Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wat is er voor gevaarlijks aan een citroentje?Ben geen oudere dame dus zal het niet snappen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Woman als je alle situaties kunt doorstaan waar alcohol een rol speelt dan ben je werkelijk alcohol de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Het is wel jammer dat ik aan huis gekluisterd ben met dit mooie weerLiefst ging ik ergens naar toe maar ja, dan kan ik ook gaan werken natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Een hele goeiemiddag saam, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedemiddag idereen hier aanwezig in de huiskamer,Sorry dat ik zo kom binnen vallen, MAAR MAG IK HEEL EVEN JULLIE AANDACHT !!!Klokslag nu staat bekkie in een speciale plaats. Laat de kracht van dit forum haar even steunen en onze gedachten naar haar gaan. Dankjewel, ze zal het nodig hebben Bekkie Oh ja, ik ga zo dadelijk mijn antabuse nemen, doosje staat klaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 goede middag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Een citroenjenever wordt ook wel citroentje genoemd, wiz uda nie?Borretje Borretje...... denk aan de toekomst en wat je allemaal kunt verknallen!Hou ermee op joh, uiteindelijk is het zelfkwelling.Weg met die rotzooi en water gaan drinken. Kop op!! en het waard zijn dat je de kop recht kunt houden!Ja ff streng zijn nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 bekkie ik denk aan je en hoop dat je goed nieuws krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Bekkie, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Lieverd!! Ik dacht ECHT dat je het over Nu had...Je liet me schrikken hoor. Man o man o man.BOR, excuses en volhouwen joh, pffffff...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik zag mijn onderschrift op straat. het is een heuze organisatie. Nobody is illigalZal het eens opzoeken, wacht...Kan het zo gauw niet vinden, komt later !! quote: Originally posted by: ekstertjeVindt jouw onderschrift trouwens ook tof, die heb je net pas toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Jouw beurt vrijdag Bor ? Om welk uur, doen we net hetzelfe voor jou hé. Ik geloof wel een beetje in die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 quote: Een citroenjenever wordt ook wel citroentje genoemd, wiz uda nie? O, ja, dat, ja dat ken ik wel natuurlijk..Net zo verraderlijk als echte jeneverIk maakte zelf vroeger kummeljenevergoed tegen winderigheidhad ik natuurlijk veel last vanzogenaamd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 BekkieIk denk aan jepositive vibes..En Boralvast vooruit:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik was al van 1u aan het duimen en vibes aan het sturen . Ze gaat dat zekers goed doen ons Beksie!!!Ben je er zeker van wil dat ze dat wou delen op het forum? Ik heb haar er hier niet echt over lezen schrijven...miss in een ander draadje dan?Wat is het warm warm..Wil slikken die pil voor ik hem erin kom rammen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 qoute Fleur:Ben je er zeker van wil dat ze dat wou delen op het forum? Ik heb haar er hier niet echt over lezen schrijven...miss in een ander draadje dan?qouteIk wist ook nergens van.....en houd het toch aardig bij dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goed zo Alf poisitieve energie voor een medeforumgenoot, idereen die ingelogd is of gaat komen. Het zal wel even duren voor ze eer weer buiten is veronderstel ik. Wwwwwuuuushhhhh hop richting rechtbank.Heb juist met de nodige gemengde gevoelens mijn eerste Antabus tot mij genomen. Verstand op nul en hop, door het keelgat. Een bevrijding. Igor, al een afspraak gemaakt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Te laat fleurtje, had ik het maar geweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 nee Wil zal het morgenvroeg doen oke? maar ik hou het droog vandaag, wat er ook gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 quote: Ben je er zeker van wil dat ze dat wou delen op het forum? Euh.......had ze dat tegen niemand gezegd :$ Is toch niets mis mee, verdorie, nu laten jullie me twijfelen aan mijn goede opzet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wil het klinkt alsof de gifbeker van Socrates aan je voorbij ging..Maar goed dat je het hebt gedaan.Bevrijdend zeg je, dat is mooi.Op naar een nieuw leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Tja Alf, heb nog steeds wel wat bang voor mezelf hoor. Aardje van het baasje, maar alle begin is moeilijk zeker ?Ik ben even weg, tot laterzzz Bekkie nog ééntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Lees jij hier dan niet willeke of kom jij alleen binnenvallen Het pilletje zit in de maag nu? Super!!! Ik hou je in het oog hé . Genoeg praatjes verkocht..tijd voor actie! Kleine actie...beetje te warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Maar nee willie!! Je hoeft niet te twijfelen..het was en is hééééééééél lief van je..het viel me gewoon een beetje op :$Niet drinken maat! Je gaat superziek worden..dat wil je niet..no no no no...ik weet niet hoelang zo een pilletje werkt? Hoe lang werkt het juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Heb net ook mijn Antabus gehaald. Deed geen pijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden