Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Nou ja, Fleur, niet zozeer de andere dag mag alles, maar na een dagje vasten smaakt alles véél lekkerder en is een gewone maaltijd een heuze traktatie. Wil proberen elke week 1 dag te vasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hondjeuit. Ik plof zowat van al dat fruit haha. Wat zal ik gezond worden met al die vitamientjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Soothe Woman, ik heb jaren met collega's elke maandageen fruitdag gehoudensoort van vasten na het weekendwas erg fijn (toen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 De eerste dag zonder wijn..............Maaruh, wel een halve zak dorito's met knoflook saus opgegeten Ik wens iedereen alvast een fijne nacht, ik duik zo mijn mandje in.Lieve groet, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goed zo Fransjelaat het je gesmaakt hebbende eerste ronde heb je gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 He kanjers bedankt het is gelukt.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zooo iedereen gelukkig weer onder het mes vandaanBrr ik krijg altijd de zenuwen van dat soort verhalenDeze voor jou soothe op je gezonde wang:sun:En deze voor Hannah, omdat het nog zo onduidelijk is Ik hoop dat jullie snel herstellen en dat dit de laatste messenronde was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dorito's is toch een soort van chips?Oei, ik eet ook veel chips als ik droog sta... MmmDar, ik weet dat je een vraag stelde, maar... wat precies?Ja, ik ben nog aan het verven; is nog niet klaar en miss morgenhet afbijtklusje. Kan ook volgende week worden. Elke dag wat doen.Fransje en Kruimel, hartstikke goed!!Ik ben ook weer goed bezig en duik er zo in: ploink!Een goede nacht allemaal! Alf, morgen de hechtingen eruit??doeidoeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Truste cathyslaap lekkeren niet van verven dromen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Parel!Hoest?Cathy lijkt het zoof is het zo? Je leest anders..Wel straight!Wing, ik hoor wat dingenop de achtergrond voorbij komenIs er veel veranderd in de grotewereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 21 pagina's vandaag. Best netjes van jullie maar ik heb niet de puf alles nog terug te lezen?Update iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 heee marjoIk glinster nog steeds..Jij ook he?Volgens mij heb je t leuk gehad vanmiddag.Dat zijn ook pareltjes he zulke dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 nee nee zo werkt t niet mupjehaha dat mag je zelf doorworstelenhebben wij ook gedaanen weet je als je leest hoef je niet te drinken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Mupke No needHop in!Glinsterendat klinktdes parelsIk genietzelfs van verdrietHoe gek wil je het hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik heb een werkdag van 12 uur achter de rug Witte. Zou normaliter wel een mooie aanleiding zijn om iets te drinken. Omdat mn hoofd nog zo vol zit van de dag. even een relaxmomentje he? Maar ik zit keurig aan de thee en als die op is ga ik plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 W/W en MenM'sik ga slapenwelterusten lieve mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik ben ook alweer weg. Het lukt me toch niet meer er echt in te komen vandaag. En als ik wil reageren heb ik het gevoel eerst bijgelezen te moeten zijn.Morgen maar weer.Dagdag en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Chinese thee dan MupZouden we dan toch nogeens één wereld worden?Ik hou het in de gatenZo nu en dan, bij beetjesRommelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zondag weer eenverjaarspartij..Ik zal de meningeneens checken hier endaarGniffel Leuke uitdaging...(ik hoor die-en-die in gedachten al) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Voor het eerst?Niet! Geloof ernix van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Okee.Ja, dat ken ikDat vind ik danwel vét mooi voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Juist geplakt aaneen gevelOf op bivakMooi Wing!Ik hou van jouTrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik wil nog even reageren op er is meerHaha! Wat een ootjes!Maar wel leuk!Niet verontrustend meerGewoon wel okeeTwinkly winkly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Mooi! Ik oook!Shake hands!Toedeleratseflats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden