niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 is het geen bekend feit dat sommige mensen dan ook weer gaan overdrijven ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil koest af en in je mand;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Overdrijven niwi ? Hoe bedoel je juist. Overdrijven met wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 dat sommige mensen zich na de volledige overgave teveel gaan leven op de euforie van de overwinning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: niwiTjsa, Wil... Zelf ben ik blij dat ik vandaag niet hoef te drinken.... Even alleen dit stukje gequote (met jouw goedvinden hoop ik niwi?)Niet hoeven inderdaad. Er overkomt je namelijk helemaal niets als je het niet doet Wil. Ben je niet een heel klein beetje nieuwsgierig hoe het zonder alcohol is? Echt, er kan een hoop moois voor terug komen namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ah oei, en dan opnieuw een drankje bedoel je ?Sorry, maar heb wat last van de zondagswarmte denk ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ik vind dat wel goed hoor, Mup heb idd het woord "hoeven" gebruikt, omdat het na de 1e dwangmatig drinken wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mupke, tussendoor had ik best wel drankloze dagen hoor, ze werden alleen korter en korter. Ik ben curieus welke invloed het gaat hebben op mijn gammele relatie momenteel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik hoef of moet ook al niet vandaag. En toch was er een tijd dat ik dit weer bij uitstek een excuus vond om juist wél te drinken.We houden onszelf voor de gek met praatjes als: Ohhh, zo warm het weer, nu moet ik een koud pilsje.Kul! AH Frisse fruitdrank, sinaasappel-limoen, dat is pas iets wat moet met dit weer. Ik ben er weer even tussenuit! Byebye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hehe...eindelijk,Ik probeer al de hele morgen te schrijven,maar het lukte niet,ik kon jullie wel lezen, maar als ik op antwoorden klikte'kwam er een soort vlammetje,en verder niets.Er is dus denk ik iets goed foutpppffff....goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil, ik lees nog net over je drankloze dagen tussendoor.Ik geloof er geen bal van dat je dit lang genoeg gedaan hebt om al te kunnen zeggen hoe je het zult ervaren om volledig drankloos te zijn. Dat kost wat meer tijd dan een incidentele dag tussendoor nl. Ik vind het jammer dat je zo weinig laat zien van motivatie Wil. Je moet, vanwege je werk, vanwege je realtie. Heb ik zo begrepen tenminste. Maar wÃl je het zelf ook? Antabus (ken het verder niet hoor) werkt volgens mij alleen ook maar dan als je zelf achter het stoppen staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 ook goedemiddag, Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Oh Alf, had je berichtje gemist,, maak er een fijne dag verder van, en swanjeer je keel hé Hoi Kore, een vlammetje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ha die Kore, we zagen je al in en uitvliegen steeds bij de on-liners.Gelukkig ben je d'r dan toch weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 BB en Fran fijn te lezen over jullie mooie dag en dat het goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoi Kore... goed dat ik je even zie....wat betreft die knop die je niet ziet bij ee PB'tje.....ik denk dat je het 'raampje' waarin je typt iets omhoog moet schuiven.....dan krijg je de verzendknop wel in beeld.... heb hetzelfde gehad vanmorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemiddag kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Oei blond haar weer donker verfen wordt gauw groenigomdat te voorkomen kun je het beste een roodtint nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mupke, dan begrijp je me toch een beetje verkeerd hoor. Het is juist door de motivatie dat ik al verschillende dingen heb geprobeerd. Nu schiet er niets of weinig meer over dan dit pad te bewandelen. Of ik er gelukkig mee ben ? Momenteel nog niet, want ik dronk graag (als in verleden tijd). Misschien dat ik ontdek dat niet drinken me nog meer bevalt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En toch denk ik dat Wil wel degelijk gemotiveerd is Mupke. Hij heeft eerst het gevoel gehad gecontroleerd te kunnen drinken. awel, das niet gelukt.... maar dat moest hij zelf ondervinden. En nu..... gaat hij aan de Antabus of hoe dat spul ook mag heten.... nu is hij volgens mij zover dat hij weet dat drinken met de rem er op niet voor hem is weggelegd.... denk dat hij er ECHT voor gaat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik hoop ook zeker dat het je gaat lukken Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Belangrijk lijkt me ook dat iemand vertrouwen krijgt....Iemand die altijd afgekraakt wordt, zal ook zijn zelfvertrouwen in het niet-drinken verliezen...Maar ik vertrouw Wil volledig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Von Ik denk het ook deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil, het was zo'n rood grillig gevormd rondje,met geel vanbinnen.Ik vermoed dat het mischien te maken heeft,met die "hacker "van gisteren?Heb nog niets gehoord van de moderator,net opnieuw een bericht gestuurd.Ik vind dit niet leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden