Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ze vliegen hier al laag genoeg Alaine.
Ik kan daar wel van genieten. Zo'n avond als deze en dan tot laat buiten zitten. Net zolang tot het 'gespuis tevoorschijn komt en vlak bioven me heen en weer vliegt.
Binnen wil ik ze niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dansen was heerlijk. Zat er goed in. kostuum staat fantastisch dus dat is te gek.
Nu de hond uit en douchen en eten.
Hoop nog wel wat van Flirt te horen, zou het echt flauw vinden als het morgen niet door gaat :(
maar ja laat ik er maar vast van uit gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Is dat iets nieuws van 2010, dat mannen een date afspreken en vervolgens nix meer laten horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
dhendro



Ik heb geen idee Bol, ik heb het diertje nog nooit gezien, ik hoor het alleen maar, in het donker.


Het zou dan misschien een uil kunnen zijn dat zijn een van de weinige dieren die s'nachts jagen. Maar wie weet zie je het nog een keertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen!

Soms denk ik dat het beter is om niet terug te lezen..
Ik wil graag ff op je reactie van eerder reageren Vie.
Jij hebt Wing graag dat begrijp ik en kan ook begrijpen dat bepaalde reacties naar hem toe je dan tegen de borst stoten. Maar misschien vergeet je mij ergens in het plaatje. Ik voelde me in eerste instantie aangevallen en gekwetst door Wing. Of dit nu terecht was of niet staat buiten kwestie. Wing en ik hebben eerder een zware aanvaring gehad en er zijn toen dingen gezegd geweest die we niet meer gaan herhalen. Anderen voelden dit aan en sprongen bij wijze van spreken ff voor me. Net wat jij doet nu voor wing.
Dit is zoals gezegd gisteren uitgeklaard, uiteindelijk en iedereen had er vrede mee..
Begrijp niet waarom jij je pijlen richt op iemand die gewoon ff het gevoel had dat ze voor me moest opkomen?

Nou ik hoop dat hiermee de kous af is
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm lastige vraag, Wing, nog steeds beetje stand neutraal. Er is wat lichte onvrede waar
ik niet goed vat op krijg en/of maar liever voor me uitschuif; komt na het seizoen wel weer.
Aan de andere kant besef ik wel dat ik mezelf wat gevangen hou, beet je raar, ik zie dat ik het doe
weet waarschijnlijk de uitweg ook wel maar zet de rem op dat stukje vrijheid. Ben een beetje aan
het uitvinden waarom ik een rem gebruik; mag het niet, vertrouw ik mezelf niet, ben ik bang
voor de buitenwereld of de consequenties of is het stukje vrijheid gevangen houden simpel bekender.

Uit veiligheid; al dan niet misplaatst, houd ik het maar ff op stand neutraal tot na het seizoen, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan er wel inkomen denk ik..
Alhoewel meestal voel ik me er niet echt lullig om of voor even maar. Voor jou is het natuurlijk een heel andere zaak. Denk dat ik het moeilijk zou hebben met de druk om nuchter te 'moeten' zijn op elke moment zoals in jouw geval. Geen ruimte daar...misschien druk ik me verkeerd uit. Ben je nuchter zitten ze op je nek, ben je dronken eens zo hard.
Misschien normaal dat je dan even breekt. Spijtig genoeg komt drank dan altijd ff om de hoek kijken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...