Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Volgens mij is Kore er niet Alf. Nu al last van de zon jij? Ik wil ook wel naar buiten maar misschien kan ik beter nog even wachten tot na 2-en ofzo. En dan met een theedoek op mn kop. Ik heb mn haar geverfd vanochtend. Met highlights. Die worden wel erg high van de zon denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Indeed, AlfDe foute piraat, What's on a woman's mind...Maar echt serieus als ik met hem in een gelegenheid zat kwamen er vrouwen op hem af die zeiden; met jou wil ik trouwen. Enorm charisma. Achteraf bleek hij na veel verwerking en gedoe een narcistische sociopaat te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Haha Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zeg MuppieZe stond anders wel ingelogd hoormaar durfde mogelijk niet op de draad te komen, gezien het debacle met haar berichtje gisteren.En in de zon heb ik nog niet gezeten..WomanVeel sociapaten beschikken over uitstekende sociale vaardigheden alleen wenden ze dat aan voor hun ziekelijke doeleinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemiddag allemaalAlf is dat hoesten niet van de narcose? Dat hoor je wel vaker namelijk.Ga zo de derde koude douche maar nemen, kan geen deur openzetten hier omdat ik met een krolse kat zit, maar de katers horen haar gillen dus lijkt hier wel een harem van katten buiten Wel zielig dus gooi af en toe maar wat brokjes naar buiten om het goed te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Een tortilla in een zwembadLijkt het begin van een leuke film..Of de titel van een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Middag BekkieJa dat zou kunnenmaar ik was voor opname net verkouden geworden en hier in huis zijn er nog een paar me dezelfde verschijnselenHeb ook een slang in de keel gehad, ook nietbevorderlijk voor een hoestvrij levenKun je niet beter die kat naar beneden gooienhebben ze er allemaal wat aan..Of ben ik nu dieronvriendelijk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mmmmm, radijsje, omdat dat gezonder is?Ik heb net tortilla met komkommer en gerookte kipfilet op,da's toch ook gezond:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja je bent nu dieronvriendelijk, kom niet aan mijn katje;), het is zo'n schatje als ze niet gilt maar gaat wel weer over. Duurt nog 1 dag als het goed is.Nestje zou wel leuk zijn maar ze is er nog te jong voor.Ja dan zal het de verkoudheid zijn, vreemd dat ze je dan toch opereren, dacht dat dat niet mocht. Maar hoop dat het snel weer over is. Veel thee met honing dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ga me even in de zon wentelenNiet te lang anders ben ik vanavond een kreeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zoiets Woman?red woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Mmmm, mijn blonde plukjes zijn mislukt,veels te blond geworden,maar weer een ander verfje uit de kast trekken.Toedeloei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik ben niet dieronvriendelijk nou ja een beetje welBen overigens groot kattenliefhebberdat dan weer wel.Ik dacht vooral aan de kattenonder je raam..Las op internet dat zuigtabletten niet helpen en sowieso geen hoestmiddelen nooit aangetoond..Wel helpt:gorgelen met zout water, of kamilletheeeen dropje nemen, een waterijsje of koud water tegen de pijnVerder gaat het allemaal vanzelf over alleen wil ik nu dat het snel gaat aangezien ik teveel druk op de wond ervaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hoe ga je dat doen dan Tortilla, dan moet je toch eerst ontkleuren?Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik vind Davos altijd wel helpen,paar druppeltjes op zo'n steentjeen dan is de hoestprikkel net ff wat minder.Maar het moet natuurlijkook allemaal eerst genezen,dan zal het vanzelf wel overgaan, lijkt mij.Kun je wel al wat eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Zou uitkijken met zout water Alf, waterijsjes is wel ok. Heb je thijmsiroop in huis? Dat werkt ook erg goed en is zacht voor je strotje.Ga die katten beneden niet hun zin geven hoor. Ach heb de radio hard aan dan hoor ik het ook niet, alleen de buren dan weer wel. Maar ja, ben hier eerdaags toch weg. Dus hoef geen vrienden te maken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: bekkieHoe ga je dat doen dan Tortilla, dan moet je toch eerst ontkleuren? Succes!! Ik denk dat ik het maar helemaal blond maak .Of weer bruin, eerst maar eens zoeken wat ik nog heb staan;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik heb ook altijd een pak of 4 in huis maar dan wel dezelfde kleur, heb vroeger alle kleuren gehad. Heb het nu jaren zwart, bevalt me wel.Blond heb ik het ook gehad maar toen dachten ze dat ik uit de rosse buurt kwam dus dat was niet zo'n strak plan.Wel leuk een beetje experimenteren met kleurtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dank voor de tipsnee, geen tijmsiroopwel tijm in de tuinmaar ja dan moet ik er nog siroop van maken..ga eens wat anders doenTot later:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Have a nice day Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dank je Bekkie Zelfde voor jouen je katniet te vergetenHoop dat het niet te warm wordt voor jeOndertussen heb ik al flink watinternetliteratuur gelezen over hetmaken van keuzes en hoe je dat het beste kan doen. Interessantegezichtspunten ontdekt en ook wel wat tips al. Nog eens verder zoekenOf kies ik ervoor om naar buiten te gaan?Daar heb je het al..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo Wil Had vanmorgen helemaal over je heen gelezen. Alles goed daar na een kort nachtje;)Je bent me er toch ook één he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Overigens zie ik Korenu weer ingelogdOf hallucineer ik nu echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Nee, ik zie haar ook Alf.Joeheee Kore. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Bekkie Wie zegt het ? Het was toch weeral plezant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden