden op vakantie zijn en ze weet hoe graag ik altijd wil optreden. NICE !!!!Dus dat hoor ik snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Woman wat leuk voor je! Een optreden! succes.Ok Wingchum, tijd voor mij om te slapen. Ik hou het ritme erin, dat is een houvast, regelmaat.Maar goed, weer een avondje aan het ijs en de thee geweest. trusten folks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 ff welterusten zeggengeen puf om bij te lezenwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 Ik ga afsluiten, dubbele gevoelens over morgen. Hekel aan onzekerheid. maar ja hij had wel gezegd dat ie niet zo van de chat is enzo. gelijk heeft ie met dit mooie weer. Gedachtes vliegen weer alle kanten op. Wat een gedoe. Tot morgen, lekker slapen. dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2010 heej Wing, nachtbraker Alles goed met jou?Dhendro, zo herkenbaar wat jij beschrijft, op zo'n punt zit ik ookhet bruist hier ook maar ik weet nog niet hoe het er uit moet of waar ik moet beginnenniet op de rem willen maar zonder rem doorschieten Ik denk dat we het wel gaan leren hoor!!Ik ben laat dus sluit ook gelijk weer afbedtijd, morgen weer vroeg open weet je... morgen drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunEn voor de die-hards: Please know you have been taken care of allready as we speak. There is no oblivion. I like pollyI sing her Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden