Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
bekkie

Films is een makkie bolletje, en muziek ja heb hier 3tb aan muziek op staan. games en dat soort dingen en ook alle software.

Alleen als ik ergens geweest ben dan koop ik het in de winkel, een concert ofzo, waar ik echt het origineel van wil hebben.

Ga je vast ook allemaal leren is superleuk. Heb al een hele videotheek etc. bij elkaar.

Eu mag ik weten waar jij woont?;) En mag ik jouw vriendinnetje zijn? Heel erug alsjeblieft????:rose::):sun::sun::sun::sun::sun: Ja??????
Nee hoor. Maar ik wil wel eens via een p.b. weten, als jij dat ook wilt, waar je de films vandaan haalt. Ik moet die van de leermeneer nu gaan downloaden en dan leert hij me de volgende keer hoe ik die moet branden. Van wat voor 'n films houd jij? Heb je Avatar al gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Darrie. Fijn dat je ook weer ff in de huiskamer komt. Heb je een beetje gemist.
Ja goed van me hé? Ik heb gemerkt dat, als iets me echt interesseert, ik best wel goed kan op nemen. Heb altijd gedacht dat dat niet kon omdat ik toch wel erg denklui ben, maar het is hetzelfde als bij dieren, daar hoef ik ook maar één keer iets van te horen en dat blijft in dat koppie van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, maar moet even heel diep zuchten. Onweerstaanbare gevoelens.

Wat doe ik ermee en wat moet ik ermee.

gewoon zo voetbal gaan kijken, denk ik enzo. Is niet te snappen denk ik maar moet gewoon even heel diep zuchten. Even een momentje van bezinning.

Dank je bolletje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekkie, mis je Fleur niet als back up, of kan je het in je eentje ook af?
De onbenulligheid waarmee jullie iemand als Wing gisteravond probeerden weg te jagen. Iemand die al meer dan een jaar probeert zich hier te uiten. En dan zoiets?
Ja hoor!

Waarom ik hier niet meer zo vaak ben. Nou, daarom dus. Onder andere. Er zijn nog wel wat mensen die me aan het hart gaan. Maar ik ben zelf wel een beetje klaar met drank op zich. Meer bezig met: what next?
Dan lees ik vandaag weer van die-en-die, van weer gedronken, of nog aan het drinken... tja ik heb er niet zoveel voeling meer mee.
Ik zit dus een beetje in een dilemma, want ik heb me wel gehecht aan dit forum, maar weet er niet meer goed weg mee.

Wellicht toch over naar andere zaken.

Hier verder alles goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik denk niet dat er iemand was weggejaagt gisteren hé. Er was een meningsverschilletje tussen fleur en wing en ze hebben dat samen keurig op orde gebracht. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, en niet altijd met dezelfden hoor. Bekkie kan best haar mannetje staan, fleurtje ook, wing, afin wij allemaal en af en toe groeien we even dichter of gaan we wat verder. Dit is een forum voor allerlei meningen, zowel goede als slechte. Dat maakt juist de kracht hier. Afin mijn gedacht hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja Cathy, de wedstrijd! Nou ik hou mijn toetertje klaar.
Ben eigenlijk veel meer bezig met inpakken voor de vakantie, en dan heb ik tien dagen lang geen contact met wie dan ook, behalve misschien een enkele sms als ik bereik heb tussen de bergen.

Ga nu ook uitloggen en veel sterkte voor wie het nodig heeft, en voor iedereen veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: marjo
Gaaf! Ik heb visite

Een poes op onderzoek

Ze komt steeds weer terug

om het hoekje gluren..

Jij ook al Marjo? Ik heb hier een poesje buiten op bezoek, die mijn diertjes roept maar zelf niet binnen durf te komen. Zal eens wat voer buiten zetten. Ze is brood en brood mager. Zo sneu.:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...