Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hahaha, nou lekker van genieten dan maar hoor Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goeie morgen lieve mensen. 't Is wordt weer een zon overgoten dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen bol, alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ook goeiemorgen Bol, Reken maar dat het een zonnige dag wordt inderdaad:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ben ik weer zo vroeg wakker Goede morgen pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ook goeiemorgen Dar, ik denk dat jouw parasol goed van pas komt vandaag....Hoi Fleur..... Voor mijn gevoel kom jij altijd als een wervelwind naar binnen vliegen:DEn dat je vroeg wakker bent.... nou , kan je lekker de boel even laten doorwaaien voor het weer zo warm wordt toch? Ieder nadeel heb zun voordeel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja hoor Igor alles prima. Morgen beginnen Wil en ik een nieuwe start met Antabus. Ik verheug me om die kerel te gaan helpen. Wat heerlijk voor onze tortelduifjes dat ze het gisteren op hun trouwdag zo ontzettend fijn hebben gehad.Las ik dat je gisteren aan het bier was?Zou jij nu ook willen proberen om te stoppen of wil je gaan leren om te minderen? Want dat weet ik niet. Nou lieverd vandaag maar lekker genieten van het zonnetje.Ik ga vandaag m'n waterval veranderen hij loopt niet goed. Het water komt maar naar een kant naar beneden. Dus ligt het niet waterpas. Verder ga ik het andere vijvertje vol laten lopen. Ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Niet al te zwaar werk dus lijkt me Bol... maar wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goeie morgen Fleurie.Vonneke ik doe het heel rustigaan hoor en ga dadelijk al beginnen. Want zo rond 11 uur word het te heet. Dan ga ik lekker zitten genieten en hoop dat de waterval klaar is. Moet lukken. Heerlijk mensen ik heb er zin an.Nieneke wat heb ik met je te doen zeg. Ik hoop dat ze genoeg ventilatie hebben want anders is het toch veel te wamme?Zag ook al dat mijn vriendin Darrie op was. En Caro ook al. Mensen wat een ochtendvlieders zijn we toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 goede morgen dar en fleur. heerlijk he zo vroeg wakker heb je een lekkere lange dag bol ik moet echt stoppen want ik heb geen rem, gisteravond lukte het omdat het absoluut niet m'n favoriete drankje is. ik moet van de week naar de ha zal dus ook wel aan de antabus of iets komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 awel igor, samen met bol en wil dan telkens het pilleke nemen..... steunen jullie elkaar :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dar ik moet nog wachten wachten wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Grote kanjer Igor. Wat ontzettend knap dat je aan de antabus wil gaan. Wil je dan met Wil en mij, mee doen? Met z'n drieën staan we natuurlijk sterker. Zeker als jij er ook bij komt. Ik zou het hardstikke fijn vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Een zwemvijver...dat klinkt goed met dit weer..'s morgens ben ik nogal loom hoor yvonne. Dan begin ik zeker nog niet te rommelen. Dochter wordt er dan ook wakker van en laat haar liever slapen. Dan zit ik ook nog ff rustig . In het huisje ligt haar slaapkamer boven dus verwacht ik iets meer lawaai te kunnen maken zonder haar te storen. Dat gaat wel leuk zijn. Nu moet ik altijd heel stil wezen.Maar de ramen openzetten lukt me nog wel Inspiratieloos..Als ik drink igor ga ik sowieso voor bier. Vroeger dronk ik hopen wijn maar daar krijg je ineens zo'n knal van. Dit weekend is het eigenlijk goed gegaan. Gaat misschien gek klinken maar mijn 'ik mag drinken' dagen vallen in het weekend. In de week drink ik geen druppel. Dat gaat nu toch zo'n dikke 2 weken goed. Waar ik vorig weekend op zaterdag er toch iets te veel van nam, heb ik gisteren en eergisteren 'maar' drie biertjes gedronken. Niet zo een probleem eigenlijk..De drang om verder te gaan is er nauwelijks en als ie er is geef ik mezelf ff een tik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 FLEUR WAT GOED. knap dat je het zo kunt bol als ik die tabletten krijg doe ik graag mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurie ik wist het. Ik wist het. Ook jou gaat het lukken, sterke Stans. Wat doet dat me goed om te horen lieverd. Die Belgen zijn niet mis hé 't zijn doorzetters. Kijk maar naar Wil:) Ze komen langzaam op gang maar dan zijn het net stoomlocomotieven, ze gaan maar door met matigen. En dan worden het STOPtreinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dikke pluim Fleur, echt.Gewoon ramen openzetten Fleur en lekker loom niks hoeven nu even .....Laat de dag maar zun gang gaan, laat dochter nog even lekker pitten......De drukte komt vanzelf wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hééééééééééééééééle goedemorgen lin84, Hannah1, fleurtje, Dar, bolletje, igor, Yvonne, wat een drukte al in de huiskamer zeg. Het is nog maar kort na 08.00 op een zondag en al zo druk Allemaal mensen met frisse hoofdjes zeker ?? Ik ga eerst vlug ff teruglezen van vandaag, gisteren was ik er min of meer bij tot laat.Iedereen vangen :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goedemorgen allen!!!!!Heerlijke dag gaat het worden vandaag. Heeft iemand zin een kop koffie voor me te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Geen tikken caro, maar pluimen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wow dat is echt superfijn om zo'n leuke reactie te krijgen!!!Ik dacht nu krijg ik de vraag 'vind je dat wel zo'n goed idee fleur?'. Geef ik jullie weinig krediet hé :$DANK JE WEL!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Fleurtje, je had toch al eens geschreven dat 'nooit meer' je naar de strot vliegt. En als dit voor jou werkt is het gewoon goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Goooodmurning allemaal,Vandaag hoop ik de benen onder mijnen bips vandaan te lopen op het terras met dit mooie weerga goed en geniet van deze prachtige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Sommige mensen nemen een hond om zich veiliger te voelen Caro. Niet zozeer omdat ze er van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Dar het komt heel dicht bij, ik stond gisteren ook aardig in de belangstelling een aantal mensen hadden me al gemist;) en dan straks een pup, ze weten hoe belangrijk dieren voor me zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden