Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nou, misschien zijn belgen niet goed in afspreken, maar jullie vinden elkaar zonder enig probleem dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hola da Alf!Madeliefje, heb nog niks gelezen maar wel ooit al verhalen over bacoflen verteld. Ik zoek het terug, voor jou, speciaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madelief Wat is hoe verJe bent geraaktDat vind ik mooiHuil maarHet begin is er!Je huilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Borretje stop met me voor te zijn! you are freaking me out girl Vlaamsmeisje!! Goed zo..super!! Oh ik ben al zenuwachtig :$Weet je de ingang van de fietsenparking zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Waar ben je zenuwachtig voor Fleurie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneNou, misschien zijn belgen niet goed in afspreken, maar jullie vinden elkaar zonder enig probleem dus;) Als ze in NL zouden zijn was dat zeker geen probleem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dank allemaal voor de reacties! Ja ik heb gedronken, zoals elke dag tot nu toe, al jaren lang. Maar voor het eerst in jaren jank ik om mijn situatie! Dit komt denk ik door de reacties die ik krijg. Je snapt als je mijn verhaal hebt gelezen dat niemand ervan af weet. Ja ze denken dat ik geen alco meer ben, maar dat is wel zo. Daarom denk ik dat ik nu zo emotioneel reageer. Sorry. Maar ben blij ondanks alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 MadeJe hebt het over een traumaopgelopen in de kliniekMoest je daar cold turkey?Ofwel direct kappen met alles?Want dat lijkt me gezien je inname niet zo slim.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hallo allemaal kom nog heel even omk de hoek kijken.Me suf gescrolld om de draad te volgen.Lieve Madelief, welkom, heb nog geen tijd gehad om je wie-is-wie te lezen maar bergijp dat je het erg moeilijk hebt. En idd wat is "ver"?Soms is ver ineens weer heel dichtbij.Opstaan en doorvechten, vallen en weer opstaan, we weten er allemaal van mee te praten.Helaas genezen blauwe plekken op het lijf veel sneller dan een gekneusde ziel.Heel veel sterkte meid en we zullen je allemaal steunen voor zover we kunnen in het gevecht dat jij nu aan wilt gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Madelief, huil maar. Er zijn meer mensen zoals jij hoor. Je wilt anders.... Het begin is er . Misschien ook met je partner er eens over praten? Voorlopig heb je de 'huiskamer' hier gevonden. En ja, er wordt een hele hoop gekkigheid hier gemaakt. Er wordt hier ook serieus gepraat. Tis net echt hier af en toe, maar wel veilig, je kunt hier vrijuit praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Weet ik niet alf..Ben niet altijd even goed in contacten. Misschien een lichte druk? Ik spreek nooit af met iemand die ik eigenlijk niet ken. Heb maar één keer een blind-date gehad en toen had ik al gedronken.Maar vind het wel spannend leuk hoor..ongeveer Jullie nederlanders vallen anders ook op met jullie groot lawaai hoor . Alf staat scherp ..Mallerd Zoef en daar gaat borretje weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Trouwens ik was (ben?) ook altijd een "stille" drinker (geweest), nooit in het openbaar, maar na thuiskomst ging meteen de kurk van de fles.Wat ik nog even wil melden: dit is de 2e dag dat ik het "droog" heb gehouden En dat na een drukke dag met als klapper op de vuurpijl een diploma-uitreiking waar de alcohol rijkelijk vloeide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zo, en nu ga ik echt naar bed. Boven het raam open. De lucht van de nacht opsnuiven in bed. En nog een paar bladzijden lezen.... tot ik wegsukkel. Trusten allemaal... tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Heel goed SaraOp naar de derde dag en zo elke keer weer een dag erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dag Yvonne ga je nu echt?O nee geen vraag stellen gaat ze weer antwoorden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goodevening all,Slaap llekker Yvonne sweet dreams.Fleur komt wel goed, hij zit nu in de cinema maar voor zover ik weet en hoorde van hem gaat het morgen gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Goedenavond Bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hoi Alf .Nog steeds last met slikken of al iets minder? Ga niet teruglezen want dat is niet te doen hoor/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Owwwww Alf , je kent me te goed inmiddels ... hahahah. trusten straks Alf, ik ga echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Als de dijk breektde emoties stromenkans om bij de oorzaken te komen.Maar eerst liggen ze nogallemaal door mekaar.Geeft niet, dat ben jijde echte jijen later blijkt die sterk genoegom al die emoties te hanterenNiet meer voor te vluchtenplaatsen gevenproberen te verwerken.Ieder op zijn eigen manier.ADB of AA of medicatie of ........enz.enz.Zelf heb ik nog gesprekken bij een psych, had ik vorig jaar ooknáást de internetbehandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Zo, als Kees dit ziet....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Slaap zacht lieve vonneke Denk het ook Bekkie . Dat em maar niet in slaap valt in de cinema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneOwwwww Alf , je kent me te goed inmiddels ... hahahah. trusten straks Alf, ik ga echt... Zie je wel?:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Lieve lieve allemaal!! Dank voor de opbeurende woorden! Wonderlijk he dat ik gewoon netjes kan typen na weer zo'n dag van zuipen.... Ja dat zegt eigenlijk ook wel iets over de tolerantie die ik heb opgebouwd. Maarrrrrrrr op dit moment zit ik na lange tijd te janken!!! Nu wil ik zoveel mogelijk lezen en actief zijn op dit forum. Hopelijk gaat mij dit helpen. En over die Baclofen is een boek geschreven door een cardioloog. Morgen zal ik daar meer over berichten. Nogmaals dank voor het fijne onthaal hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Nee heb hem juist nog even gesproken Fleur dus hij slaapt niet:DWas hevig onder de indruk geloof ik van een actrice. Ik zou meer onder de indruk zijn van de acteur maar ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden